היתרונות של נוגדי חמצון לעור שלך

כבר נגענו בנוגדי חמצון ספציפיים וביתרונותיהם לעור, כגון רזברטרול ו-ויטמין C - אבל אלה לא נוגדי החמצון היחידים בכך. טיפוח העור. 

יש הרבה מהם - והמשותף להם הוא שהם הכל מדהים לעור. אם אתה רוצה עור זוהר, היית צריך סרום נוגד חמצון אתמול. למרבה המזל, אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל להשתמש באחד! נוגדי חמצון הם אחד מסוגי מרכיבי הטיפוח הטובים ביותר שתוכל לכלול בשגרת הטיפוח שלך - והנה הסיבה. 

נוגדי חמצון מועילים לעור בשתי דרכים עיקריות:

  • הגן על העור מפני רדיקלים חופשיים הגורמים לנזק 
  • עבודה לביטול סימנים קיימים של חשיפה לרדיקלים חופשיים

זה נשמע פשוט אבל עושה הבדל עצום בשמירה על עור בריא וזוהר - הנה איך!

מהו נוגד חמצון?

Antioxidant Skincare Dropper נוגדי חמצון חיוניים לבריאות הכללית, ותפקידם העיקרי הוא "למנוע או להאט נזק לתאים הנגרם על ידי רדיקלים חופשיים[_0127_0_1_2][_0127_0_5_2][_0127_0_5_2][_0127_0_5_2][_0127_0_5_2][_0127_0_5_2][_0127_0_5_2]. נוגדי חמצון יכולים להיות מסונתזים במעבדה או להפיק מהטבע; כמה נוגדי חמצון טבעיים מפורסמים (מלבד ויטמין C) הם ויטמין E, קטצ'ינים של תה ירוק ובטא-קרוטן. 

נוגדי חמצון מכוונים לרדיקלים חופשיים

אני יודע מה אתה חושב - מה הם בכלל רדיקלים חופשיים? בטח קראת את הביטוי הזה המון פעמים בעבר, אבל מה זה אומר בכלל? רדיקלים חופשיים הם מולקולות לא יציבות שפוגעות בתאי העור, גורמות לקמטים מוקדמים ולנזקים אחרים. הם לא משהו שאנחנו רוצים הרבה בעור שלנו! נוכל לנקוט בצעדים כדי להימנע ככל האפשר מחשיפה למולקולות אלו על ידי אי שכבה בשמש, עישון או חשיפה מוגזמת לזיהום. 

שלושת אלה הם הגורמים השכיחים ביותר לחשיפה לרדיקלים חופשיים, אשר בתורה קשורה מאוד לסימני הזדקנות מוקדמים[_0127_1]2_5][_0]. זה נכון - כשזה מגיע לעור שלך, הם עלולים לגרום לעור שלך להזדקן מהיר יותר ממה שהוא צריך להיות!

כשזה קורה, זה בגלל שאין בעור שלך מספיק נוגדי חמצון כדי להדוף את הרדיקלים החופשיים האלה - וכאן נכנס נוגד חמצון.

Elizabeth Arden Prevage Daily Serumסרום יומי של אליזבת ארדן Prevage | $205
סרום חזק המשלב נוגדי חמצון מרובים לזוהר ויעילות מקסימלית.

איך נוגדי חמצון עובדים?

נוגדי חמצון מקומיים הפועלים על פני העור פועלים על ידי מניעת התרחשות של מתח חמצוני ככל האפשר - בכך הם מגנים על העור ו עוזרים לבטל חלק מהנזק שנגרם. "נוגדי חמצון נחשבים לעתים קרובות למעיין הנעורים על ידי אנשי מקצוע ומומחים לטיפול בעור", אומרת מד ויקטוריה לואיס מ-TribecaSp. והעניין הוא שהם לגמרי צודקים

רוב נוגדי החמצון יעילים להפליא בכל הנוגע להיפוך סימני ההזדקנות בצילום[_0127 - זה גורם יותר מדי לחשיפה לשמש, גורם יותר מדי לחשיפה לשמש. ההשפעה הגדולה ביותר שלהם היא על פיגמנטציה מוגזמת של העור - זה כולל כתמי שמש, היפרפיגמנטציה פוסט דלקתית ומלזמה. 

Illustration of Melanin in Skin 

נוגדי חמצון עוזרים לדהות אותם בעדינות לעור צלול וללא פגמים על ידי מונעים עודפי מלנין[_0127_5_2) [5_012] - צבע העור שלנו אחראי על הצורה שלנו [5_012] העור נראה ללא רבב על ידי שחרור העור ומוסיף בוהק.

בעוד לא כל נוגדי החמצון עוזרים להיווצרות קולגן, הם בהחלט עוזרים לעור שלך לשמור כמה שיותר על הקולגן. למרות שרמות הקולגן הטבעיות שלנו יורדות עם הזמן, הגנה על העור עם נוגד חמצון חזק מבטיחה שמאגרי הקולגן של העור שלך לא יתרוקנו בטרם עת, מה שמבטיח לעור שלך עדיין זוהר צעיר.

Inika Organic Rosehip Oil
שמן ורדים אורגני הוא מקור נהדר לבטא-קרוטן, נוגד חמצון רב עוצמה.

כיצד אוכל להוסיף נוגדי חמצון לשגרת טיפוח העור שלי?

למרות שנוגדי חמצון מועילים לעור בצורה הטובה ביותר בכל הנוגע לאנטי-אייג'ינג, זה לא אומר שהם מיועדים רק לתועלת זו. נוגדי חמצון מיועדים ל-כולם - ואני מתכוון לזה! יש נוסחה נוגדת חמצון לכולם - אתה יכול להשתמש בקרם לחות עם נוגדי חמצון (כך שאתה מקבל תועלת של שניים באחד). 

או, אתה יכול ללכת על מנה מרוכזת בצורה של סרום. אם אתה מעדיף, אתה יכול אפילו להשיג אותם בצורה של שמן פנים - יש מוצר נוגד חמצון לכולם. אתה יכול אפילו להשתמש בשלושתם בו זמנית אם תרצה!

אחד הדברים הטובים ביותר בנוגדי חמצון הוא שאתה באמת לא יכול להגזים - שלא כמו עם רטינול ומוצרי פילינג, אי אפשר להגזים איתם - אז למה אתה מחכה? אל תשכח לעשות סדר בענייני היופי שלך עם כמה נוגדי חמצון בשגרה!

Declare Energy Balance Moisture TreatmentDeclaré Energy Balance טיפול לחות | 50 דולר
קרם הלחות הזה נועד להעניק לחות לעור ולהגן עליו מפני רדיקלים חופשיים למראה עור בהיר וצעיר יותר.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום