שגרת הגבות של 3 דקות


שגרת גבות של 3 דקות.

גבות הן החבר הכי טוב של ילדה (אחרי יהלומים וכלבים, כמובן) אז כדאי להקדיש קצת זמן בבוקר כדי להגדיר את הניצחון הקשתי שלך. השתמשתי בפלטת הגבות האורגניות של Inika ב'ענבר'. הוא מגיע עם שני גווני גבות, מברשת למילוי וספול, בתוספת שעוות גבות להתייצבות.

שלב ראשון. התחל קל, ובאמצע.
אני אוהב להשתמש בצבע בהיר יותר כדי למלא תחילה את הגבה האמצעית והקשת. הנטייה הטבעית היא למלא תחילה את תחילת הגבה ליד האף, אבל זה יכול לגרום לגבות שלך להיות כבדות וכהות מדי. התחל עם הגבה האמצעית והקשת, ולאחר מכן השתמש במוצר שנותר כדי למלא את תחילת הגבה.

שלב שני. כבד יותר, אבל באופן סלקטיבי.
השתמש בצבע הכהה יותר שלך כדי למלא פערים או כל אזור שלא קיבל את הצבע הבהיר יותר בקלות. הוסף מעט בכל פעם מכיוון שקשה להסיר צבע לאחר יישום.

 שלב שלישי: הגדר ושכח.
השתמשי בספולי ובחלק משעוות הגבות כדי להציב את הגבות שלך במקום ולהבריש את כל השערות הסוררות כמו שאתה רוצה שיישבו. טיפ עליון: אם יש לך כתמים קרחים גדולים על הגבות שלך ואת ממש מתקשה לגרום לאבקת הגבות להידבק, השתמשי בשעווה על העור לפני מריחת הצבע. שים לב שזה מכהה את הצבע המתקבל, אז השתמש במשורה!

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום