בוקר שגרת טיפוח

אההה, בוקר. אני אוהב את התחושה של יום חדש, וזו ההזדמנות המושלמת לקבל את העור שלי מחדש. טיפוח העור לא צריך להיות קשה, אז בואו נעבור את שגרת הבוקר המהירה והקלה שלי. אני משתמש בקולקציה האוצרות 8 שלבים עבור עור יבש.

שלב אחד: לנקות

זה כל כך מפתה לא לנקות, אבל זה עושה הבדל כזה לעור שלך. הפנים של הלילה שלנו משפשפים את הכריות שלנו-זה מלכודות כל תאי שמן או עור מתים על העור אז עדיף להתחיל טרי. אני משתמש l'ocitane ג 'ל אקווה ניקוי כדי לרענן את העור שלי בלי להטות אותו.

L'Occitane Aqua Gel Cleanser

שלב שני: exfoliate

ככל שאנו מתבגרים, העורות שלנו מאבדים את היכולת לשפוך תאי עור מתים. זה יכול להשאיר את העור מחפש שטוח ומשעמם, ולהוביל להתפרקות מוגברת. באמצעות קילוף עדין פעם או פעמיים בשבוע מגביר את ספיגת הספיגה של מוצרי טיפוח אחרים, עוזר איפור לשבת יפה על העור. השתמשתי בסיווג ה קילוף עדין במיוחד, אשר מושלם לעור רגיש או יבש. לעסות בעדינות על עור לח במשך 30 שניות ואז לשטוף.

Declare soft peeling

שלב שלישי: טון

אתה לא תמיד צריך גוון, אבל אם אתה לובש הרבה איפור או שיש עור שמנוני, זה רעיון טוב כדי לקבל את העור שלך סופר נקי לפני המעבר לשלב הבא. זה גם מבטיח שהסרת כל עקבות אחרונים של exfoliant לפני החלת סרומים או קרמים. אני משתמש l'ocicane 3 ב 1 micellar מים כדי לרכך ולהרגיע. זהו גם ניקוי מהיר גדול בימים אלה כאשר אין לך זמן לטהור יותר.

L'occitane micellar water

שלב רביעי: לטפל

במקרה שלי, אני אוהב להשתמש בסרום לשיפור זוהר לטיפול בערות ופיגמנטציה. העור שלך מסוגל יותר לקבל חומרים פעילים כאשר הוא לח, אז אני מיישם כמה משאבות של סרום היהלומים של ga-de קורן בעדינות לעור לח ועיסוי בעדינות עד שהוא נספג. סרומים זה מכיל יהלומים אמיתיים בצורת אבקת יהלומים טהורה (באמת!) כדי לשפר את בהירות העור שלך. איך בוג 'י!

Ga-De Radiance diamond powder

שלב חמש: טיפול בעין

העיניים מוקפות בעור עדין להפליא, אז אנחנו צריכים לדאוג להם עם טיפול נוסף. אני נוטה לקבל עיניים נפוח, אז השתמשתי הסיווג ה התחדשות העין מתאר את ג 'ל כדי להסיר ולהרגיע. להחיל כמות קטנה עם האצבע הטבעת שלך.

Declare revitalising eye contour gel

שלב שש: להתייבש ולהגן

כמישהו שסובל מנזק שמש, spf הוא מאוד חשוב בשגרת העור שלי. קרם לוקס זה מן הסתר ה מרגיע עור רגיש ומגן עליו מהשמש-זה גם נהדר ללבוש מתחת לאיפור.

ultimate moisture brightening cream

אל תשכחו יפהפיות, כל המוצרים האלה באים יחד ב 8 צעד אוסף של אוסף לעור יבש, חנות כאן.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום