דרמה מתגלגל 101 | פריצת דרך בטיפול טיפולי עור

דרמה גלגול (באנגלית: derma roneeding) היא האחרונה בטיפולים ביתיים המדמה תוצאות הקליניקה. רוצה טוב יותר עור מרקם, פחות קמטים, פחות פיגמנטציה מוצר משופרת ספיגת? אז גלגול הדרמה יכול להיות רק מה שאתה מחפש. בואו נדבר על מה שזה, איך לעשות את זה ו (הכי חשוב) התוצאות שלך!

מה זה דרמה מתגלגל?

דרמה מתגלגל (או microneedling) משתמש בעשרות מחטים זעירות כדי לנקב את העור, ומפעילים תגובת ריפוי פצע. כך זה עובד: כשיש לנו פציעה קטנה (כמו חתך נייר) הגוף שלנו גורם ליותר קולגן ואלסטין כדי לרפא את הפצע. התוצאה היא עור חדש ורענן. Microneedles יכולים לגרום לתגובה זו מבלי לגרום נזק מתמשך לעור. גלגלת הדרמה lonvitalité משתמש במחטי 0.3 מ "מ, אשר אתה מתגלגל בעדינות מעל העור.

מתי להשתמש רולר דרמה:

חשוב להתחיל עם פנים נקיות כמו שאנחנו לא רוצים לדחוף לכלוך או פסולת לתוך העור. אנו ממליצים על מיקרו לפני השינה, או כאשר אתה יכול ללכת בלי איפור לפחות 12 שעות. להתחיל להשתמש פעם בשבוע, ולאחר מכן להגדיל פעמיים בשבוע אם העור שלך סובל אותו.

כיצד להשתמש רולר הדרמה שלך:

  • שלב 1: לנקות ולאחר מכן להסיר את הגלילה מהמגש.
  • שלב 2: החזקה על ידי הידית ביד המועדפת שלך לגלגל אותו בעדינות על פני העור בצורה אופקית, תוך שימוש כמעט ללא לחץ, החל מהמצח ולעבוד את דרכך למטה בפנים בשורות.
  • שלב 3: לחזור על אנכי אז אתה לא להחמיץ חלקים לעקוב עם לחות סרום לחות-למנוע שום דבר מגרה

מוצרים גלגול Derma אנו ממליצים:

LONVITALITÉ DERMAL ROLLER

רולר טרמית לונסטרמית | $59.95

נהדר בפעם הראשונה משתמשי דרמה מתגלגל. רולטת הדרמיס lonvitalité עובד כדי לשפר את יכולת העור לספוג מוצרי עור העור, ומסייע למחזור, פעילות שרירי הפנים, ואת תהליך התחדשות התאים הטבעי של העור.

רולר ברמה מתקדם רולר ברמה עם ad | 79.95

נהדר עבור ותיקים ראשון ורגיל משתמשים שיודעים את יתרונות של derma מתגלגל והאיכות של Lonvitalité. עבור תוספת $20 ב-home טיפול מתגלגל עושה כל מה רולר נורמלי עושה, עם זאת, זה מאפשר לך לשנות עם ראשי חלופיים חדשים או ראש החלפת רולר הקרח עוזר ב ניקוז לימפטי.

התוצאות שלך עם דרמה מתגלגל:

✓ עור בהיר יותר עם צלקות פחות

פחות קמטים

יותר זוהר

מרקם טוב יותר

Derma Rolling & Micro-Needling with Lonvitalité

מכשירי microneedling ספיגת מוצרים, הפחתת צלקות שטחית, לחיזוק ייצור הקולגן, הגדלת ייצור האלסטין, ושיפור הטון הכולל מרקם. אתה עלול להיתקל ברלרפות קלה ביום לאחר הטיפול (במיוחד אם אתה חדש לצריכה) אז אנו ממליצים להשתמש בשני לילות לפני כל האירועים העיקריים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תוצאות מופיעות בדרך כלל 1-4 שבועות לשימוש. כל סוג עור יכול להשתמש רולר דרמה, עם זאת, אם העור שלך הוא מאוד אדום או רגיש מאוד אנו ממליצים לראות את העור הראשון.

פאק גלגול

ש: האם דרמה מתגלגל כואב?

A: קצת. זה יותר כמו תחושה קוצטת עבור רוב האנשים. אם העור שלך רגיש מאוד, זה עשוי להיות יותר לא נוח. הגלילה נועד לשמש עם לחץ קל מאוד, אז אם זה לא נוח לנסות להשתמש בו ביתר קלות. יש אנשים עם עור פגום/דילול אולי צריך לבנות את העמידות של העור לפני השימוש ברולון דרמה.


ש: האם אני מדמם אחרי הדרמה מתגלגל?
א: לא בדרך כלל. המחטים לא ארוכים מספיק כדי לחדור עמוק. אם אתם רואים כמה כתמים או שריטות, משתמשים בפחות לחץ.


ש: אני יכול לחלוק את רולר הדרמה שלי?
א: לא. רולים דרמה הם לאדם יחיד בלבד.


ש: איך אני מחטא את רולר הדרמה?
א: אתה צריך לחטא את רולר בין כל שימוש. אנו מציעים לך להשתמש במים רותחים לפחות 30 שניות, לרסס את הרולר עם אלכוהול isopropyl 70%, או להתייחס להוראות היצרן.


כמה זמן נמשך רולר הדרמה שלי?
א: עם שימוש טיפוסי, ראש רולר נמשך כ-6 חודשים. אנו ממליצים לשנות את רולר לאחר זה זמן כדי לשמור את מחטי חד וביצוע בצורה אופטימלית.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום