איך לנצח על נזקי השמש על העור: סימנים & איך להפוך אותם בקלות

רק למקרה שאולי פספסתם את התזכיר, חשיפה לשמש גורם מספר אחד של הזדקנות מוקדמת על העור תפני. זה אפילו יותר מזיק מעישון וזיהום-וגורם לסימנים ננזקי שמש על העור שגורמי לחץ חיצוניים אחרים לא בהכרח עוזבים!

דבר מסובך עם נזקי שמש הוא שהוא יכול לקחת זמן מה כדי שהוא יופיע-ובזמן שזה ברור, זה מאוחר מדי להפוך את הנזק שנגרם. עם זאת, זה לא אומר שאין מה לעשות בקשר לזה-יש לנו רשימה של 6 מוצרי טיפוח העור האהובים עלינו שיכולים לעזור עם המראה של נזקי השמש על העור.

כפי שכולנו יודעים, הסיבה מספר אחת כדי למנוע נזקי שמש היא למזער את הסיכון שלנו לסרטן העור-פוסט בבלוג זה רק כאן כדי לדון כיצד נזקי שמש משפיע על המראה של העור שלנו, ולא איך לדעת אם יש לכם סרטן עור. אם יש לך כל חששות תצטרך לדבר עם gp שלך במקום-לא לנו!

יותר מדי חשיפה uv יכולה להיות השפעות שליליות חמורות על העור שלך, ובמיוחד אז אם היית משומר או שרפת אולי יותר ממה שאתה צריך. הנה 6 סימנים של נזקי שמש על העור כדי לחפש!

6 סימנים של נזקי שמש על העור

דבר מסובך עם עור פגום השמש הוא כי במקרים מסוימים, העור אקטואלי יכול לעשות רק כל כך הרבה. הסימנים הקלים ביותר של נזק לשמש לטיפול הם גוון עור לא אחיד, בעוד חלק הקשה ביותר יכול להיות אובדן נפח ושינויים במרקם העור. לקרוא דרך רשימה זו של סימנים של עור פגום השמש כדי לבדוק אם כל אלה נראים מוכרים!

1) גווני עור לא אחיד

זהו אחד הסימנים הנפוצים ביותר של נזק לשמש לעור-העור נוטה להיראות משעמם ויש לו חוסר זוהר, הודות לחלקים מסוימים של הפנים שלך מחפש כהה יותר ללא סיבה נראית לעין. גוון עור אחיד יכול גם להתבטא כעקשן פיגמנטציה זה לא להיעלם, הרבה אחרי הפצעון המקורי נרפא ונעלם.

Sisley Sisleÿa L'Intégrale Anti-Âge Serum product image on white backgroundSisley כל היום כל השנה חיוני נגד הזדקנות
סרום קל דו-אחד ויקל הגנה מפני השמש המגנים את העור מפני קרני השמש המזיקות של השמש.

2) קמטים הופיעו מדי בקרוב

זה מתייחס ל "סימנים מוקדמים של גיל". בעוד קמטים הם חלק טבעי לחלוטין של תהליך ההזדקנות, הם יכולים להופיע בקרוב מדי בשל נזקי שמש-אור uv deping העור של חנויות קולגן מהר יותר ממה שהם צריכים, ואחרי מספיק זמן, אלה חנויות קולגן לא יכול לבנות מהר מספיק כדי למנוע את המראה של קמטים.

3) חוסר נפח בעור

תופעת לוואי נוספת של חשיפה לאור אבר היא אובדן נפח בעור-לשים אותו בפשטות, זה מתייחס לאופן שבו העור נראה פחות מלא כמו חנויות קולגן יורד, אם זה בגלל תהליך ההזדקנות הטבעי או להתבשל חשיפה לשמש ונזק לשמש.

La Mer the reparative skin tint spf 30לה מר את העור המגיב spf 30
זה איפור, קרם הגנה מ-La mer מחליק את העור עם כוח של תמצית אצות מותסס כדי להרגיע ולהגן על העור.

4) כתמים של עור מחוספס

במקרים בהם העור נחשף שוב ושוב לשמש, כתמים עבים וגסים עשויים להתפתח-אצל גברים, אלה יכולים להופיע בדרך כלל על האף הודות להרגל משולב של אולי לא לשים מספיק על קרם הגנה, והעובדה שכנקודה גבוהה על הפנים, האף נוטים לשקוע בקלות.

5) אדום, רוזצאה-כמו שטיפה

מלבד כוויות שמש, האם אתה יודע כי נזקי שמש מתמשך יכול לגרום לעור שלך להיראות אדום, גם אם אתה לא בהכרח כוויות שמש? כן-השמש פוגעת שלך מעטפת טבעית , מה שמאפשר גירויים נצחיים בלתי מופרעת על העור העדין שלנו, לגרום לאדמומיות וגירוי.

דרך נוספת עור פגום השמש נראה אדום יותר מאשר עור בריא הוא באמצעות נזק נימי-השמש פוגעת נימים בעור, קריטי (אבל קטן) כלי דם המסייעים להבטיח את העור בריא ויש לו מחזור טוב. כאשר כלי דם אלה ניזוקו, הם מתרחבים או מתרחבים, הופכים להיות גלוי יותר ממה שהם צריכים ולהפוך את העור שלך להיראות אדום יותר ממה שהוא צריך.

elizabeth arden retinol ceramide capules line erasing night serum product image on white backgroundאליזבת ארדן רטינול סרמיד קפסולות קו מחיקת סרום לילה
סרום חזק המשלב את הכוח של רטינול, קרמידים ופפטידים כדי להפוך את סימני ההזדקנות ונזק לשמש.

6) נקבוביות פעורות

הדאגה הזו קשורה קשר הדוק לאובדן נפח בעור, וזה בגלל שהם נגרמים על ידי אותה פירוק של קולגן. קולגן עובד כמערכת תמיכה קריטית בעור שלך, נותן לו עמידות, להקפיץ ומבנה.

כאשר הוא מתפרק, נקבוביות יכולות להיראות נמתח או מוגדלות עקב חוסר תמיכה, הצפות שבדרך כלל יהיה שם! כתוצאה, גדול יותר, נמתח נקבוביות הם קשורים לעור פגום השמש-ולמרבה הצער, אין כמות של ניקוי עדין יעזור למזער את המראה שלהם.

המרכיבים הטובים ביותר לעור עם נזקי שמש

החדשות הטובות? תמיד יש משהו שאתה יכול לעשות לגבי נזקי שמש לעור-מרכיבים רבים המסייעים למקד חששות בעור הקשורים או אפילו שנגרמו על ידי חשיפה לשמש. הנה העליון שלנו 6 מרכיבים טיפוח העור האהוב על השמש.

קרם הגנה

חיוני ביותר צריך להיות קרם הגנה-גושי, sf50 97% קרני UV! הגנה על עורכם מפני השמש במקום הראשון עובר דרך ארוכה למניעת נזק כלשהו ששמש קיים מחמירה, כמו גם לעצור יותר מלהופיע במקום הראשון! אז אם כבר לא התחלת קרם הגנה יומי, הזמן הטוב ביותר הוא עכשיו-וכן, אתה צריך להשתמש קרם הגנה כל השנה .

declare sun sensitive anti-wrinkle sun cream SPF 50 product image on white backgroundהצהרנית השמש רגישה אנטי-קמטים spf 50 +
להגנה טובה יותר לשמש, שכבה של קרם הגנה פנים כמו זה מתחת לעור או הבסיס האהוב עליך עם spf!

נוגדי חמצון

אם יש רק קטגוריה אחת אחרת של רכיבי טיפוח (מלבד קרם הגנה!), וודא שזה אחד- נוגדי חמצון . נוגדי חמצון יש את הכוח הייחודי כדי להגן על העור מפני רדיקלים חופשיים-המולקולות שדרכו קרני UV זורעות הרס על העור שלך.

לא רק יכול נוגדי חמצון להגן על העור שלך מהמולקולות המזיקות והמזיקות האלה-נוגדי חמצון רבים, במיוחד רטינול וויטמין C, יכולים לעזור לרכך סימני נזקי שמש הודות ליכולות לחיזוק הקולגן שלהם ולהבהרת העור.

ניאצינאמיד

כשזה מגיע למרכיב עור שעושה את הכל, אתה לא יכול לעבור ניאצינאמיד -זה חבר מפורסם של משפחת ויטמין B הוא כוכב על כשמדובר תומך במחסום לחות בריא (אשר מבשר את העור שלך נגד השמש), הערב החוצה גוונים עור, להבטיח כי העור שלך בריא ככל האפשר כדי לרפא נזקי שמש.

מדגם זמין-נסה את זה היום!
סרום זה SK-II מחזק את העור בתערובת של ניאצינאמיד, פפטידים והפיתרה הייחודית של SK-II™כדי לרכך את סימני נזקי השמש על העור.

רטינול

של רטינול היכולת להאיץ את מחזור תאי העור הופך אותו מרכיב חשוב בעור במאבק נגד נזקי שמש על העור! הגדלת מחזור אומר רטינול הוא יעיל להפליא עם גוון עור לא אחיד הנגרמת על ידי נזק לשמש, כמו גם עבודה קשה כדי להפחית את המראה של כל קווים פגים וקמטים מוקדם על ידי בעיטה-הפעלת ייצור הקולגן של העור שלך.

תסיסה

יש סיבה למה כל כך הרבה מותגי יוקרה כמו SK-II, לה מר, estée lauder, ו lancôme תכונה מרכיבים מותססים במוצרים שלהם: הם מדהים. תסיסה יכול-ניחשתם-לעזור עם עור פגום השמש על ידי הבהרת אזורים לא אחידים, בוטה, ותמיכה ביכולות החידוש הטבעי של העור. הם מסוגלים להתמודד ולרכך את העור, לחיזוק לחות, אשר חיונית כדי לעזור לעור שלך לחזור חזרה מחשיפה לאור עודף.

Lancome Advanced Genifique youth activating serum product image on white backgroundLancôme Advanced Génifique Youth Activating Concentrat
הסרום הזה מלנקום משתמש בכוחו המשולב של ויטמין c, חומצה היאלורונית, ורכיבי עור מותסס מיוחד כדי להזין את העור ולחדש קרינה אבודה עקב נזקי השמש.

פפטידים

יש הרבה פפטידים יכול לעשות עבור העור-שליחים זעירים אלה יכולים אות לעור שלך לייצר יותר קולגן, באופן חלקי איפור עבור כל אובדן נפח שנגרם על ידי נזק לשמש לעור. זה גם אומר כי פפטידים יכולים לעזור לרכך כל קמטים בטרם עת על עור פגוע השמש-על ידי הגדלת רמות קולגן, פפטידים יכול לעזור למלא קווים עדינים וקמטים מבפנים, לשחזר זוהר צעיר.

אם כל הסימנים של נזק לשמש על העור נשמע מוכר, רשימת המרכיבים שלנו אולטרה-יעילים במיוחד צריך לעזור. אם אתם מנסים ליצור את שגרת טיפוח העור המושלמת שלכם, נסו בחידון טיפוח העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום