101 יופי: איך ליצור שגרת טיפוח פשוטה, מהדורת עור יבשה

עכשיו שיש לנו את היסודות של שגרת טיפוח העור (הזמנת skincare פשוטה זה עובד לכל סוגי העור, דרך אגב!) אנחנו יכולים להתחיל לדבר על איך ליצור שגרות טיפוח העור עבור סוגי עור ספציפיים! המיקוד של היום? עור יבש.

שגרת טיפוח העור לעור יבש: איפה להתחיל

יצירת שגרה עבור סוג זה של העור מתחיל בהבנה של מה צריך עור יבש-והדבר מספר אחד שמאפיין עור יבש הוא מחסור בשמנים טבעיים. זה משאיר כמה סימנים של עור יבש:

  • מעט מאוד נקבוביות גלוי
  • פתיתי עור
  • חוסר ברק או זוהר
  • העור מט ומשעמם

אם אחד מאלה נשמע מוכר, אולי יש לך עור יבש ! הקפדה על כך שעור יש מספיק שמנים היא מתפקדת כראוי-שמנים לעור לחות ושימוש בטרמינולוגיה טכנית, לשמן את החללים בין תאי העור כדי לשמור על תחושת העור חלקה, כמו גם לשרת תפקיד חשוב יותר: נעילת לחות מבוססת מים בעור.

שמירה על האיזון הנכון של לחות על בסיס שמן לחות לחות על בסיס מים בעור שלך מסייע להבטיח לו זוהר בריא! הידרציה מבוססת מים חשובה לבריאות העור הטובה, התומכת בתפקוד מעטפת , השלכת קווים עדינים, והוספת להקפיץ לעור.

Lancome rose milk mist product image on white backgroundלנקום רוז חלב ערפל
מדגם זמין-נסה את זה היום!
זה קל משקל, אבל עדיין לחות משתמשת בכוח של humectants ושמן חוחובה כדי להוסיף זוהר עור כהה לעור שלך.

כשהעור שלך אין מספיק שמנים טבעיים כדי לעבוד כemolients ולנעל את הטוב הזה, הידרציה החיונית הזו יכולה להתאדות מתוך העור, להשאיר את זה לא רק מרגיש יבש אלא מיובש באותו הזמן!

מבחינה טכנית, התייבשות הוא עור מצב שיכול לקרות לכל עור סוג-אבל זה משהו שיכול נפוץ להתרחש לצד עור יבש, כמו עור מיובש נוטה להיות שנגרם על ידי חוסר לחות-משהו עור יבש באופן טבעי יש.

שגרת טיפוח צעדים לעור יבש

בנוסף לניקוי, לחות והגנה מפני השמש, עור יבש עושה טוב עם שני שלבים שגרתיים נוספים: מוצר לחות (אשר יכול לבוא בצורה של תמצית , סרום, או ערפל פנים), ו שמן פנים כדי לחדש לחות ונעילה הידרציה.

כיצד להוסיף הידרציה לשגרת העור שלך לעור יבש

כשמדובר להוסיף קצת לחות נוספת לעור צמא, שלושה סוגים של מוצרים: תמציות, סרמים , וערפל פנים. אתה יכול להשתמש באחד או שלוש כדי לשחזר את הידרציה בעור יבש-נוסחאות אלה מבוססות מים ארוזות בשילוב של humectants כדי למשוך מים לחות לעור שלך, נותן את העור שלך שוב זוהר.

SK-II Facial treatment lotion product image on white backgroundSK-II טיפול פנים Essence
תמצית מימית, קלה אשר אורכת אגרוף לחות בזכות פיתה™, SK-II מרכיב העור של העור.

כיצד להוסיף לחות לשגרת העור שלך לעור יבש

הנה מה שבאמת חשוב כשמדובר בשגרת טיפוח לעור יבש: הוספת עוד שומנים לעור שלך. הבחירה הברורה היא להוסיף שמן פנים טהור לסוף השגרה שלך-הם תמיד צריכים לעקוב אחרי קרם לחות, כמו כלול יכולות emollient של כל השמנים לעזור ללכוד הידרציה לעור, ומונע את רוב הדברים לעבור דרך-כולל כל מרכיבים על בסיס מים שעשוי להיות בלחות שלך

עם זאת, שמנים טהורים הם לא הדרך היחידה כדי להגביר את הלחות בשגרת טיפוח העור יבש-רבות נוסחאות לחות שמנת רבות כוללות שומנים כגון שמן אבוקדו, חמאת שיאה, ו qualane, כל אלה עובדים היטב בצורה יוצאת דופן בהגדלת רמות הלחות של עור יבש כחלק מלחות מזין ומנחם לעור יבש.

Guerlain Orchidée Impériale oil product image on white backgroundשמן Guerlain Orchidée Impériale
זה במיוחד טיפוח פנים שמן מפני גרלן משתמש 20 שונה תמציות צמחיות לנעול הידרציה לתוך העור שלך.

הזמנת טיפוח העור יבש

אז עכשיו כשאנחנו יודעים איך להוסיף קצת יותר ooomph לשגרת עור יבש, בואו נשים את זה לתרגול-הנה דוגמה של שגרת טיפוח לעור יבש. זיכרו, זו רק דוגמה-אם אתם רוצים להשתמש בסרום לחות במקום ערפל פנים בבוקר, פשוט להחליף את הצעד הזה עבור המוצר המועדף עליך!

שגרת טיפוח העור היומית (בוקר):

  1. ניקוי
  2. ערפל פנים
  3. קרם לחות
  4. שמן פנים
  5. קרם הגנה

שגרת טיפוח העור היומית (ערב):

  1. מים מיסלרים או שמן ניקוי
  2. ניקוי
  3. סרום
  4. קרם לחות
  5. שמן פנים

אם אתה מוכן להעלות את שגרת טיפוח העור שלך ולהשתמש ביותר מסרום או שמן פנים כצעדים לעור יבש, יש לנו מדריך מלא איך לשכבת העור שלך אשר מכסה פחות או יותר כל מוצר טיפוח שם בחוץ!

או, אם אתה מעדיף פשוט לקחת חידון (אני יודע שאני רוצה) ולקבל שגרת טיפוח מותאמת, אתה יכול לעשות זאת-עם חידון העור שלנו! רק תנו לנו להכיר את סוג העור והדאגות שלכם, ונעניק לכם שגרת טיפוח (וגם בסדר הנכון) לעור שלכם.

Beauty Affairs Skin Quiz

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום