101 יופי: איך ליצור שגרת טיפוח פשוטה לעור שמנוני

ידעת ששגרת טיפוח העור שלך צריכה להיות שונה לפי סוג העור? בעוד כולם צריכים את אותם יסודות-ניקוי, קרם לחות, קרם הגנה-יש כמה תוספות שניתן להוסיף לשגרת היופי שלך, להתאים אותו לסוג העור המדויק שלך!

כשזה מגיע ל טיפוח לעור שמן , מקבל את האיזון הזהיר של הזריחה מבלי ללכת overboard ולמעשה לפגוע בעור שלך בטווח הארוך הוא מסובך-אבל יש לנו את הטיפים הטובים ביותר ליצירת שגרת טיפוח מושלמת לעור שמנוני!

Skincare יסודות לעור שמן: איפה להתחיל

יצירת שגרת טיפוח העור שמנוני מתחילה לשאול שאלה אחת פשוטה מאוד: מה עושה עור שמנוני צריך? תגובת הברך היא כי סוג העור הזה צריך להיות כל החלב הוסר בכוח-אבל גישה זו היא מיושנת והוא יכול למעשה יותר נזק לעור שלך מאשר טוב. אם אתה מדלג על העור הנכון לעור שמנוני, אתה יכול להשאיר את העור שלך מרגיש מיובש, אשר רק מוסיף לאי נוחות.

Vine Vera Resveratrol Cabernet toner product image on white backgroundגפן רה רזברטרול קברנה בר
טונר זה משלב את הכוח החמצון של רזברטרול עם ניאסינמיד לנוסחה יעילה, בעדינות לניקוי.

בעוד שזה מפתה להשתמש בכל דבר וכל דבר מתחת לשמש כדי להסיר שמן מן העור, בואו נפסיק לרגע-בעוד סוגי עור שמנוני מוצאים שהעור שלהם מבריק ולא נוח, חלב טבעי משרת מטרה חשובה. הם עוזרים לשמן את החללים המיקרוסקופיים בין תאי העור שלכם, ומבטיחים שכולן משכנות שטוחות וחלק לעור רך ובריא.

חלב גם עוזר לשמור על טבעי של העור שלך מעטפת (Aka מחסום לחות), אשר מסייע ללכוד לחות לעור שלך, שמירה על זה בריא וגם עוזר להגן עליו מפני לחצים חיצוניים

לפחות, זה מה שמן הפנים הטבעי שלך מנסה לעשות! לפעמים, העור יכול לייצר יתר חלב, מה שמוביל לבעיית עור שמנוני פשוט יותר מדי-אז איך אנחנו יוצרים את שגרת טיפוח מושלמת לעור שמנוני?

SK-II R.N.A. Power Airy Milky Lotion Product image on white backgroundSK-II r.n.a כוח תחליב
לעת היום, עור שמנוני צריך לחות נטולת שמן כמו קרם לחות ניאסינמיד זה SK-II.

טיפוח העור הטוב ביותר

בדיוק כמו עם סוגי עור אחרים, עם טיפול בעור הנכון, עור שמנוני צריך לשמור את האיזון הנכון של הידרציה ושמנים טבעיים כדי להישאר מאושר, גם אם זה קצת יותר מבריק מאשר סוגים אחרים של עור! כשמדובר עור שמנוני, ישנם שני מרכיבים טיפוח העור העיקריים, כי ייתכן שתרצה להוסיף שגרת טיפוח העור שלך לעור שמנוני- חימר וניאסינמיד.

היתרונות של ניאצינאמיד לעור שמנוני

בשגרת טיפוח, שני המרכיבים האלה עובדים היטב יחד כדי להשפיע על איך עור שמנוני נראה ומרגיש-מחקר מצביע על כך ניאצינאמיד יכול להאט את הקצב שלך העור מייצר חלב , מניעת העור שלך תחושה שמנוני מהר! והדבר הגדול על ניאסינמיד הוא שזה עובד טוב בכל מיני סוגים של skincare-אבל המלצתנו לעור שמנוני צריכה להיות טונר עם ניאסינמיד.

זה עושה כפול מבטיח כי העור שלך נקי לחלוטין לאחר מסיר איפור וניקוי, תוך מתן היתרונות של ניאצינאמיד ישר לעור שלך!

מדגם זמין-נסה את זה היום!
טונר זה של GA-DE עוזר לאזן ולהרגיע עור שמנוני בזכות ניאסינמיד.

עור עור שמנוני

המרכיב השני הוא חימר-קולין, חימר בנטוניט, חימר וולקני, חימר וולקני, חימר וולקני-מה זה, הם כולם יעילים במיוחד בשביל לעזור לעור שמנוני. למה? חימר הוא סופר סופג וסופח (כן, אלה שני דברים שונים!), מה שאומר שהוא יעיל להפליא לתפוס הן מולקולות מבוססות שומנים והן מבוססות מים.

היתרונות של מסיכת חימר עבור עור שמנוני הם מיידית-החימר סופג כל חלב שהוא בנקבוביות שלך או על העור שלך, להשאיר אותו מיד חינם מכל שמן וכל זיהומים כך שהוא לגמרי מט וללא ברק.

Eve Lom Rescue Mask product image on white backgroundמסכת הצלה של איב לום
מדגם זמין-נסה את זה היום!
לקבל שני מסיכת חימר 2 ב-אחד, עם מסכת החילוץ הזו מ-evlom.

אם יש לך עור שמנוני (כלומר, אתה קורא את המאמר הזה אז רוב הסיכויים אתה אתה רוצה לעשות את זה יש עור שמנוני), אז אתה בטח כבר השתמשת מסכת חימר לפני-אבל להשתמש בהם בדרך הנכונה את שגרת העור שלך לעור שמנוני הוא חיוני כדי לקבל את המרב של העור שלך ולהבטיח את העור שלך נשאר בריא!

מסכות חימר משמשות הטוב ביותר פעם בשבוע כדי לטהר את העור באופן קבוע לטהר עמוק-יש זה בונוס נוסף של עזרה כדי למנוע פריצות יכול לעזור לנקות את כל אלה קיימים. כמויות קטנות יותר של חימר יכול גם להיות מנוסחת ב תחליבים ופריימרים-כאשר בשימוש בדרך זו, חימר מסייע mattify שמנוני עור לאורך כל יום במשך ברק-משלוח גימור.

Skincare פשוט: עריכת עור שמנוני

כשזה מגיע לטיפול בעור מדהים, העור שמנוני לא צריך לפספס. הנה שגרת טיפוח העור של שמנוני!

שגרת טיפוח העור היומית (בוקר):

  1. ניקוי
  2. טונר
  3. קרם לחות
  4. קרם הגנה

שגרת טיפוח העור היומית (ערב):

  1. מסיר איפור (micellar מים או שמן ניקוי)
  2. ניקוי
  3. מסכת חימר (פעם בשבוע)
  4. טונר
  5. קרם לחות

עכשיו שאתה יודע איך לבחור את הכי פשוט, הטוב ביותר לעור שמנוני, אנחנו בטוחים שאתה בדרך לקבל את ענייני היופי שלך בסדר (ולהיות פניני טיפוח העור)!

אם אתה רוצה קצת יותר עזרה להרכיב את שגרת היופי המושלמת שלך, נסה בחידון העור שלנו.

Beauty Affairs Skin Quiz

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום