רקע מותג: הסיפור של SK-II

SK-II (מבוטא 'ess-קיי-two') כבר שם ב אסיה לטיפוח העור מאז 1980s עם שלה אייקוני פנים טיפול מהות. ידעת שבקבוק אחד של מהות הוא נמכר בכל שתי שניות ?

אחרי הכל, קיבל את הכינוי "מים" בגלל כמה טוב זה עובד לעור-ותאמינו לי, "נס" הוא לא שם תואר שצריך לזרוק בקלות כאשר זה מגיע לגלישת עור! אם אתה חדש SK-II, הנה ההקדמה שלנו למותג skincare יוקרתי יפני, ולמה בדיוק למה מהות הטיפול הפנים שלהם היא כל כך פנומנלי תפני.

מבוא SK-II

Sake Brewery Barrels

במקור מיפן, יש SK-II שורשים במקום לא סביר להפליא-מבשלת אפה. עבור ההדיוט, למען הוא אורז יין מיוצר על ידי תסיסה אמר אורז עם שמרים כדי לייצר חלק, ברור לשתות. באופן מסורתי, חלק מהתהליך נדרש ערבוב האורז ידני-משהו שיהיה חיוני ליצירה העתידית של מוצר הדגל של SK-II, מהות הטיפול הפנים.

על פי SK-II, המדענים שלהם חיפשו את מרכיב טיפוח העור הטוב ביותר לשוק היפני-משהו שהבטיח להאט את סימני ההזדקנות, לשפר את בהירות העור, ולחזק את העור. הם חיפשו את המפתח הסודי (זה מה ש 'המשחק' מייצג!) לעור יפה. היה שם משהו שיכול לעשות את זה, או שזה היה חיפוש חסר תועלת?

המדענים האלה קרו על מבשלת בירה שתפיק באופן מסורתי את השם-ערבוב של אורז מותסס ותערובת שמרים ביד. עם זאת, זה לא היה מה שהרשים אותם-זה היה שלעובדי מפעל למען הקשישים היו ידיים כל כך טוב, לא ראו את הגיל שלהם. הידיים והאדמה שלהם היו הרבה פחות מקומטים מאשר הפנים שלהם, משהו שגרם הרבה של סקרנות בקרב חוקרי SK-II.

הם הבינו שיש היה להיות משהו בנוזל התסיסה שתרם לזה-והם צדקו. לאחר מחקר 350 זנים של שמרים אפשריים שנמצאו בתסיסה, SK-II בודדה לבסוף את הזן השמרים האחראי, שנקרא saccharomcopsis.

אני יודע, זה פה קשה-אז המדענים SK-II החליטו לתת את השמרים הסקרומיקופסיס המסתננים שם סימן מסחרי: פיתה.

SK-II Facial Treatment Essence
SK-II מהות טיפול פנים | $210
זה שהתחיל את הכל: ה 'מי הפלא' 90% מהות טיפול פנים.

מה זה פיתרה?

על פי את צוות SK-II, pitera הוא מהפכני לטיפוח העור מרכיב כי זה מקור של ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, וחומצות אורגניות שתועלנה את עור. והכי חשוב, פיתה מחקה את גורמי הלחות הטבעיים של העור (nmf). Nmf הוא לא מולקולה אחת, אלא קבוצה של מולקולות שעובדות יחד כדי לשמור על לחות העור תקין .

SK-II מייחס כמה טענות קשות על מהות הטיפול הפנים שלהם (וכל שאר המוצרים המכילים פיתה). נאמר ל:

  • לחדש ולחדד מרקם עור אחיד
  • להפחית את המראה של קמטים
  • לשפר את פיגמנטציה ואת כתמי שמש
  • לשפר את מוצקות ודאיקות של העור
  • לעזור לעור לשמור על לחות ולחות טוב יותר
  • להוסיף זוהר, מואר מ-בתוך זוהר לעור

מרשים, נכון? אבל מה אומר המדע? (אזהרת ספוילר: זה אומר שזה עובד!)

SK-II Facial Treatment Essence Bottle on Red Background
תמונה מתוך SK-II www.sk-ii.jp

האם פידרה באמת עובדת?

פיתה עובד את הקסם שלו על העור על ידי השפעה על nmf-זוכר איך דיברנו על זה? זה נשמע מינורי, אבל זה באמת לא. להבטיח כי nmf נשמר בעור עושה יותר מאשר רק לשפר את הידרציה. הנה שלוש נקודות החוזק החיוני של פיתה על nmf אשר התוצאה בכל היתרונות לעיל.

  1. Pitera עוזר את עור כדי להגן על עצמו מפני נזק.
  2. פיתה מעודדת אנזימים בעור כדי לשפוך את עצמם (כמו קילוף).
  3. פיתה מחזקת את מחסום הלחות הטבעית של העור .

מחקרים גם מצאו כי יש לpitera השפעות אנטי דלקתיות על העור. ידעת שיש קשר בין דלקת והזדקנות ? מרכיבים עם השפעות אנטי דלקתיות לא רק להרגיע את העור-הם יכולים למנוע דלקת לגרום לעור שלך לגיל בטרם עת.

החוקרים SK-II גם מצאו שהפיתרה פשוט ממשיכה להשתפר ככל שאתם ממשיכים להשתמש בו. הם ביצעו מחקר לאורך 12 שנים וגילו שני פרטים חיוניים: רק שנה אחת של שימוש עקבי יכול לבטל 10 שנים של נזקי עור קודם , וזה במשך הזמן, יכול לעזור לעור נראה צעיר בעקביות (עד 20 שנים)!

כבר משוכנע? כלומר, זה ברור למה קלואי גרייס מוריץ וקורעים בלאנצ 'ט הם מעריצים. "מים נס" באמת זה נס-אז למה אתה מחכה?

W
E בחר את הטוב ביותר מקו SK-II הנוכחי, כולל מסכות גיליון. חנות האוסף המלא עכשיו !

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום