סימן שהעור שלך לחוץ וכיצד להתמודד איתו

כולם הרגישו מתח בזמן זה או אחר, ולמרות שאנו מכירים כיצד זה משפיע על בריאות הנפש, אולי לא הבנת שגם עור לחוץ הוא דבר.

תגובת ה"הילחם או ברח" שאנו חשים בעת לחץ יכולה להשפיע על זרימת הדם ולהרחיק את זרימת הדם מהעור שלך לאיברים החיוניים שלך, כך שמתח פנימי יופיע חיצונית על העור שלך.

בנוסף לכך, מתח עז יכול להשפיע על רמות הקורטיזול שלך, אשר קשור לפירוק קולגן ואלסטין בעור שלך. אובדן זה תורם לסימני הזדקנות, כך שלחץ יכול למעשה לגרום לך להתחיל להיראות מבוגר יותר.

 

איך לדעת אם העור לחוץ

כמו בתסמינים אחרים של מתח, עור לחוץ יכול להתבטא בהרבה דרכים שונות. כאשר אתה מרגיש לחוץ העור שלך עשוי להיות:

סימן 1: משעמם ויבש

זה יכול להוות סימן לאובדן מים בעור, מה שמוביל לכך שהוא לא משיל כל כך הרבה תאי עור ומתרפא כמו שצריך.

סימן 2: עצבני

התגובות הכימיות המתרחשות בגוף כשאתה בלחץ עלולות לגרות את העור שלך. זה עשוי להיות כוורות, גירוד, אדמומיות, נפיחות או קשקושים.

סימן 3: מצבים כמו אקנה למבוגרים

בדרך כלל יש גורם להורמון לחץ לסוגים אלה של התפרצויות, במיוחד אם אתה בדרך כלל לא נוטה לפצעונים. מצבים כמו אקזמה, רוזציאה ופסוריאזיס יכולים כולם להחמיר על ידי מתח.

 

כיצד לעזור לתסמינים של עור לחוץ

כדי לתקן באמת את הבעיות הנגרמות על ידי עור לחוץ, אתה צריך להתמודד עם כל מה שגורם ללחץ (עוד על כך בהמשך), אבל בינתיים, יש כמה דרכים שבהן תוכל לעזור לתסמיני הלחץ על העור שלך:

סימן 1: משעמם ויבש

לקהות ויובש, נסה שילוב של פילינג כימי להורדת עור עמום ומת, מסכת פנים מבהירה או חידוש קולגן וקרם לחות באיכות טובה עושה פלאים.

SK II FACIAL TREATMENT MASK

מסכות סדין יוקרתיות המשרות על העור ריכוז מפנק של פיטרה במריחה אחת. העור מקבל לחות באופן מיידי ויוצא דופן, וכתוצאה מכך גוון עור זוהר ומתחדש בעליל.

סימן 2: עצבני

חומצה היאלורונית צריכה להיות חלק מארסנל הטיפוח שלך בכל מקרה, אבל אם לא ניסית את זה בעבר ואתה נאבק עם עור לחוץ, זה הזמן לנסות את זה. זה נהדר עבור לחות וסימני הזדקנות - בנוסף זה עובד עבור כל סוגי העור.

DECLARE HYDRO OCEAN'S BEST HYALURON TRIPLE BOOSTER SERUM

השילוב המושלם של שלוש חומצות היאלורוניות עם תמציות ימיות ליופי הזוהר של העור התובעני שלך. הסרום היעיל ביותר מספק לחות מיידית, רענון נפלא והתחדשות.

סימן 3: מצבים כמו אקנה למבוגרים

הוספת רטינואיד למשטר שלך היא דרך מצוינת להגביר את תחלופת התאים בעור ולעזור לשקם חלק מהקולגן המופחת הזה (כמו גם להפחית היפרפיגמנטציה ונקבוביות חסומות).

GA-DE HYDRA ESSENTIAL PRECIOUS SKIN SERUM 30ML

GA-DE HYDRA ESSENTIAL PRECIOUS SKIN SERUM 30ML | $50 

 

כל בעיה רפואית כמו אקנה למבוגרים, אקזמה או פסוריאזיס מטופלות בצורה הטובה ביותר על ידי איש מקצוע רפואי. הם יכולים לייעץ ולהדריך אותך לגבי שיטת הטיפול הטובה והיעילה ביותר.

 

פתרונות עור לחוץ לטווח ארוך יותר

בטווח הארוך יותר, מתח אינו טוב לעור, לגוף או לנפש שלך - בעוד שאתה יכול לטפל בסימפטומים ובמראה העור שלך, בסופו של דבר, אתה צריך למנוע או לנהל את הלחץ כדי לראות את היתרונות הן מבפנים והן מבחוץ.

עיין בטיפים האלה לניהול בריאות הנפש כדי לגלות מה אתה יכול לעשות כדי לעזור לעצמך להתמודד עם הלחצים והלחצים של חיי היומיום. אורח חיים בריא - פעילות גופנית, לחות ואכילה נכונה - כולם יכולים להועיל לניהול מתח ו לעור שלך. נצח/נצח!

לדבר עם מישהו שאתה סומך עליו, ועל עצתו אתה יכול לסמוך הוא עוד דרך מצוינת לעזור עם לחץ. חיבור עם אחרים יכול לעזור לנו להרגיש נתמכים ופשוט להקל על העומסים הנפשיים. חפש כאן רעיונות כיצד לשאול אם מישהו בסדר בצורה בטוחה ולא שיפוטית כדי לפתוח את הדלתות כדי להתחיל שיחה כנה - טוב לדבר!

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום