מתי להתחיל להשתמש בקרם עיניים?

שאלת הטיפוח הנצחית: מתי להשתמש בקרם עיניים? כשזה מגיע לקרם עיניים, נראה שצריך להיות מספר קסם כשכולם צריכים להתחיל - ואם לא מתחילים עד אז, זה מאוחר מדי. 

אבל האם באמת יש דבר כזה הגיל הטוב ביותר להתחיל להשתמש בסרום עיניים? האם אפשר להתחיל להשתמש בקרם עיניים מוקדם מדי או אפילו מאוחר מדי? ובכן, זה עשוי להיות תלוי למה אתה משתמש בקרם עיניים - יש כל כך הרבה מוצרי טיפוח עיניים מעולים שעוזרים להתמקד במגוון עצום של בעיות עור, כולם עם מרכיבים שונים לעשות זאת. 

מדוע כדאי לי להשתמש בטיפוח עיניים?

Woman with towel on her head applying eye cream

חלק מהקרמים לעיניים כוללים נוגדי חמצון רבי עוצמה כדי לתקן ולהגן על העור מפני גורמי לחץ סביבתיים, בעוד שאחרים מנוסחים עם רטינול לחידוש לילה חזק.

לחלופין, לקרמי עיניים המתמקדים בהגברת הלחות יש נוסחאות פשוטות יותר עם חומרי לחות ומרכיבים אחרים לחיזוק מחסום העור כדי להחליק עור יבש ועור שמנמן ומלא לחות. שימוש בסרום עיניים בשגרת היופי שלך יכול לעשות עולם של הבדל!

קרמי עיניים נהדרים למיקוד החששות האלה:

  • מעגלים אפלים
  • יובש מתחת לעיניים 
  • קמטים
  • תיקי עיניים
  • רגלי עורב
  • נפול מתחת לעיניים 
  • התייבשות

אם מישהו מהם נשמע מוכר, אז אתה כבר בתחילת ההחלטה אם אתה צריך להתחיל להשתמש בקרם עיניים - והמשיכו לקרוא לקבלת הטיפים הטובים ביותר שלנו לשימוש בקרם עיניים. 

אתה לא צריך להיות כל החששות האלה בבת אחת כדי להתחיל להשתמש בקרם עיניים הגון, דרך אגב - מספיק רק הרצון לשמור על לחות העור מתחת לעיניים וללא כתמים יבשים כדי להתחיל להשתמש בטיפוח עיניים מוצר בשגרת היופי שלך. 

Lancome advanced genifique yeux cream קרם עיניים של Lancome Advanced Genifique
קרם עיניים זה משתמש בכוח של טיפוח עור פרוביוטי וויטמין C כדי להאיר ולהזין מתחת לעיניים.

קיבצנו באופן כללי את החששות הללו לשתי קטגוריות - תרחיש ראשון ותרחיש שני. בתרחיש הראשון, אתה מישהו שרוצה להתמקד ביובש מתחת לעיניים, עיגולים שחורים, שקיות עיניים והתייבשות - אבל אנטי אייג'ינג הוא לא בראש סדר העדיפויות שלך. עם זאת, זה לא אומר שזה לא משפיעים על הזדקנות העור!

שמירה על לחות העור שלך, שמח ונטול מתחים הופכת אותו לגמיש יותר מפני כל סימני הזדקנות מוקדמים ומטרידים - עם זאת, אם אנטי-אייג'ינג הוא המוקד שלך, אולי תרחיש שני הוא משהו שמתאים לך יותר. 

בתרחיש שני, אתה מכוון לסימני הזדקנות גלויים כמו רגלי עורב וקמטוטים, או אולי רוצה למנוע מהם להתרחש מלכתחילה. כשזה מגיע לטיפוח העור (ובעיקר קמטים) גרם של מניעה שווה קילו של ריפוי. שימוש בטיפוח עיניים אנטי-אייג'ינג לפני מופיעים קמטים גלויים יכולים לעזור להדוף אותם לאורך זמן!

Dior Prestige Le Yeux ConcentréDior Prestige תרכיז העיניים
קרם עיניים יוקרתי זה מבית דיור מחזק את העור עם העוצמה של תמצית רוז דה גרנוויל עשירה בנוגדי חמצון לצעירים ורעננים מתחת לעיניים.

אז מתי כדאי לי להתחיל להשתמש בקרם עיניים?

האמת לגבי מתי להשתמש בקרם עיניים היא שיש אין כלל קשיח ומהיר לגבי שימוש בקרם עיניים בשני התרחישים. הדרך הטובה ביותר לדעת אם כדאי להתחיל להשתמש בקרם עיניים היא אם את מרגישה שאת מוכנה לקרם עיניים! בין אם אתה בשנות ה-20, 30, 40 או יותר - זה אף פעם לא מאוחר מדי או מוקדם מדי. 

טיפול בעיניים הוא צעד מצוין להוסיף לשגרת הטיפוח שלך, בין אם המטרה שלך היא פשוטה כמו הבהרת עיגולים כהים או חיזוק העור נגד רגלי עורב וקמטוטים. הנה המדריך המהיר שלנו לסרום העיניים הטובים ביותר או קרם העיניים הטובים ביותר לארבעה חששות נפוצים בעיניים

קרם העיניים הטוב ביותר לעור יבש: Omorovicza Reviving Eye Cream

omorovicza reviving eye creamOmorovicza Reviving Eye Cream
קרם עיניים עשיר ומזין זה מבית Omorovicza ממלא את העור העדין מתחת לעיניים במים תרמיים הונגרים.

סרום העיניים הטוב ביותר לעיגולים כהים: אסתי לאודר סרום תיקון לילה מתקדם לעיניים

Estee Lauder Advanced Night Repair Eye Serumאסתי לאודר סרום לתיקון לילה מתקדם
התמקדו בעיגולים כהים, אנטי אייג'ינג, קווים עדינים & קמטים בבת אחת עם סרום טיפוח העיניים הפרוביוטי הזה מבית אסתי לאודר.

קרם עיניים הכל-סיבוב הטוב ביותר: Elemis Pro-Collagen Eye Renewal

elemis pro-collagen eye renewal creamElemis Pro-Collagen חידוש עיניים
עמוס בנוגדי חמצון כדי להגן על העור שלך מפני גורמי לחץ סביבתיים, קרם העיניים הזה של Elemis הוא הכלי המושלם.

קרם עיניים רטינול הטוב ביותר: קומפלקס עיניים להיפוך גיל של Dermalogica

dermalogica age reversal eye complexDermalogica Age Reversal Eye Complex
חדש וחזק את העור שלך נגד סימני ההזדקנות עם קרם עיניים זה מ-Dermalogica המושרה ברטינול.

כיצד להגביר את ההשפעות של טיפולי עיניים

למרות שהמרכיבים של קרמי העיניים וסרום העיניים הטובים ביותר חשובים, האם ידעת שגם מריחה ועיסוי פנים יכולים להגביר את הספיגה והיעילות?  חלק מקרמי העיניים מגיעים עם גלילי קרמיקה שימושיים וכלי עיסוי כדי לוודא שהכל שוקע פנימה לקבלת האפקט הטוב ביותר, אבל זה לא הדבר היחיד שאתה יכול לסמוך עליו!

FOREO Iris Eye MassagerFOREO איריס
מכשיר לעיסוי עיניים קולי המחליק עיגולים כהים ושקיות עיניים למראה מרענן ומתחדש.

הנה איך להשתמש בקרם עיניים למיטב הפוטנציאל שלו - עם כלי יופי. מכשירי עיסוי אולטראסוניים כמו FOREO Iris מחקים טכניקת עיסוי מיוחדת המייעלת תוצאות ספיגת טיפוח טובות יותר ומהירה עוד יותר. בנוסף, הרטטים האולטראסוניים מגבירים את זרימת הדם ומרגיעים שרירים מתוחים למראה רענן וער לגמרי.

טיפ נוסף לשימוש בסרום עיניים הוא לעסות אותו עם כלי גוואה שא או רולר פנים קריסטל. כלי עיסוי פנים ידניים אלה מושלמים לגירוי עדין של זרימת הדם ולהענקת אפקט קירור לעור שלך, לנפיחות מיידית של שקיות עיניים ובמקביל לוודא שכל החומרים הפעילים מנוצלים במלוא הפוטנציאל שלהם!

Theseeke Rose Quartz Face Rollerרולר פנים קריסטל Theseeke Rose Quartz
הירגע ורענן עיניים עייפות עם עיסוי פנים עדין עם רולר.

עדיין מנסה להרכיב שגרת טיפוח מלכתחילה? נסה את ניתוח העור שלנו - תקבל הצעות לטיפוח העור הטוב ביותר שיש לנו כדי לעזור לך להגיע למטרות העור שלך!

Beauty Affairs Skin Analysis

מוצרים שהוזכרו:

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום