כיצד לקלף את הדרך הנכונה & זה הכרחי?

קילוף-זו מילה שמושלכת הרבה על skincare מדיה חברתית עם יתרונות שמחוברים לה שנראים טוב מכדי להיות אמיתי. אם יש להאמין הודעות אלה, כאשר אתה עור מקלף אתה גם נלחם סימני הזדקנות, הבהרת עור, מחליק את מרקם העור, ואפילו מפחית את הסבירות שלך לפרידות.

זה נכון שכל שיטת קילוף ישנה-בין אם זה משתמש טבעי או כימי Exfolants -יעזור? הנה המדריך שלנו לכל דבר מתחת לשמש כיצד לקלף עור ולמה כדאי להוסיף את הצעד הנוסף הזה לשגרת העור שלך.

Woman exfoliating skin with natural coconut scrub

מה זה קילוף?

במילים פשוטות, קילוף הוא התהליך של לעזור לעור שלך לשפוך תאי עור מתים. יש כמה סיבות למה אתה אולי רוצה לעזור בתהליך הזה; תאי עור מתים מתמשכים יכולים לחסום נקבוביות ולגרום לעור להיראות מדוללן יותר ממה שהוא באמת, אז עדיף לעזור להם לנוע לאורך העור בריא יותר, זוהר יותר.

Eve Lom Rescue Mask מסכת הצלה של איב לום
שני אלה במסכת חימר אחת, ושיפשוף פיזי מ-ערב עוזר לנקעת תאי עור מתים ולמזער את הנקבוביות.

ישנן שתי דרכים עיקריות לקלף עור: עם קילוף כימי ועם exfolants. אקלקלים כימיים כוללים חומצות פילינג ואנזימים, אשר פועלים כדי להמיס בעדינות את תאי עור מתים ללא צורך לשפשף או לשפשף את העור. נפוץ פילינג חומצות לך כבר להיות מוכר עם כולל חומצה סליצילית , גליקולית חומצה ו לקטית חומצה .

Exfolants פיזיים להשתמש בגרגרים טבעיים או לחץ פיזי כדי לשרוט את תאי העור המתים, עם זאת, ההשפעות שלו מוגבלות על ידי כמה גדול (או כמה קטן) גרגירים הם. אפילו באמצעות בד מוסלין בתנועה מעגלית על העור שלך יכול לעבוד כצורה של קילוף פיזי! סוגים אחרים של exfolants הם קילודים פיזיים, מיקרו-דרמabrasion, וחרוזים חוחובה.

Dermalogica Skin Resurfacing CleanserDermalogica Skin Resurfacing Cleanser
חוטבים עם חומצה לקטית, ניקוי זה קילוף משם תאי עור מתים במהירות וביעילות מפעטת העור.

איך עובד קילוף?

קילוף קבוע עובד על ידי עוזר לעור שלך לאורך תהליך של שפיכת תאי עור מתים, כמו גם על תהליכי עור טבעיים אחרים, כגון מחזור תאי כדי לעזור לעור שלך להיראות הכי טוב שהוא יכול. Exfolants כימיים מתאימים יותר לזרז את מחזור התא מכיוון שהם מסוגלים להשפיע על העור ברמה הסלולרית לעומת exfolants, עם זאת, כל סוג של קילוף יכול עדיין לעזור לך למסע כדי להגיע למטרות העור שלך!

Sisley facial buffing creamקרם מצחצח פנים סיסלי
בעדינות לנגב את תאי עור מתים עם קילוף גומיגל זה עדין מספיק לכל סוגי העור.

למה לקלף את העור?

אני באמת צריך עור מקלף ? ובכן, בסוף היום זה לגמרי תלוי בך-אבל אחרי קריאת רשימה זו של הטבות קילוף, אנחנו בטוחים שאתה לא רוצה לדלג על שלב טיפוח זה כבר! הנה רשימה של הסיבות האהובות עלינו לגלף את העור.

  • מפחית תקלות וגודש
  • מחליק מרקם עור מחוספס
  • מזער את המראה של נקבוביות
  • גדודי היפרפיגמנטציה
  • מווסת רמות החלב
  • מגרה ייצור קולגן
  • מפחית את המראה של קמטים
  • משפר את הזוהר ובהירות העור

באיזו תדירות להתמקלף: מדריך מהיר

הנה העניין-אתם אולי חושבים שההתלקלף פעמים רבות ככל האפשר יאיץ את התוצאות שאתם רוצים נכון? למרבה הצער, זה לא ממש עובד ככה. Exfolants הם כלי רב עוצמה לחשיפת העור זוהר, יש להשתמש בזהירות, במיוחד אם העור שלך לא משמש להם בהתחלה. רוב האנשים מעריכים מדי כמה פעמים כדי לקלף את העור-כאשר באמת, עבור רוב האנשים, פעם או פעמיים בשבוע זה שפע תפני.

dermalogica microfoliantDermalogica Daily Microfoliant
Microfoliant dermalogica הוא קילוף אבקה היברידית אשר משתנה עם מים, באמצעות כוח של אנזימים, חומצות פילינג, גרגירים טבעיים כדי להחליק ולהבהיר את העור.

הסיבה שאתה לא רוצה לקלף את העור לעתים קרובות מדי היא שאתה מסתכן משהו שנקרא קילוף יתר. אתם תדעו אם הגעתם לנקודה הזו אם העור שלכם נראה יבש באופן יוצא דופן, עקץ, ואולי מבריק ואדום. כל אחד מאלה הם סימנים שאתה צריך לגבות את השגרה שלך כמו שאתה פגוע מחסום הלחות של העור שלך .

עכשיו שאתה יודע למה להתפזר וכמה פעמים כדי לקלף את העור זוהר, אנחנו מקווים שעזרנו לך לקבל את ענייני היופי שלך כדי! אם אתם עדיין מנסים להרכיב את שגרת טיפוח-עם או בלי פילינג-לנסות את ניתוח העור שלנו.

Beauty Affairs Skin Analysis Quiz

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום