ניאצינמיד: כל מה שאתה צריך לדעת על מרכיב הנס הזה

יש מרכיב אחד לטיפוח העור של סופרסטאר שאנחנו בטוחים ששמעת עליו בעבר: ניאצינמיד. עם כל השבחים שלכאורה כולם שר על niacinamide, זה רק טבעי לתהות אם זה באמת כל כך טוב. 

אחרי הכל, חלק ממרכיבי טיפוח העור מקבלים הייפ רב אך אינם מספקים - ואם יש להאמין לכולם במדיה החברתית, ניאצינמיד באמת מסירה. נראה שסרום הניאצינמיד הטוב ביותר עושה הכל: מכוון לאקנה, מבהיר את העור ואפילו נלחם בסימני ההזדקנות.  אבל מהי האמת? האם ניאצינמיד באמת עושה את כל מה שאנשים אומרים שהוא עושה? הנה המדריך שלנו ליתרונות הניאצינמיד וכיצד לוודא שאתה באמת מפיק מהם את המרב!

Woman with clear skin looking at her hand

מה זה ניאצינמיד?

הבנת היתרונות של ניאצינמיד מתחילה בידע מהו ניאצינמיד מלכתחילה. זוהי צורה של ויטמין B3 וגם נקראת ניקוטינמיד. זה חלק ממשפחת ויטמין B, שהיא אותה קבוצה של ויטמינים הכוללת ביוטין, חומצה פולית ו-פנטנול - כל הוויטמינים שיש להם יתרונות ידועים לעור ולשיער שלך. ניאצינמיד משתלב בדיוק עם אחיו, ומעניק יתרונות ייחודיים לעור שלך שאולי לא תמצא במרכיבים רבים אחרים לטיפוח העור. 

ויטמין מסיס במים זה עובד כמעט בכל סוגי הנוסחאות של מוצרי טיפוח העור - קרמי לחות, סרומים[5_02, לניקוי שמות , כנראה יש שם אחד עם ניאצינמיד בתוכו. כנראה שאתה כבר משתמש במוצר טיפוח עם ניאצינמיד!

Woman with dark skin applying Dermalogica Smart Response Serum סרום חכם של דרמלוג'יקה
סרום זה מ-Dermalogica משתמש בניאצינאמיד כדי למקד את כל ההיבטים של בריאות העור לקבלת זוהר זוהר. 

מה עושה ניאצינמיד?

אז מה עושה ניאצינמיד כשהוא על העור שלך? מה שמייחד את ניאצינמיד ממרכיבים רבים אחרים לטיפוח העור הוא שהוא פשוט עושה זאת כל כך הרבה לעור שלך. ניאצינמיד מועיל לכל סוגי העור מסיבות שונות - זה כמעט נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, אבל תאמינו לנו, ניאצינמיד הוא מרכיב לטיפוח העור שתרצו להוסיף לשגרה שלכם אחרי שתקראו את כל היתרונות של הניאצינמיד לעור שלכם![_0127_5_1 ]

ניאצינמיד מיישר את גוון העור
יתרון סופר נפוץ אחד של ניאצינמיד הוא היכולת שלו לאחד את גוון העור. הוא מסוגל לדעוך לאט לאט את המראה של היפרפיגמנטציה - הן מהסוג הנגרם כתוצאה מפריצות והן עקב נזקי שמש ללא שמש ונזקי שמש. ניאצינמיד מטשטש את המראה של עור לא אחיד על ידי התערבות בתהליך ייצור המלנין של העור שלך, עצירת תאי מלנין עודפים בעקבותיהם.

ניאצינמיד מפחית דלקת
ניאצינמיד מועיל לעור הנוטה להתפרצות על ידי הקלה על הדלקת שמגיעה לעתים קרובות יחד עם אקנה פעיל. על ידי הפחתת הדלקת, ניאצינמיד מפחית אי נוחות ואדמומיות ויש לו את הבונוס הנוסף של עידוד ריפוי העור, הפחתת הופעת אקנה לאורך זמן. 

SK-II R.N.A. Power Essence SerumSK-II R.N.A. Power Radical New Age Essence Serum
אחד מסרום הניאצינמיד הטובים ביותר, המוצר הזה מבית SK-II מושלם להעניק לעור שלך דחיפה אנטי-אייג'ינג והזנה.

Niacinamide מגביר את תפקוד מחסום העור שלך
סיבה נוספת לכך שניאצינאמיד זוכה לשבחים כל כך על ידי כולם - לא משנה סוג העור שלהם - היא משום שניאצינאמיד מועיל לחלק מכריע בעור שלך: מעטפת החומצה שלך[5_7_5][1_7_0][1_01_0] ]. למעטפת החומצה שלך, המכונה מחסום הלחות, יש תפקיד קריטי בשמירה על לחות חיונית בעור שלך ובהרחקת חומרים מגרים חיצוניים.

ניאצינמיד מרכך קמטים
כשעצמו, ניאצינמיד הוא מרכיב
טיפול אנטי אייג'ינג בפני עצמו. Niacinamide מועיל לעור על ידי עידוד ייצור קולגן, מיצוק מראה העור מבפנים ומילוי עדין של קמטים וקמטים לזוהר צעיר. 

Shiseido Benefiance Wrinkle Smoothing Cream EnrichedShiseido Benefiance Cream Smoothing Cream מועשר
קרם מזין מבית Shiseido שנועל את יתרונות ההבהרה והאנטי-אייג'ינג של ניאצינמיד לעור צעיר.

Niacinamide מגן על העור מלחץ חמצוני
מחקרים מצאו כי ניאצינאמיד מציג פעילות דמויית נוגד חמצון, מגן על העור החיצוני, מגן על העור המזיק מההשפעה החיצונית של העור. רדיקלים. על ידי הגנה על העור שלך מלחץ חמצוני, העור שלך מסוגל להחזיק ברמות הקולגן הקיימות למשך זמן רב יותר ולהימנע מסימני הזדקנות מוקדמים.

Niacinamide מפחית אדמומיות & הַקפָּדָה
ניאצינמיד משפר בצורה ניכרת אדמומיות ומרגיע גירוי - משהו שהופך אותו לאידיאלי בשגרת טיפוח עור רגיש. יתרון נוסף של כוח הרגעת העור של ניאצינמיד הוא שהוא מושלם להזדווגות עם רטינול, במיוחד בשלבים הראשונים של השימוש במרכיב טיפוח העור העוצמתי נגד ההזדקנות. ניאצינמיד פועל במקביל כדי להרגיע כל גירוי בשלבים המוקדמים של רטינול לעור 

Niacinamide מווסת את ייצור החלב
נכון - מרכיב טיפוח רב-תכליתי זה שייך לשגרת טיפוח העור לעור שמן ולעור מעורב! Niacinamide מועיל לסוגי העור הללו עם הכוח להכניע את ייצור החלב, לווסת אותו לעור שהוא מעט פחות מבריק ומרגיש שמנוני. 

declaré pore refining fluidנוזל זיקוק נקבוביות Declaré
איזן את רמות החלב וחדד את מראה הנקבוביות עם קרם הלחות הקל הזה מבית Declaré. 

כיצד לבחור את סרום הניאצינמיד הטוב ביותר 

ניאצינמיד משחק מצוין עם רוב מרכיבי טיפוח העור האחרים - כך שבחירה בסרום הניאצינמיד הטוב ביותר עבורך תלויה בסופו של דבר במטרות העור שלך. אנטי אייג'ינג? סרום ניאצינמיד פשוט יתאים בצורה מושלמת לסרום הרטינול שלך. מרגיע את העור? למעשה לא היינו ממליצים רק על סרום לעור מגורה - קרם לחות עם ניאצינמיד יעזור רבות להעניק את היתרונות של ניאצינמיד לעור שלך ולהרגעת גירוי בו זמנית. 

Dermalogica PowerBright Dark Spot Solutions lifestyle imageערכת Dermalogica PowerBright TRx
לא בטוח לגבי ניאצינמיד? נסה את ערכה זו מבית Dermalogica המיועדת להבהרת כתמים כהים לקבלת גוון עור אחיד ללא רבב. 

כיצד להשתמש בניאצינמיד

אחד הדברים הטובים ביותר בניאצינאמיד הוא שזהו מרכיב קל - אתה יכול להשתמש בניאצינאמיד בוקר ולילה, או רק בבוקר, או רק בלילה. אין שום סדר טיפוח מיוחד שעליך לעקוב אחריהם, מלבד ביצוע ההזמנה הסדר הנכון לטיפוח העור![5_0127]

עכשיו כשאתה יודע את כל היתרונות של ניאצינמיד, האם אתה מוכן להוסיף את מרכיב הכוכבים הזה לשגרת היופי שלך? 

אם אתה עדיין עובד על יצירת שגרת יופי, נסה את ניתוח העור שלנו! 

Beauty Affairs Skin Analysis

מוצרים שהוזכרו:

  • Dermalogica Smart Response Serum
  • SK-II R.N.A. Power Radical New Age Essence
  • קרם מועשר להחלקת קמטים Shiseido Benifiance
  • נוזל זיקוק נקבוביות דקלאר
  • ערכת Dermalogica PowerBright TRx
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום