5 יתרונות מוצין חילזון מפתיעים לעור שלך

פרט לתסיסה של טיפוח העור, כנראה שאין מרכיב לטיפוח העור שעלול לקמט את האף שלך יותר מתסנן הפרשת חלזונות - הלא הוא רפש שבלולים. רפש חלזונות אינו דבר חדש בעולם K-Beauty, שבו הוא בעצם מוצר טיפוח עור קלאסי בסגנון פולחן ונפוץ בדיוק כמו [_0127_1_7][Hyal27_5_7][Hyal27_5_7] ] או ויטמין C[5_2][7_1_0][7_1_0][7_1_0][7_2] אבל למרכיב המפתיע הזה יש המון יתרונות לעור שלך!

אנחנו לא מאשימים אותך שאתה קצת נזהר מכל מה שמגיע מחלזונות - אבל אנחנו גם בטוחים שברגע שאתה יודע בדיוק מה מרכיב טיפוח העור הזה יכול לעשות לעור שלך, הוא יהיה מועדף לטיפוח העור של שלך גם. הנה המדריך שלנו למוצין של חילזון ומה זה יכול לעשות לעור שלך.

TonyMoly Intense Care 24k Gold Snail Cream product image on white backgroundTonyMoly Intense Care Gold 24K שבלול קרם | 75 דולר
קרם הלחות הזה עמוס ב-65% פילטרט חילזון טהור וזהב 24K כדי לתת לעור שלך קצת זוהר רציני.

מהו חילזון מוצין?

בואו נבהיר בדיוק איזה מוצין של חילזון הוא מלכתחילה. יש לו כמה שמות שונים שכולם מתייחסים מבחינה טכנית לאותו דבר: רפש חלזונות, הפרשות חלזונות ותסנין הפרשת חלזונות. האחרון הוא המדויק ביותר לתאר את מה שבאמת הולך בטיפוח העור, שכן זה רפש של חלזונות עם כל חלקיקי לא רצויים מסוננים החוצה. 

מה שהופך את מוצין החילזון ליעיל הוא תערובת ייחודית של מולקולות שעוזרות לחלזונות להחלים לאחר פציעה וכמובן, מספקות שביל חילזון נוח להסתובב בו.

כנראה שכבר שמעתם גם על רובם - אז באמת, הם לא סופר חדשים או מזעזעים לעור שלכם. הם פשוט מגיעים כולם ארוזים בתערובת ומרקם ייחודיים הודות ל מוצין של שבלול!

  • חומצה גליקולית
  • אלנטואין
  • קולגן
  • אלסטין
  • פפטידי נחושת
  • גליקופרוטאינים (אצסין)
  • חומצה היאלורונית

המולקולות השונות הללו מתחברות יחד למרכיב לטיפוח העור שיש לו המון יתרונות לעור שלך - אז אל תתעלם יותר ממוצין שבלול!

TonyMoly Intense Care 24k Gold Snail Toner product image on white backgroundTonyMoly Intense Care Gold 24K שבלול טונר | 55 דולר
טונר זה מגביר את הלחות העור עם נוסחה קלת משקל ומזינה.

כיצד נאסף מוצין חילזון?

זו השאלה הכי גדולה שיש לרוב האנשים כשזה מגיע לאן בדיוק מוצין של חילזון מגיע - איך זה בעצם, אה, נקטף מהחילזון? למרבה המזל, מיצוי מוצין של חילזון אינו כרוך במתח רב מדי מצד החילזון. 

בחוות חלזונות, החלזונות הנקיים והנקיים הללו זוחלים על משטח שמקל על איסוף המוצין. הם לא סתם תופסים חלזונות ישנים מהגינה שלך ולמען האמת, אנחנו גם לא ממליצים לך לעשות את זה. מקומות מסוימים משתמשים בזכוכית, רשת או עיצובים ייחודיים אחרים כדי לאסוף ריר חלזונות בקלות האפשרית מבלי להלחיץ או לפגוע בחלזונות. אוף!

TonyMoly Intense Care Snail Eye Masks product image on white backgroundמסכת עיניים חילזון זהב של TonyMoly Intense Care | 75 דולר
פינוק אידיאלי מתחת לעיניים כדי להעניק מראה ער ורענן לעור שלך.

היתרונות של חילזון מוצין

אז, עכשיו, לאחר שקבענו שמוצין של חילזון מעניק לחות לעור נקצר ללא פגיעה בחילזון, הנה 6 סיבות עיקריות לכך שזהו מרכיב כל כך אהוב לטיפוח העור. 

1) מפחית את המראה של קווים עדינים & קמטים

מחקר מכריע אחד שבדק את היתרונות של תסנין הפרשת חלזונות לעור מצא כי קיימת "דרגה משמעותית של שיפור[2_0127_5_0] שנגרם על ידי עוויתות בשמש [2_0127_0] נֵזֶק. נהוג לחשוב שגורמי הגדילה המופיעים באופן טבעי במוצין של חלזונות מסוגלים לעזור לעור לחדש מאגרי קולגן, מיצוק העור והפחתת מראה הקמטים והקמטוטים.  

2) דוהה היפרפיגמנטציה לעור בגוון אחיד

אם יש לך כמה כתמים כהים מטרידים שברצונך לדעוך, מוצין של חילזון עשוי להיות מרכיב הטיפוח החדש והאהוב עליך. מחקרים מצאו שמוצין חילזון יעיל בהשהיית מלנוגנזה עודפת - זהו תהליך ייצור העור של המלנין, הפיגמנט האחראי על צבע העור. על ידי עצירת היווצרות עודף של מלנין, מוצין חילזון דוהה ביעילות דוהה היפרפיגמנטציה של העור[_0127_5_0_5_0]ללא פיגמנטציה של העור[_0127_5_0_5_0][1_2] לעור

3) מפחית פריצות

מוצין של חילזון הוא גם יעיל אנטי בקטריאלי[_0127_0_1_4] מתפרץ ומונע את זה! הוא גם ציין שיש לו יתרונות לריפוי פצעים, שעוזר לעור שלך לחזור מהר יותר מהתפרצויות ולהחלים במינימום צלקות. מקור אחד לכוח האנטי-בקטריאלי של חילזון זוהה - אצ'צין, גליקופרוטאין שנמצא במוצין של חילזון הוא  [_0127_5_5_2][0_2][0_2][0_2][0_2][0_2][0_2]1_2_5_2] יעיל ]

4) פועל כחומר לחות על העור

מרכיבי טיפוח העור מעניקי לחות הם חיוניים כדי להבטיח שהעור ומעטפת החומצה שלך פועלים כפי שהם צריכים. הודות לרמות טבעיות של חומצה היאלורונית, מוצין של חילזון מסוגל למשוך מים לתוך העור, למלא אותו מלא לחות ולמלא באופן זמני קמטוטים וקמטוטים. 

5) מרגיע עור רגיש ומגורה

מרכיב עיקרי אחד של מוצין חילזון הוא משהו שנקרא אלנטואין - מולקולה שעוזרת [_0127_0_15][_0127_0_5][7_5_2][7_5_2][7_5_2][7_5_2][7_5_2][7_5_2][7_5_2][7_5_2][7_5_2] דלקת והפחתת אדמומיות. נהוג לחשוב ששילוב של רמות האלנטואין של חילזון ויכולת להגביר את יכולות ריפוי הפצעים של העור יכולים להפחית גירוי לעור בריא וחזק יותר.

אם אתה עדיין מנסה ליצור את שגרת הטיפוח המושלמת שלך (עם או בלי מוצין של חילזון), נסה את חידון הטיפוח שלנו!

beauty affairs skin type quiz  

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום