המדריך שלך לטיפוח עור קוויאר

כשאני אומר קוויאר, על מה אתה חושב? קוויאר קר כקרח מוגש עם וודקה עם כפית אם פנינה? ובכן, אתה לא טועה - אבל אתה צריך לחשוב גם על המעדן היוקרתי הזה כעל מרכיב טיפוח עור בעל עוצמה רבה

שלל יתרונות טיפוח העור של קוויאר יכולים לעתים קרובות לגבש תג מחיר גבוה - ובאמת, זה כזה שמגיע לו. הנה בדיוק מה שהופך תמצית קוויאר לגיבור טיפוח העור וכיצד היא מועילה לעור שלך!

Declaré Caviar Beautifying Serum product image on white backgroundסרום מייפה קוויאר של דקלאר | $129
הסרום בעל הכוח הזה משלב את העוצמה של תמצית תה שחור מותסס עם תמצית קוויאר לאנטי אייג'ינג יעיל.

מהי תמצית קוויאר?

למרות שרוב האנשים מתייחסים לכל סוג של ביצת דג כקוויאר, זה התייחס במקור לביצת חדקן בלוגה. סוג זה של דגים יליד הים הכספי והים השחור והם המקור היחיד לקוויאר בלוגה אמיתי - שהוא סוג הקוויאר שבו תרצו להשתמש לעור שלכם.

תמצית קוויאר מרכזת את כל המיקרו-נוטריינטים המועילים של קוויאר לפורמולה ידידותית לעור אשר לא מזכירים את ביצי דגים מלוחות. מותגים מסוימים הולכים צעד אחד קדימה, כמו La Prairie - חלק גדול מטיפוח העור שלהם לא מכיל רק תמצית קוויאר, שאותה הם מבודדים באמצעות טכניקות פטנט סודיות. 

במקום מים רגילים כבסיס למוצרי טיפוח רבים, La Prairie לוקחת את זה צעד קדימה ולמעשה משתמשת במי קוויאר כבסיס נוזלי, מה שמבטיח שהעור שלך יקבל כמה שיותר יתרונות ממרכיב טיפוח עור לא שגרתי ויוקרתי זה!

La Prairie Skin Caviar Essence-in-Lotion product image on white backgroundLa Prairie Skin Caviar Essence-in-Lotion | 365 דולר
מגבש עם בסיס של מי קוויאר, Essence-in-Lotion זה מחדיר לעור שלך את היתרונות של קוויאר בנוסחה קלה במיוחד ועוצמתית.

יתרונות טיפוח העור של קוויאר

אז מה הקוויאר עושה לעור שלך, בדיוק? לקוויאר יש רמות גבוהות באופן טבעי של אומגה 3 ואומגה 6, חומצות שומן טבעיות חזקות. זה גם עמוס במיקרו-נוטריינטים, ויטמינים, חומצות אמינו ופוספוליפידים - כל אלה עוזרים לשמור על מראה העור, מונעים את המראה הזוהר, של ההזדקנות. 

1) יתרונות נוגדי חמצון

תמצית קוויאר מעניקה לעור שלך דחיפה רצינית של נוגדי חמצון. נוגדי חמצון הם חיוניים לכל שגרת טיפוח ליכולתם להדוף מיני חמצן רדיקליים, הלא הם רדיקלים חופשיים - חלקיקים מזיקים שיכולים להאיץ את סימני ההזדקנות. תמצית קוויאר עוזרת להגן על העור מפני רדיקלים חופשיים לעור צעיר יותר ובריא יותר.

2) מגביר את לחות העור

מכיוון שקוויאר ארוז בחומצות שומן טבעיות ופוספוליפידים, הוא מצוין בשמירה על לחות ובריא העור. נעילת הידרציה (מים) ולחות (שמן) לתוך העור היא קריטית יותר ממה שרוב האנשים חושבים; עם זאת, שמירה על לחות העור היא המינימום ההכרחי בכל הנוגע להבטחת שהעור שלך יכול להדוף ביעילות קמטים מוקדמים! 

בנוסף, עור עם לחות נכונה עוזר לאיפור שלך להחליק טוב יותר לגימור ללא רבב - לא עוד כתמי יובש מציקים.

Declaré Immediate Effect Firming Mask product image on white backgroundמסכת מיצוק אפקט מיידי של Declaré | 70 דולר
תן לעור שלך זריקת תמצית קוויאר עם מסכת הלחות היוקרתית הזו מבית Declaré.

3) תומך בייצור קולגן

הבטחה שייצור הקולגן שלך יישאר קבוע הוא המפתח לעיכוב סימני ההזדקנות זמן רב ככל האפשר - ותמצית קוויאר יכולה לעזור בכך. מחקר אחד מצא שתמצית קוויאר מסוגלת לעורר פיברובלסטים ולהגביר את תפקוד המיטוכונדריה לעור שנראה צעיר יותר לאורך זמן. אני יודע מה אתה חושב - מה המשמעות של תפקוד מיטוכונדריה? המיטוכונדריה הן מה שמניע את כל התאים שלך - כולל תאי העור שלך.

על ידי הבטחת החלק החיוני והקטן הזה של התאים שלך פועל כמו שצריך, קוויאר עוזר לעור שלך להדוף את סימני ההזדקנות על ידי חיזוק תפקוד הסלולר!

4) תיקון עור פגום בשמש

אחד היתרונות העצומים של תמצית קוויאר לעור הוא היכולת שלו להפוך באופן פעיל את הסימנים של נזקי השמש, הידוע גם בפוטו-דאג'. סימנים מובהקים של נזקי שמש יכולים לכלול קמטים מוקדמים, גוון עור לא אחיד ואובדן מוצקות בעור. נמצא כי תמצית קוויאר מבטלת את הנזק שנגרם על ידי UVB לתאי העור, מה שמפחית באופן משמעותי את מראה העור השמש 7._1._0

Declaré White Caviar Eye Extraordinaire product image on white backgroundLa Prairie White Caviar Eye Extraordinaire | 805 דולר
הילחם נגד עורבים ושקיות עיניים עם תמצית קוויאר בקרם עיניים חזק זה מבית לה פריירי. 

עדיין מנסה ליצור את שגרת הטיפוח המושלמת שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Type Quiz

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום