המדריך שלך לפילינג אנזים

אחת הדרכים הפשוטות (ועם זאת היעילות ביותר) לקחת את שגרת הטיפוח שלך לשלב הבא היא באמצעות פילינג. זה עוזר לעור שלך להשיל עור מת לזוהר זוהר - וזה רק שניים מתוך יתרונות רבים של פילינג[_3_5_0_0] לעור שלך. 

האם שמעת על אנזיםפילינג ? אם אתה מגלה ש-AHA חזקים מדי בשבילך, אנזימים עשויים להיות פשוט פילינג הפנים שאתה מחפש. הנה המדריך שלנו לסוג זה של יתרונות פילינג ואנזימים. 

מהו פילינג אנזים?

אני יודע מה אתה חושב - מהם אנזימים מלכתחילה? הן מוגדרות כמולקולות שמזרזות תגובות כימיות. בגוף שלך, אלפי סוגים שונים של אנזימים ממלאים באותה מידה תפקידים שונים אך מכריעים כדי להבטיח שהגוף שלך פועל כפי שהוא צריך.

עם זאת, כשזה מגיע לפילינג אנזימים, יש תגובה מאוד ספציפית שאנחנו רוצים שתתרחש - התרופפות של תאי עור מתים כדי לחשוף את הזוהר שמסתתר מתחת! האנזימים המצויים בפילינג אנזימים נמצאים בדרך כלל בטבע - דוגמה מפורסמת אחת היא האנזים באננס הנקרא ברומלן

אולי כבר שמעתם שמיץ אננס הוא מרכך נהדר - זה בגלל הרמות הגבוהות של ברומלין באננס! עם זאת, אנחנו לא דוגלים כאן בטיפול מסוכן ב-עשה זאת בעצמך עם אננס - כמות האנזימים הטבעיים משתנה מפרי לפרי, בנוסף הבטן שלך עשויה להעריך אננס יותר ממה שהפנים שלך יעריכו.

מקורות אחרים של אנזימים על בסיס צמחי כוללים פפאין, אנזים ייחודי שמראה הבטחה רבה בהפחתת הופעת צלקות[_0127_5_0_1][5_0]הפחתת הופעת צלקות בבדיקה ראשונית . אולי תוכל לדעת מהשם, אבל זה מגיע מפפאו או פפאיה (טען פפאיה) פרי, וכמו ברומלין, הוא פילינג מצוין (עם זאת עדין)!

Dr Irena Eris Cleanology Enzyme Peeling product image on white backgroundד"ר אירנה אריס פילינג אנזים קלינולוגיה | 57 דולר
פילינג אנזים עדין זה של ד"ר אירנה אריס משתמש בכוחו של פפאין כדי לקלף בעדינות את העור שלך.

כיצד להשתמש בפילינג אנזים פילינג

בניגוד לפילינג כימי, יש לשטוף אנזימים בסופו של דבר מהעור, ולחשוף את העור הרענן החדש מתחת לתאי העור המתים הישנים. גם התדירות להשתמש בפילינג אנזים חשובה - כמו תמיד, כלל אצבע טוב להתחיל איתו הוא פעם בשבוע. 

מכיוון שמכשירי פילינג אנזימים עדינים כל כך, ניתן לסבול אותם בתדירות גבוהה יותר מאשר פילינגים מסורתיים - עם זאת, התחלה לאט היא הדרך הטובה ביותר לאמוד כיצד העור שלך מגיב לקילוף אנזימים.

כדאי להשתמש בפילינג אנזים מיד לאחר הניקוי ואפילו לפני הטונר - בהתאם לנוסחה, ייתכן שיהיה צורך לעסות את פילינג האנזים לתוך העור למשך מספר דקות, או להשאיר אותו כדי לתת לאנזימים להפעיל את הקסם שלהם.[_0127_5_1 ]

לאחר שהאנזימים היו במגע עם העור שלך במשך פרק הזמן המתאים (כלומר, לפי הוראות המותג!) כל מה שתצטרך לעשות הוא לשטוף ולעקוב אחר שאר טקס היופי שלך.

היתרונות של פילינג אנזים

אז למה כדאי לבחור בפילינג אנזים פילינג על פני פילינג כימי מסורתי כמו חומצת חלב[_0127_5? ובכן, יש כמה סיבות לכך - הנה היתרונות האהובים עלינו של פילינג אנזימים. 

1) פילינגי אנזימים הם עדינים במיוחד

אחת הסיבות הגדולות ביותר להשתמש בפילינג אנזימים היא שהם סופר עדינים - הם אפילו יותר טובים לעור שלך מאשר הקרצוף הפיזי העדין ביותר או הפילינג הכימי העדין ביותר. הסיבה לכך היא שאנזימים יכולים לפעול רק על תאי עור מתים - הם משאירים את כל התאים החיים לבד, מה שמבטיח שהם לא משאירים את העור שלך מגורה לאחר מכן!

2) יש להם יתרונות ארוכי טווח עבור העור שלך

מחקר אחד מצא שבמשך תקופות זמן ממושכות, השינויים שפילינג האנזים הצליחו לעשות על האפידרמיס והדרמיס היו "דומים להפליא[_0127_5_0_1][5_1][5_0_1][5_0] לתוצאות שהיית מצפה לראות משימוש ב-AHAs ו-BHAs, שתי קבוצות של פילינגים כימיים חזקים יותר ונושאים סיכון לגירוי על העור. 

באופן פשוט, נמצא כי אנזימים יעילים באותה מידה כמו AHA בכל הנוגע לשיפור מראה הקמטים, מיצוק העור והגברת העובי והחוזק של הדרמיס!

3) פילינגי אנזימים אינם גורמים לרגישות לשמש

אם יש תופעת לוואי גדולה של פילינג AHA שאתה צריך להיות מודע לה, זה שהם יכולים להפוך את העור שלך באופן זמני עוד פגיע לשמש, מה שהופך את השימוש הרגיל של SPF לקריטי עוד יותר אם אתה משתמש ב-AHA כחלק מטקס היופי שלך.

מצד שני, אנזימים אינם גורמים לאותו סוג של רגישות לשמש - בעוד שבאופן אידיאלי כדאי ללבוש קרם הגנה כל יום, זה יתרון עצום שלפילינג אנזימים אין כל כך הרבה זמן השבתה בהשוואה לעמיתיהם המסורתיים של AHA!

Declaré Soft Cleansing Gentle Enzyme Peeling Powder product image on white backgroundאבקת פילינג אנזים ניקוי רך של Declaré | 50 דולר
פילינג אנזים עדין זה מיועד במיוחד לעור רגיש ותגובתי.

לאיזה סוג עור מתאימים האנזימים הטובים ביותר?

מכיוון שהם כל כך עדינים, אנזימים יכולים להיסבול על ידי כל סוגי העור - אבל סוגי העור והדאגות שהם באמת מבריקים עבורם מיועדים לאלה עם עור רגיש שרוצים להתמקד בחששות הקשורים לגוון עור אחיד, מיצוק וקמטים, אבל גם מגלים שרטינואידים ו-AHA קצת יותר מדי עבור העור שלהם.

סיבה נוספת להשתמש באנזימים היא שהם מוצרי טיפוח בטוחים להריון - לא כל מוצרי אנטי-אייג'ינג, כגון רטינול, בטוחים לשימוש בהריון. אנו ממליצים לעקוב אחר העצות של רופא המשפחה שלך בכל הנוגע לטיפוח עור בטוח בהריון.

עכשיו כשאתה יודע מה הופך אנזימים למרכיבי טיפוח קטנים כל כך מיוחדים, האם תסדר את ענייני היופי שלך ותתחיל להשתמש בפילינג אנזימים? 

אם אתה עדיין מנסה ליצור את שגרת הטיפוח המושלמת, נסה את חידון הטיפוח שלנו!

Beauty Affairs Australia Skin Quiz

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום