טרנדים לטיפוח העור שכדאי לצפות בהם בשנת 2022

כשזה מגיע לטרנדים שבאים והולכים, אפילו טיפוח העור אינו חסין בפני הגאות המשתנות. או, אולי נכון לומר שאותם טרנדים באים והולכים - רק תחת שמות שונים.

למרות שנדמה שהשנים האחרונות עסקו בפעילות פעילה - ושימוש בכמה שיותר - לפי התחזיות של מגמות טיפוח העור לשנת 2022 תהיה גישה מעט שונה לטיפוח העור בדרכים שונות. 

Beauty Affairs Try Before You Buy

זיהינו ארבע טרנדים שונים שיעצבו את האופן שבו אתה קונה טיפוח ובסופו של דבר, איך העור שלך הולך לזהור!

טרנדים לטיפוח העור לשנת 2022

מגמות היופי האלה לשנת 2022 - טרנדים לטיפוח העור - משתנות מגישה מינימליסטית לטיפוח העור ועד להתמקדות מוגברת בתמיכה במחסום הלחות של העור שלך. התחייבנו לטפל במעטפת החומצה שלך עבור ארוך זמן, דרך אגב - יש כבר פוסט שלם בבלוג על מהו מחסום הלחות שלך ולמה זה חשוב כאן!

אנחנו נצלול עמוק לתוך כל אחת מהטרנדים הללו לטיפוח העור ונזהה מה זה אומר על שגרת הטיפוח שלך.

סרום לחות במיוחד זה מ-Dermalogica עובד קשה כדי למלא את העור שלך מלא במים למראה קופצני וזוהר.

סקינימליזם

סקינימליזם (טיפוח + מינימליזם) דוגל רק בשימוש בשלבי טיפוח העור החיוניים. הוא מגלם את הגישה של פחות הוא יותר - במקום לשלב מספר רכיבים פעילים כדי להגיע ליעד העור שלך, אתה מסתמך על פעיל או סרום אחד בלבד שיעשו זאת עבורך. 

דרך נוספת לגשת לסקינימליזם היא על ידי הסתמכות על מוצרי טיפוח רב-תכליתיים; לדוגמה, קרם הגנה מעניק לחות כגון זה מבית Dr. Jart+ יכול לעבוד גם כקרם לחות היום שלך [_0]ו קרם הגנה בשעות היום.

אם תמיד הרגשת מוצף מניהול שגרת טיפוח עור מרובה שלבים, מרובה מוצרים, סקינימליזם[_0127_1_7] עשויה להיות הגישה עבורך! שמירה על השגרה פשוטה פירושה שתהיה עקבי יותר איתה. זהו רעיון נוסף שהוא ליבת המינימליזם: עקביות לאורך זמן היא קריטית יותר משימוש בריכוזים חזקים של חומרים פעילים לתוצאות!

נוסח כדי להתמודד עם מיצוק העור, אדמומיות, לחות וamp; בהירות, סרום רב-פעולות זה מושלם עבור אלה המעוניינים לייעל את שגרת היופי שלהם עם סקינימליזם.

טיפוח עור עשה זאת בעצמך

לאנשים רבים יש דעות על טיפוח עור עשה זאת בעצמך - אבל האמת היא שזה לא הכל רע. ביצוע הסוג הנכון של טיפוח העור עשה זאת בעצמך מתחיל עם הידיעה מה כדאי ומה אסור לעשות כשמדובר במסכות תוצרת בית - למשל, הימנעות ממיץ לימון וסודה לשתייה. 

אין זה מפתיע שרבים פנו אל טיפוח עור עשה זאת בעצמך גם; עיכובים במשלוח בינלאומי הפכו את קבלת טיפוח העור sנמוך בימינו, ולכן רבים מחפשים חלופות כדי לשמור על עורם זוהר מבלי לחכות לזמני משלוח ארוכים.

סיבה נוספת לטיפוח העור עשה זאת בעצמך יוצא מהעידנים הכהים והחלופה היא הטכנולוגיה שיש לנו כעת כדי ליצור אותו! חלפו הימים של ערבוב פירה אבוקדו ודבש בקערה - יצרנית מסכות זו יוצרת מסכה מושקעת בקולגן מכל מיץ טבעי לטיפוח עור טבעי יעיל ונטול בלגן.

כלי היופי השימושי הזה עושה עבודה קצרה עם מרכיבי טיפוח טבעיים כדי ליצור מסכה יעילה תוצרת בית. 

מוצרים תומכים במחסומי עור

מותגי טיפוח רבים קוראים לשנת 2022 השנה של מחסום העור - ואולי הם צודקים. בעוד שהשנים האחרונות של טיפוח העור עסקו רק בשכבות פעילים ובשימוש כמעט בכמה שיותר רבים, רבים שחררו את החשיבות של שמירה על מחסום לחות מוצק (הידוע גם בשם מעטפת חומצה[_0127_5] ]) בכל הנוגע להשגת יעדי עור.

אתה יכול בקלות לפגוע במחסום הלחות שלך עם שימוש תכוף של פילינג באחוז גבוה, רטינול וסוגים מסוימים של סרומים לטיפוח העור. אלו הם מתכון לאסון עבור מחסום הלחות שלך בידיים חסרות ניסיון - מותירים את העור יבש, אדום, מגורה ומתקלף. 

טרנדים של מרכיבי טיפוח העור בשנת 2022 מראים נטייה למרכיבים שעוזרים לטפח ולהרגיע את החלק הכל כך חשוב הזה של העור שלך; ceramides, panthenol, niacinamide ועוד הם האוהדים המועדפים בכל הנוגע להגברת מחסום הלחות שלך. טכניקות טיפוח אופנתיות משקפות גם את המעבר הזה לטיפוח העור. 

Skincare slugging היא טכניקה פופולרית שבראש ובראשונה מחזקת את מחסום הלחות של העור שלך, ומועילה לעור שלך בטווח הארוך!

נוסח עם סרמידים בונים מחדש מחסום עור, קרם הלחות הזה מבית Dr. Jart+ מושלם להגנה על העור שלך.

אריזה ניתנת למילוי חוזר

יכול להיות קשה להוציא אריזות לטיפוח העור - עם זאת, חלה מגמת עלייה של מותגים שמוציאים אריזות שניתנות למילוי מחדש! Fenty Beauty, Dior ו-Charlotte Tilbury הציגו מילוי יופי כדי לוודא ששגרת הטיפוח שלך תהיה פחות בזבזנית וטובה יותר לעור שלך - ולכדור הארץ. 

אריזה שניתנת למילוי מפחיתה את זיהום הפלסטיק ומוודאת שתקבל כל כף של מוצרי הטיפוח שלך, הודות לאריזות המעוצבות בקפידה. הפחתת פסולת פלסטיק ובזבוז מוצרים פירושו שהעור שלך מקבל את כל היתרונות האפשריים של פורמולות טיפוח העור הללו תוך שהוא טוב יותר לסביבה. עכשיו אני קורא לזה win-win!

קרם לחות אנטי אייג'ינג יוקרתי זה מבית Dior ניתן למילוי חוזר באמצעות מערכת החלפה פנימית חדשנית.

ניתוח טיפוח העור שלנו יכול לעזור לך למצוא את שגרת טיפוח העור המושלמת לסוג העור שלך!

 Beauty Affairs Skin Analysis

מוצרים שהוזכרו:

  • יוצר המסכות
  • דר. Jart+ Every Sun Day Cream Moisturizing Cream SPF 50+
  • דר. קרם Jart+ Ceramidin
  • סרום הידרציה מעגלי של Dermalogica 
  • Dermalogica Smart Response Serum 
  • Dior Prestige The Light Cream
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום