שיבולת שועל: יתרונות העור לעור יבש ולעור רגיש

כשמדובר במרכיבים טבעיים לטיפוח העור שעוזרים להרגיע את העור, יש שם יותר ממה שהיית מצפה. מרכיבים אלה הם פנטסטיים במתן לחות לעור יבש, להחליק פתיתי עור גלויים ולעזור לעור שלך להחזיק יותר לחות.

Try Before You Buy

מרכיבי טיפוח מפורסמים שאולי תמצאו בקרם לחות לעור יבש כוללים Centella Asiatica[0_0_5][1_2][0_012] ו-[1_2]hen ]. ובכל זאת, מרכיב טבעי נוסף לטיפוח העור מושלם לעור רגיש ויבש: שיבולת שועל.

יתרונות העור של תמצית צמח טבעית זו קשורים לחלבונים ייחודיים המצויים באופן טבעי במרכיב הטיפוח המרגיע הזה - הנה המדריך שלנו ליתרונות של תמצית שיבולת שועל לעור.

האם שיבולת שועל טובה לעור?

כן! מחקרים מצאו שטיפוח העור המכיל תמציות שיבולת שועל מועילים להפליא לעור שלך. אמבטיות שיבולת שועל מומלצות לעתים קרובות לילדים עם עור מגורה כדי לעזור להרגיע אדמומיות וגירוי - ולמען האמת, עצה זו אינה בלעדית גם לילדים! מבוגרים עם עור מגורה יכולים להשתמש באמבט שיבולת שועל כדי להרגיע גירוי ואף להפחית את האדמומיות של כוויות שמש.

שיבולת שועל טובה באותה מידה לעור שלך הכלולה במוצר טיפוח עור מנוסח היטב, כמו גם באמבט שיבולת שועל תוצרת בית. הנה בדיוק איך שיבולת שועל תורמת לעור!

חומר הניקוי המקציף העדין הזה מועשר בתמצית אלוורה וחומצות אמינו שיבולת שועל כדי לרענן ולנקות את העור מבלי להשאיר אותו יבש או מתוח. 

מחזק את מחסום הלחות שלך

ב-Beauty Affairs, אנחנו מעלים את זה כמעט בכל פוסט בבלוג - אבל זה כל כך חיוני לעור שלך! בעיות עור כגון דרמטיטיס ואקזמה מחמירות - וכנראה נגרמות על ידי - מחסום לחות[_0127_5] חלש ופגוע מחקרים מצאו כי תמצית שיבולת שועל משפרת את מחסום הלחות של העור, מה שהופך אותו למרכיב חיוני בקרם לחות לעור רגיש.[_01]2.5

נוסח עם תמצית שיבולת שועל, פפטידים וקפאין, קרם עיניים מרענן זה מבית Clarins עובד קשה כדי לחזק עור עדין מתחת לעיניים מכל הזוויות.

איזון מחדש של העור pH

זה הולך יד ביד עם סיוע במחסום הלחות של העור שלך, הנקרא גם מעטפת החומצה. כאשר רמת ה-pH של העור שלך גבוהה מדי או נמוכה מדי, מחסום העור שלך נמצא במצב פגיע ואינו יכול לפעול גם כדי להגן על העור מפני גורמי לחץ חיצוניים כגון יובש או זיהום[_0127_5_1 ]

מחקר אחד מצא שתמצית שיבולת שועל יכולה ביעילות להדוף את ה-pH של העור שלך ולסייע בדרך כלל לתפקוד עור בריא לרמת לחות העור שלך. !

נוצר במיוחד עבור עור רגיש ויבש, תכשיר ניקוי זה מבית Dermalogica מטאטא ביסודיות זיהומים תוך הגנה על העור מפני יובש וגירוי הודות לתמצית שיבולת שועל ומרכיבים מרגיעים אחרים. 

מקור עשיר של בטא גלוקן

מקור עיקרי אחד ליתרונות של תמצית שיבולת שועל לעור הוא פוליסכריד בשם Beta-Glucan. מולקולה זו הופכת שיבולת שועל שלמה לדביקה מעט, וכאשר מורחים אותה על העור, היא מועילה להפליא.

תועלת אחת מוכחת מדעית של בטא-גלוקן[_0127_5.0] הוא הכוח של הפצע זה יכול להישמע מעט דרמטי, אבל זו בדיוק הדרך שבה כתבי עת מדעיים מתייחסים לריפוי עור מטראומה או גירוי.

זה יכול לכלול ריפוי מפריצות או אפילו תמיכה בנזק במחסום הלחות שלך שעוד לא שמת לב אליו! השפעה זו יכולה גם להפחית את הדלקת בעור שלך, להפחית אדמומיות מגירוי או אקנה פעילה לזוהר בריא ובריא.

אידיאלי להזנת עור יבש ומגורה, קרם הלחות העשיר הזה מבית Declaré עובד קשה כדי להזין את העור בעוצמה של תמצית שיבולת שועל וחמאת שיאה.

מגביר את לחות העור

שיבולת שועל היא פנטסטית במתן מקור לחות ולחות לעור יבש! לבטא-גלוקן יש גם יכולות דמויות חומר לחות, מושך אליו מים ומגביר את רמות הלחות בעור שלך. זה חיוני עבור כל סוגי העור לתפקוד תקין, במיוחד אלה עם בעיות עור רגיש, יבש ומיובש. 

מחזק עם אלוורה מרגיעה ותמצית שיבולת שועל לחות, התמצית הזו מעניקה לחות עמוקה לעור ומרגיעה אדמומיות וגירוי.

האם דייסת שיבולת שועל טובה לעור רגיש?

שיבולת שועל היא מרכיב חובה בארסנל טיפוח העור שלך אם יש לך עור רגיש, אבל זה לא סוג העור היחיד שהוא מתאים לו! האמת היא שתמצית שיבולת שועל מועילה לכל סוגי העור - זה רק מושלם לעור רגיש, יבש ומיובש. 

עכשיו, כשאנחנו יודעים בדיוק איך תמצית שיבולת שועל מועילה לעור, האם תוסיף את המרכיב הטבעי הזה של כוכב על לשגרת הטיפוח שלך? 

לחלופין, אם אתה מחפש שגרה מותאמת אישית רק לסוג העור שלך, נסה את ניתוח העור שלנו.

Skin Analysis

מוצרים שהוזכרו:

  • Origins Plantscription™ Anti-Aging Cleanser
  • קרם עיניים מולטי אקטיבי של קלרינס
  • Dermalogica UltraCalming Cleanser
  • קרם תיקון הזנה של Declaré Nutrilipid
  • Dermalogica Relief Redness Essence
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום