כיצד לבחור את הטוב ביותר נגד הזדקנות העור מוצק

כאשר קניות עבור קרם נגד הזדקנות הטובה ביותר, זה יכול להיות קשה לדעת מה לחפש בין כל המוצרים פנטסטי שם בחוץ ! קשה לבחור בין קרמי טיפוח העור שכל מבטיח לספק עור בהיר יותר וקמטים למראה-אבל מצאנו את המרכיבים המובילים בתחום העור, אשר עובדים קשה כדי להזין ולחזק את העור שלך.

Try Before You Buy

עם זאת, קטיף קרם עור מיצוק מתחיל עם הבנה מה גורם לאובדן מוצקות בעור מלכתחילה.

מה גורם לחוסר מוצקות בעור?

הסיבה מספר אחת כי העור מאבד את מוצקות וצפיפות היא אובדן קולגן. החלבון המבני הזה בעור שלנו הוא ברמה הגבוהה ביותר בנעינו-לכן לתינוקות ולילדים צעירים יש עור כזה, בריא!

עם זאת, מספר גורמים לתרום אובדן קולגן בעור במשך הזמן. הראשון הוא שרמות ייצור הקולגן נושרים באופן טבעי ככל שאנו מזדקן.

גורמי אורח חיים יכולים גם להאיץ את אובדן קולגן-זה כולל חשיפה לעשן שמש. שניהם חושפים את העור שלך לכמויות גבוהות יותר של רדיקלים חופשיים מולקולות הגורמות ללחץ חמצוני ומאיץ את דלדול הקולגן של העור.

מלבד מזעור החשיפה ללחצים אלה, ישנם מרכיבים מסוימים lskincare מסוימים כי תמצא בסרום אנטי אייג 'ינג, הטוב ביותר עבור מיצוק העור וריכוך הגעתו המוקדמת של קמטים.

ארוז עם פפטידים חזקים, זה קרם אנטי אייג 'ינג מ-dr irena ריס עובד קשה להפחית את המראה של קווים עדינים וקמטים.

הטוב ביותר נגד הזדקנות קרם skincare

כשמדובר skincare, ישנם מרכיבים שאתה יכול לחפש כדי לוודא כי בחרת את קרם נגד הזדקנות הטובה ביותר לעור מוצק. קיטנו את ארבעת המועדפים שלנו עם יתרונות מוכחים מדעית כדי לחדש את העור, הגברת אלסטיות ומוצקות תוך צמצום המראה של קמטים וקמטים.

סרום תמצית זה מנוסח עם תערובת חזקה של פיתה, מרכיב העור של SK-II, פפטידים וניאסינמיד כדי ליצור סרום אנטי אייג 'ינג.

רטינול

כשמדובר כל רשימה של אנטי אייג 'ינג קרמים הטוב ביותר עבור מיצוק העור, לא ניתן להשאיר את המרכיב הזה! מתוך ויטמין a, רטינול הוא תקן הזהב של מעל העור נגד העור נגד הזדקנות העור.

רטינול עובד כדי לעורר את ייצור הקולגן בעור שלך. זוכר איך אמרנו שהקולגן הוא מבנה התמיכה הבסיסי האחראי על תחושת העור ועור? על ידי עידוד תאי עור שלך כדי לייצר יותר קולגן, רטינול הוא לטיפוח העור מרכיב זה חובה לכל עור מיצוק קרם. זה גם מרכיב ששייך סרומים הטובים ביותר נגד הזדקנות!

באמצעות צורה עדינה של רטינול שנקרא רטיניל palmitate, קרם לילה זה מן הצהרתי הוא תוספת עוצמה לכל שגרת טיפוח העור.

ויטמין C

נוגד חמצון זה רב עוצמה הוא עוד נגד הזדקנות סרום-הלהיטים הטובים ביותר סוג של מרכיב. ויטמין C הוא מרכיב חזק שגם עוזר להגביר את רמות קולגן בעור שלך. כמו נוגד חמצון, זה גם עובד כפול כדי לנטרל רדיקלים חופשיים, למנוע מהם לגרום נזק בעור מלכתחילה, אשר מוביל סימנים מוקדמים של הזדקנות.

ארוז בוויטמין C, סרום עור עור של דרמלגיקה הוא אידיאלי עבור מיצוק העור, הבהרת גוון העור, והעברת סימני הזדקנות.

בקוצ'יול

לעיתים קרובות הרגישה כ "אלטרנטיבה טבעית", bakuchiol הוא מרכיב חזק בזכות עצמו. כמו ויטמין C, זה גם נוגד חמצון רב עוצמה שמביא המון יתרונות לעור שלך.

מחקרים מצאו כי זה מביא יתרונות דומים לעור כמו retinol, ולכן שני המרכיבים הם לעתים קרובות כל כך בהשוואה. עם זאת, הדמיון מסתיים שם. בעוד רטינול יכול להיות קצת מעצבן לעור-בדרך כלל כאשר אתה להוסיף אותו לשגרת העור שלך- באקויול אין אפקט לוואי זמני, מה שהופך אותו המרכיב המושלם בסרום נגד הזדקנות של מתחילים.

אידיאלי לשימוש לאחר קרם לחות או מעורבב אותו, שמן פנים מבוצר bacuchiol מן אומורוביצה הוא מושלם להגנה על העור מפני גורמי לחץ חיצוניים, אשר בעיטה-להתחיל את סימני ההזדקנות בטרם עת.

פפטידים

כשמדובר לקניות קרם נגד הזדקנות הטובה ביותר, אחד ארוז עם פפטידים היא אופציה נהדרת להגיע. פפטידים יכולים להשפיע על התנהגותם של תאי העור, לעזור לעור שלך להחזיק יותר לחות, וחשוב יותר, לספר לתאי העור שלך לעשות יותר קולגן!

פפטידים הם גם מרכיב עור לא מגרה, לעבוד היטב קרמים נגד הזדקנות סרומים, מה שהופך אותם בברכה לכל אנטי אייג 'ינג, אפילו אחד לעור רגיש.

זה קרם אנטי-הזדקנות מהמקורות יש את הטריפקטטה של מרכיבים מיצוק העור: פפטידים, נוגדי חמצון, ויטמין C.

הטוב ביותר נגד הזדקנות קרמים & סרומים: נקודות מפתח

אלה חומרי טיפוח העור הם אידיאליים לריכוך קמטים קיימים ומונעים חדשים ליצירת עמוק לעור אשר נשאר מוצק וצעיר במשך זמן רב יותר. אתה לא צריך להשתמש בם כל כדי לקבל תוצאות, או-כל הוא מושלם על שלהם לבד שגרת טיפוח, אבל הם גם מושלם בשימוש לצד כל אחר-במיוחד אם אתה שכבות אותם בדרך הנכונה.

או, אם אתה רוצה קיצור דרך ליצירת שגרת טיפוח מושלמת בשבילך, נסה את ניתוח העור שלנו! אתם תקבלו דו "ח מפורט על סוג העור שלכם, ועוד שגרת טיפוח טיפוח העור.

Skin Analysis Quiz

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום