Slugging לטיפוח העור: האם כדאי לנסות?

טרנד האינטרנט טיפוח העור הזה נמצא בכל מקום כרגע - ולא, זה לא קשור לטיפוח העור! סלוגן הוא טכניקת יופי, לא סוג של מוצר טיפוח.

אופי! 

התפלשות נשמעת פשוטה בצורה מטעה מכדי להועיל לעור - בנוסף, לעתים קרובות היא כרוכה בוזלין. האם וזלין לא אמור להזיק לעור שלך? האמת על טיפ זה לטיפוח העור עשויה להפתיע אותך! להלן המדריך שלנו להפחתת טיפוח העור ואם זה באמת מביא תועלת כלשהי לעור שלך. 

Try Before You Buy

מה המשמעות של נפילה?

נמצא כביכול מקהילת טיפוח העור הנלהבת של Reddit, טיפוח העור הוא פשוט שימוש במשחה כשלב האחרון בשגרת הטיפוח שלך. זה יכול להיות וזלין, משחת פאפאו או כל דבר דומה עם מרקם סמיך.

זה נקרא 'סלוגן' בטיפוח העור הוא שהעור שלך נשאר מבריק ומטופל, הודות לווזלין - מותיר אותך להיראות קצת כמו שבלול. עם זאת, זה לא נכון שזה רק טרנד אחרון! 

הרעיון להשתמש בסגירה עבה ומעניקה לחות בסוף שגרת הטיפוח החדשה שלך. חובבי טיפוח העור ציינו שזה טיפ שסבתותיהם ונשים מבוגרות רבות במשפחותיהם משתמשות בו. עבור חלקם, הם מאמינים שזה מה שאחראי לעור הזוהר והיחסית נטול קמטים שלהם. אבל האם זה נכון?

המזור העבה והמגן הזה אוטם לחות לעור זוהר ובריא.

יתרונות טיפוח העור: מה הם?

אז, למה מלכתחילה לעבור את המאמץ של עיכוב? לטיפוח העור יש כמה השפעות ניכרות על העור שלך. 

משחות עבות ו-משחות לחות כוללים רק מרכיבי טיפוח אטומים. לפי רופאי עור, סוג זה של טיפוח מועיל לעור על ידי: 

  • נעילת לחות ולחות קיימים 
  • מגן על העור מפני יובש חיצוני  
  • תמיכה במחסום לחות בריא 
  • מונע התייבשות העור 

באופן אנקדוטי, אלו שנותנים למגמה זו הזדמנות מדווחים שהעור שלהם מרגיש חלק יותר, רך יותר ולחות יותר כשהם מתעוררים בבוקר. יתרונות ארוכי טווח כמו כוחות המלחמה בקמטים עדיין לא הוכחו. עם זאת, חושבים ששמירה על לחות לעור מבטיחה שהוא במצב הטוב ביותר למניעת קמטים. 

חמאת שיאה חסימה טבעית עוצמתית נועלת לחות חיונית כדי לחדש ולתקן עור יבש.

איך לעשות סלוגן: עצות לטיפוח העור

אז, אתה רוצה להתחיל בטיפול בעור? פריצת היופי הזה היא פשוטה לביצוע! כל מה שזה כרוך הוא שימוש בקרם לחות או משחה עבה כשלב האחרון בשגרת טיפוח העור שלך בלילה.

קח כמות בגודל חומוס חומוס והמס אותה בין כפות הידיים. לאחר מכן לחץ בעדינות ועסה אותו לתוך העור שלך. פעולה זו יוצרת מחסום שנועל את הלחות הכל כך חשובה ומגן על העור שלך מפני סביבה יבשה, כגון מזג אוויר קר בחורף או מיזוג אוויר משרדי.  

מים הבורחים מהשכבה העליונה ביותר של העור שלך נקרא איבוד מים טרנס-אפידרמי, הידוע גם בשם TEWL. סלוגן מונע זאת ושומר את הלחות החיונית היכן שהיא צריכה להיות - בעור שלך! עם זאת, כשמדובר בטיפול בעור, יש כמה טיפים חיוניים שכדאי לזכור: 

נוסח כדי לשמור על לחות ולהגן על העור מפני גורמי לחץ חיצוניים, הבאלם הזה מבית Dermalogica מושלם כשלב האחרון בשגרת הטיפוח שלך.

1. אל תמרחו יותר מדי

    כמו כל טיפוח עור אחר, מפתה למרוח הרבה כדי לקבל תוצאות מהירות יותר. עדיף להקפיד על כמות בגודל חומוס ככלל אצבע. למה? ובכן, שימוש יותר מדי במשחה עבה יכול להרגיש לא נוח עבור חלק, ואתה צריך רק שכבה דקה כדי לקצור את היתרונות. בנוסף, יותר מדי עלולה להרוס את הציפית שלך! 

    2. אל תשכח לשכב את טיפוח העור שלך

      באקלים יבש יותר, העור שלך זקוק למעט עזרה בהחזקת הלחות המסופקת על ידי חומרי לחות פנטסטיים כגון גליצרין[_0127_0_5_7][1_0]1_5_7][1_0]1_5_7][1_2]1_5_7] חומצה היאלורונית. שימוש בחומר חוסם על מרכיבי הלחות הללו מוודא שהם מסוגלים לפעול עד להשפעתם המלאה ביותר - לחות עמוקה לעור שלך. 

      3. שטפו את הפנים היטב למחרת בבוקר 

        בגלל יכולות המיגון של הסוגרים, חיוני לוודא שאתה שוטף כל זכר אחרון לפני תחילת שגרת טיפוח העור שלך בבוקר. נניח שאתה מורח את הסרומים המופלאים שלך על גבי כל קרם לחות מרחף או סגר. 

        במקרה כזה, ייתכן שהוא לא יצליח להגיע למקום שבו הוא נחוץ על העור שלך - מכיוון שמוצר ההחתלה שלך עדיין יכול להפריע! אז הקפידו לנקות ביסודיות - אך בעדינות - את העור שלכם בבוקר לאחר כל סשן ספיגה. 

        ארוז מלא בחומרי לחות, הסרום הזה מושלם לשכבות מתחת לאסגר שבחרת לעור לח ובריא.

        האם טיפוח עור טוב לכולם? 

        זה בסדר אם אתה לא אוהב להסתובב או לא נראה שאתה מוצא שזה עובד עבור העור שלך! האמת היא שזה לא משהו שמתאים לסוג העור ולמטרות העור של כולם.

        Slugging היא טכניקת טיפוח יעילה במיוחד עבור אלה שיש להם עור רגיל או יבש או שמנסים לתקן מחסום לחות שנפגע[_0127_0_1][_0127_0]והפחתת רגישות . הוא נועל מרכיבי לחות לטיפוח העור המזינים את סוגי העור והדאגות הללו.

        למרות שרוב חומרי המרכך אינם קומדוגניים ואינם גורמים להתפרצויות, נטישה יכולה להרגיש לא בנוח עבור אלה עם עור שמן ונוטה להתפרצויות.  

        שמני הזנה לפנים כמו זה מבית Grown Alchemist הם אלטרנטיבה פנטסטית ל-slugging - ומביאים את יתרונות היופי שלהם לעור.

        חלופות לטיפוח העור

        נניח שיש לך עור מעורב או שמנוני ואתה רוצה ליהנות מהיתרונות של נעילת לחות ללא הכובד. במקרה כזה, שמן פנים עשוי להיות הדרך ללכת. שמני פנים מרובים מושלמים לסוגי עור שמנוניים יותר, כגון שמן ורדים וסקולאן. 

        לשמני פנים יש גם יתרונות אטומים לעור, והם נועלים את הלחות הכל כך חשובה הזו מבלי להרגיש כבד או דביק על העור שלך כמו שבלמים יכולים לעשות. הם גם מביאים יתרונות ייחודיים כמו היפרפיגמנטציה דוהה או השאילת מעט הגנה נוגדת חמצון. 

        לשם השוואה, לרוב הסוגרים יש את היתרון היחיד של נעילת הידרציה. למרות שזה לא חיסרון כשלעצמו, אני חושב שככל שטיפוח העור שלך עושה יותר, כך ייטב! 

        שמן פנים חזק זה הוא אופציה מזינה למי שרוצה לנעול לחות ללא מרקם סמיך וכבד על העור שלהם.

        התעסקות בטיפוח העור: השורה התחתונה

        ספיגת טיפוח העור היא טכניקה מועילה לנעילת לחות נוספת לעור הזקוק לכך. אם אתה יבש, מיובש, או מניקה מחסום לחות פגום בחזרה לבריאות, זה טיפ חיוני שיאיר את העור שלך תוך זמן קצר! 

        אלה עם סוגי עור שמן יותר עשויים לרצות להעביר את טרנד טיפוח העור הזה או לבחור בשמני פנים במקום זאת.

        רוצה לדעת אם טיפ זה לטיפוח העור יעזור לך להגיע ליעדי העור שלך? נסה את ניתוח העור שלנו - תקבל תוצאה מפורטת של סוג העור שלך והצעות למוצרים כדי לסדר את ענייני היופי שלך!

        Beauty Affairs Skin Analysis

        מוצרים שהוזכרו:

      1. GA-DE Sense 5 מזור הזנה אינטנסיבי
      2. ל'אוקסיטן חמאת שיאה אורגנית
      3. הכרזה על סרום ההיאלורון המשולש בוסטר הטוב ביותר של Hydro Ocean
      4. תיקון מחסום Dermalogica
      5. נוגד חמצון מגודל אלכימאי+ שמן פנים
      6. Minensey Rejuvenating Superfood Elixir Face
      7. Alexis Adrienne

        אלכסיס אדריאן

        אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

        השאר תגובה

        כל ההערות מנוהלות לפני פרסום