REN Clean Skincare: המוצרים הטובים ביותר

כשזה מגיע ליופי נקי שמטפח את העור שלך בעלות מינימלית לסביבה, REN Clean Skincare הוא אחד המותגים הטובים ביותר במשחק. פורמולות בעלות ביצועים גבוהים שנוצרו כדי להיות מעוררים מינימליים (בזכות ניחוחות טבעיים) ויעילות מקסימלית, REN Clean Skincare הוא מותג יופי נקי אהוב על הכת ברחבי העולם. 

אם אתה חושב לקנות טיפוח עור נקי של REN, ריכזנו את הבחירות הטובות ביותר שלנו כאן ב- Beauty Affairs כדי להתחיל את רומן האהבה שלך עם מותג היופי הנקי הזה. 

REN Clean Skincare Perfect Canvas Clean Jelly Oil Cleanser

כשזה מגיע להסרת איפור, אנשים רבים מעריצים את שיטת הניקוי הכפול - ולא בכדי. ניקוי שמן ג'לי זה הוא הצעד הראשון המושלם בכל שגרת ניקוי כפול; נוסחת הג'לי נמסה לשמן, ממיסה את האיפור ותופסת כל לכלוך כדי להקציף. 

נוסח עם זרעי ענבים, קצף אחו ושמן חריע לפירוק יעיל של האיפור, REN Clean Skincare Perfect Canvas Clean Jelly Oil Cleanser נשטף בצורה נקייה במים, מסיר זיהומים וחושף עור רענן ונטול איפור.

שטפו איפור וקרם הגנה בצעד קל אחד עם תכשיר ניקוי שמן ג'לי עדין במיוחד, אך מנקה עמוק.

REN Clean Skincare Clarimatte Invisible Pores Detox Mask

יצירת מסכת חימר עדינה שסופגת זיהומים מבלי להשאיר את העור יבש היא משימה מאתגרת - אבל הצוות ב-REN Clean Skincare עשה זאת! מסכת Detox Clarimatte Invisible Pores משתמשת בכוחו של חימר קאולין כדי לספוג עודפי שמנים וזיהומים לעור רענן ונטול רעלים, תוך שימוש בכוחם של שמנים אתריים כדי להעניק לחות לעור מבפנים.

תן לעצמך טיפול ספא עם מסכת חימר סופר יעילה זו מבית REN.

REN Clean Skincare Evercalm Ultra Comforting Rescue Mask

מוצרי טיפוח העור Clean Clean מבריקים באמת כשמדובר בטיפול בעור מגורה ורגיש. עוצבה כדי להעניק לחות עמוקה ולהרגיע עור כועס, מסכת REN Clean Skincare Evercalm Ultra Comforting Rescue היא התוספת המושלמת לכל שגרת יופי של עור רגיש.

הביאו הקלה ולחות חיונית לעור עם המסכה הקרמית והמחדשת הזו.

REN Clean Skincare Flash Defense Anti-Plutution Mist

האם ידעת שהגנה על העור שלך מפני סימני הזדקנות מוקדמת מתחילה בהגנה עליו מפני זיהום? טיפוח העור נגד זיהום - כמו ערפל הפנים הזה של טיפוח העור של REN - מועשר בנוגדי חמצון המגנים על העור שלך מפני רדיקלים חופשיים, מולקולות מזיקות שמאיצות את פירוק הקולגן.

הגבר את יכולת העור שלך להגן על עצמו מפני רדיקלים חופשיים עם ערפל פנים עמוס בנוגדי חמצון מבית REN Clean Skincare.

REN Clean Skincare Wake Wonderful Night Time טיפול פנים

לפעמים, לקבל עור זוהר זה קל כמו לישון עליו - במיוחד אם יש לך טיפול פנים לילה זה בשגרת היופי שלך. טיפול הפנים של REN Clean Skincare Wake Wonderful Night Time נועד לקלף את העור בעדינות עם העוצמה של AHAs, וחושף עור מחודש בבוקר. 

החיות את העור למשך הלילה עם טיפול פילינג עדין ומזין זה.

או, אם אתה מעוניין ליצור שגרת יופי המותאמת לסוג העור שלך, נסה את ניתוח העור שלנו. תקבל טיפים לסוג העור ולמטרות העור שלך, בנוסף לשגרת יופי מותאמת במיוחד בשבילך!

Skin Analysis
מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום