איך להכין מסיכת פנים תוצרת בית שבאמת עובד

כשמדובר איך להכין תוצרת בית מסיכת פנים , יש בפועל טונות של מתכונים מסיכת דייי, ייעוץ, ועוד באינטרנט. העניין הוא, מה שהופך את מסכת הפנים תוצרת בית טבעית כי יתרונות העור שלך יכול להיות מסובך יותר ממה שאתה חושב!

Try Before You Buy

ישנם מתכונים רבים תוצרת בית, למרבה הצער כוללים מרכיבים מזיקים לעור שלך, ולא טוב לזה! העברנו בדיוק מה אלה, כך שאתה יכול להימנע מהם, ובנוסף מצאנו את הכלי הטוב ביותר שאתה צריך עבור מסכות פנים קלות קלות בבית.

מסכות פנים תוצרת בית: מה להימנע?

ראשית, אנחנו צריכים לחזור להבנה שלנו של העור. האם ידעת כי העור צריך להיות ph מסוים כדי לתפקד כראוי? הפרעה זו עלולה לגרום לבעיות כגון נזק מחסום לחות , אדמומיות, גירוי ורגישות.

מסכות פנים מחייכות רבות כוללות מרכיבים שיכולים לגרום לבעיות אלה-למרבה הצער, רק בגלל מרכיבים אלה הם טבעיים או במזווה שלך לא אומר שהם בטוחים לעור! כמה מרכיבים כדי למנוע מסכות הפנים שלך הם:

  • מיץ לימון
  • חומץ תפוחים תפוחים
  • סודה לשתייה
  • הקינמון

מיץ לימון נמוך מדי של פ 'לשימוש על העור שלך, ויכול לגרום נזק לטווח קצר בצורה של גירוי ונזק לטווח ארוך בצורה של היפרפיגמנטציה עקשנית. יקים! כנ "ל לגבי חומץ תפוחים-חומרים חומציים אלה הם פשוט לא בטוחים או יעילים על העור שלך.

סודה לשתייה היא בקצה השני של הספקטרום כשזה מגיע ל-ph-זה למעשה גבוה מדי כדי להיות בשימוש בטוח על העור, וזה יכול לגרום לגירוי נראה, אדמומיות, וערוכות. הקינמון אבקה היא גירוי שגורם אדמומיות ועקבי כמעט מיד לאחר החלת על העור-כל מסכת פנים עורה כי יש להימנע לחלוטין!

מסיכת פנים מעוטה לעור זוהר: המרכיבים הטובים ביותר

אז מה מרכיבים הם בטוח ליצירת מסכת פנים קלה? את מסכת הפנים תוצרת בית הטובה ביותר עבור אתה יכול להיווצר עם אחד המרכיבים האלה-לקרוא על כדי לגלות מה מרכיבים טבעיים אתה יכול לנסות את מסכת הפנים שלך מלוכלך לעור זוהר.

דבש
דבש הוא טבעי מוקטנט , אז הוספת את זה מסכת הפנים שלך מעזר כדי להגביר את הידרציה ולתמוך במחסום הלחות שלך. זה גם מרכיב מושלם אם אתם מחפשים מסכת פנים מתוקה לאקנה; דבש יש יכולות אנטי בקטריאליות עור-ריפוי, מושלם עבור צמצם את הנקודות האפלים שהם משאירים מאחור.

אלוורה
צמח מרגיע זה הוא ידוע בזכות כוחותיו של לחות העור, גירוי מרגיע, ומוסיף זוהר בריא לעור שלך. בתוך מסכת פנים diy לעור יבש, אלוורה הוא מרכיב גיבור שיעזור להפוך משעמם, יבש עור!

אבוקדו
ארוז מלא בחומצות שומן אומגה-3, אבוקדו הוא מרכיב טיפוח העור מזין ומושלם למסיכה של לחות. זה עשיר, שמנת-לא ירקות! -מחליק משם יובש ומריץ את העור מבפנים.

מי קוקוס
מרכיב אידיאלי מסכת פנים לחות, מי קוקוס עוזר לשפר באופן מיידי את רמות המים של העור שלך. זה אידיאלי לעזור צמא, עור מיובש לחזור למצב נורמלי!

כיצד ליצור את הטוב ביותר תוצרת בית מסיכת הפנים

הבעיה האחרת עם מסכות פנים מלוכלכות לעור היא שהם לעתים קרובות יכולים להיות ממש מבולגנים, או שיש להם מרקם זה לא בדיוק להישאר יפה על הפנים שלך. זה המקום שבו כלי יופי כמו יצרנית המסכה מגיע ב-מוצר חדשני זה יכול להפוך מסכת פנים יעילה מתוך כל מרכיב טיפוח טבעי של הבחירה שלך.

Mask Makerיוצר מסכות
קח את שגרת טיפוח העור שלך לרמה הבאה עם מכשיר מסיכת קצה קצה!

זה יוצר מסכת קליפות מתוך קולגן, המרכיב הטבעי הנבחר שלך עבור מסכת פנים תוצרת בית טבעית יעילה טבעית. כל מה שאתה צריך לעשות הוא מיץ את החומרים הטבעיים שלך ולהוסיף אותם ליצרנית המסכה עם כמוסות קולגן-זה תיצור מסכת ג 'ל מלא טוב טבעי של החומרים המותאמים אישית כדי להזין להרגיע את העור!

או, אם אתם מנסים ליצור את שגרת טיפוח העור המושלמת להתחיל, נסו את ניתוח העור שלנו. תקבלו טיפים מפורטים עבור סוג העור שלכם, ועוד שגרת טיפוח העור שלכם.

Skin Analysis

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום