101 יופי: מדריך לשמני פנים

אם אתה חדש לשמני פנים, זה יכול להיות די מכריע לבחור אחד ללכת איתו-נראה שיש להם כל כך הרבה יתרונות. פלוס, אם יש לך שמנוני או אקנה עור נוטה, זה יכול להיות במיוחד ברגים עצבים מנסה לבחור אחד-במשך שנים, העצה על העור נוטה לאקנה הוא להישאר רחוק מן שמנים פנים ככל האפשר.

למזלנו, יש לנו הבנה טובה יותר אלה ימים של איך מועיל שמני הם עבור עור וכי הם דבר כדי לפחד-למעשה, פנים שמן עשוי להיות בדיוק מה שלך שגרת טיפוח צריך לקחת שלך עור לרמה הבאה!

אבל אנחנו יודעים עד כמה מרתיע את כל אפשרויות שמן הפנים השונות, וזה המקום בו נכנס הדואר. הנה המדריך שלנו לבחירת הדרך החדשה שלך שמן עור עבור סוג העור שלך!

איך לבחור את שמן הפנים הנכון עבורך

מקום נהדר להתחיל בבחירת שמן פנים הוא להיות בטוח לסוג העור שלך בתוספת כל דאגות אחרות שיש לך עם העור שלך. בהתאם לסוג העור שלך, אתה רוצה ללכת עם שמן יבש או שמן רטוב . אם אתה יושב שם חושב, מה לעזאזל זה אומר? אל תדאג-הנה הסבר.

ניתן לחלק את השמנים לשתי קטגוריות-שמנים יבשים ושמנים רטובים. שמנים יבשים הם סוג זה אשר שוקעים לעור במהירות, מבלי להשאיר שאריות שמנוניות. שמנים רטובים משאירים ברק מבריק יפה על העור, הוספת זוהר נראה. אני חושב שאתה יכול לראות איפה אני הולך עם זה-יבש שמנים לעבוד בצורה הטובה ביותר עם עור שמנוני ושילוב, בעוד שמנים רטובים הם הטובים ביותר לעור יבש.

דוגמאות נהדרות של שמנים יבשים כוללות קויין ו רוסייפ בעוד שמנים שמוסיפים ברק מורגש כוללים שמן חוחובה ושמן ארגאן.

עם זאת, זה לא אומר שאם יש לך סוג עור מסוים, אתה יכול בלבד השתמש בסוג מסוים של שמן. זה רק מאפיין של שמן שאולי תרצו להיות מודעים לו-במיוחד אם זה התניחה הראשונה לשמנים פנים.

שמן הפנים הטוב ביותר עבורך, בהתאם לסוג העור שלך

אז עכשיו אנחנו יודעים חלק מהקריטריונים לבחירת שמן טיפוח העור שלך, הנה מדריך כמה מהשמנים הפרצוף השכיחים ביותר ואיזה סוג העור הטוב ביותר!

אם יש לך עור שמנוני או אקנה: שמן rosehip

אני יודע, זה נשמע די יוצא דופן להמליץ על שמן פנים עבור העור נוטה לאקנה, אבל לשמוע אותי. שמן רוירך הוא אחד השמנים המומלצים ביותר לעור נוטה לאקנה עקב סוג ייחודי של חומצה שומנית שנמצא שמן rosehip-חומצה לינולאית.

מחקרים אשר הסתכל לתוך טבעי חלב איפור של אלה עם עור נוטה אקנה הבחין חיוני שונה מן עמיתיהם ברורים-אלה עם עור נוטה לאקנה היו רמות נמוכות יותר של חומצה לינולאית באופן טבעי נוכח. חשבו שכמויות נמוכות של חומצה לינולאית הפכו את החלב באופן טבעי יותר ברמה מיקרוסקופית, ולכן סביר יותר לסתום נקבוביות.

הפתרון?

ובכן, הוספת יותר חומצה לינולאית כמובן. Rosehip יש רמות גבוהות באופן טבעי של חומצה לינולאית אשר יכולה לעזור לאזן החלב, להפחית את הסבירות של שבירות ושיפור העור הכולל. וזה לא כל מה ששמן rosehip יכול לעזור לדעוך את הסימנים הכהים שנותרו מאחור על ידי אקנה, ערב את גוון העור לאורך זמן.

Inika organic enriched rosehip oil product image on white background

איניקה אורגני מוסמך שמן רוsehip | $39
תערובת שמן skincare זה מבוצר עם שמן שזיף kakadu ותמציות טבעיות אחרות כדי להגביר את כוחו של שמן הרוsehip.

אם יש לך שילוב או עור רגיש: שמן סקוואלן

אחד הדברים הכי קשים לאזן כשמדובר בשמן פנים הוא לא מרגיש שמנוני, אבל עדיין מקבל את כל היתרונות של שמן טיפוח העור. אם אתם מחפשים שמן שלא מרגיש כמו שמן, קויין היא כנראה הבחירה הטובה ביותר עבורך.

אם יש לך עור משולב, לעתים קרובות תמצא כי טיפוח העור מרגיש כבד עבור חלקים מסוימים של הפנים שלך, אבל עדיין לא מרגיש מזין מספיק לחלקים אחרים-מנסה למצוא איזון בין השניים לעתים קרובות מרגיש כאילו אתה זהבה מחפשים דייסה בדיוק. זה איפה qualane מגיע-זה גרסה יציבה יותר של השומנים באופן טבעי נמצא בעור שלנו, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית להגיע.

סקוואלן במהירות לתוך העור, איטום הידרציה ושיפור תפקוד מחסום עבור עור מאוזן, בריא. זה גם חסר עור ויש לו יתרונות אנטי דלקתיים טבעיים מה שהופך אותו שמן הפנים המושלם לעור ריאקטיבי ורגיש.

Loccitane immortelle divine oil product image on white background

L'ocitane immortelle שמן הנוער האלוהי | $142
שמן סקוואלן הופך את הבסיס המושלם עבור שמן פנים מזין זה כדי לחות העור ולהפחית את סימני הזדקנות.

אם יש לך עור רגיל: שמן חוחובה

יש לך דבר בר מזל! מבחינה טכנית, אתה יכול ללכת על כל השמנים ברשימה זו-עם זאת, שמן חוחובה הוא תמיד ניטרלי, בטוח עבור רוב סוגי העור. מאז שיש סוג עור רגיל אומר העור שלך הוא כבר מאוזן לחלוטין, שמן טיפוח העור מאוזן באותה מידה כמו חוחובה הוא אחד כי אתה צריך להגיע כדי לשמור על זה.

איך? חוחובה ידועה בהשוואה להיות הכי קרוב לשמנים הטבעיים של העור שלנו. כמרכיב מחקה בעור, הוא לעולם לא ירגיש כבד מדי או קל מדי לעור-זה תמיד ירגיש נכון.

כמו כל השמנים, חוחובה מעולה לנעילה את הידרציה לעור ולשמירה על מחסום לחות בריא . זה גם מביא יתרונות אנטי אייג 'ינג, אנטי-מיקרוביאלית לשולחן-זה שמן מעוגל היטב המסייע לשמור על עור רגיל נראה, טוב, נורמלי!

ga-de cb2 cannabis seed facial oil product image on white background

GA-DE cb2 cb2 שמן זרעי פנים שמן פנים $115
תערובת של שמנים ניטרליים היא לחות ומאזנים את העור לזוהר קורן.

אם יש לך עור יבש או בוגר: שמן ארגאן

כשמדובר עור יבש או בוגר, הצרכים שלך שונים מעט-העור שלך יש זמן קשה יותר להחזיק לחות, אשר משאיר אותו נוטה להיראות ולהרגיש יבש. כמו אפקט דפיקה-און, זה יכול להיות קשה יותר לעור שלך לשמור על מחסום לחות בריא-אז אתה צריך להגיע עבור שמן זה לחות מספיק כדי לפצות.

הפתרון? שמן ארגן . שמן זה בצבע זהוב, בעל לחות מאוד מ morocco מארזים שניים עבור חיזוק קרם לחות אחד עבור העור, הודות לתערובת של חומצות שומן. זוכר איך דיברנו על שמן רוסייפ יש רמות גבוהות של חומצה לינולאית? לעומת זאת, שמן ארגן יש רמות גבוהות יותר של חומצה אולאית-מולקולה ליפידית המעניקה לשמן יכולת לחות ומרקם.

זה אומר שזה מסוגל לנעול ביעילות רבה יותר לעור, מניעת התייבשות ולהבטיח כי העור שלך נראה חלק ומדהים-כל היום.

עם זאת, עור לחות הוא לא כל זה שמן ארגן הוא טוב-זה גם ארוז עם נוגדי חמצון! זה אפילו מקור טבעי של ויטמין e, מה שהופך את שמן ארגן מקור יעיל של מרכיב אנטי אייג 'ינג הזה.

Guerlain orchidée impériale oil product image on white background

שמן Guerlain Orchidée Impériale | 450 דולר
שמן פנים יוקרתי זה מנצל את היתרונות של שמן ארגן בשילוב של יותר מ-10 בוטסטים חזקים אחרים.

ואלה הם רק חלק משמנים מדהימים שאתה תגלה שם-יש ללכת שמן טיפוח לכל צורך וסוג העור! איזה שמן מתאים לך, לפי סוג העור שלך?

אם אתה עדיין מנסה ליצור את שגרת טיפוח מושלמת, נסה שלנו חידון skincare -זה נותן לך תוצאות מותאמות אישית לחלוטין בהתבסס על סוג העור שלך ומטרות.

Beauty Affairs Skincare Quiz Call to Action image

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום