5 סרומים נוגדי חמצון מובילים: מהדורת יוקרה

אם אתה עדיין מחפש את המשהו הנוסף שיעלה את שגרת הטיפוח שלך לשלב הבא, סרום נוגד חמצון עשוי להיות התשובה שאתה מחפש. הדבר הגדול בנוגדי חמצון הוא שיש כל כך הרבה סוגים בחוץ - יש אחד לכולם.  

ויטמין C, רזברטרול ותמצית תה ירוק הם רק חלק דוגמאות לנוגדי חמצון הפועלים להגנה על העור מפני גורמי לחץ חיצוניים, מעכבים את סימני ההזדקנות ומרחיקים קמטים. עם זאת, זה לא אומר שכולם זהים - לכל נוגד חמצון יש יתרונות ייחודיים לעור, תלוי על איזה מהם אתה הולך. 

ריכזנו את 5 סרום נוגדי החמצון המובילים שלנו בנושאי יופי כדי לעזור לך בחיפוש אחר הסרום נוגד החמצון המושלם לעור שלך. 

סרום מאיר קוויאר לבן La Prairie

בנוסף לרישום הפטנט של La Prairie's Complex Cellular, הסרום הזה כולל בנוסחה שלו גם ויטמין C, ויטמין E, Resveratrol ותמצית תה ירוק. שילוב זה של מרכיבי אנטי אייג'ינג והבהרה מתחבר בנוסחה יוקרתית המסייעת להגן על העור מפני תקיפה סביבתית וסימני הזדקנות מוקדמים. 

La prairie white caviar serum product image on white background

סרום מאיר קוויאר לבן La Prairie | $805   

Sisley Sisleÿa L'Intégral Anti-Age Firming Serum Concentrated

סיסלי מחשיבה את עצמם לאחד המותגים הראשונים שהבינו לעומק את הפוטנציאל נוגד החמצון של תמציות צמחים והשתמשו בהם בטיפוח העור - וזה ניכר במוצרי האנטי אייג'ינג שלהם.

כל קו Sisleya עושה שימוש בנוגדי חמצון ממקור בוטני, המופקים בקפידה מצמחים נבחרים כדי להבטיח את עוצמתם ויעילותם לעור. נוגדי החמצון הללו עוזרים למיצוק העור לאורך זמן לעור צעיר ומורם.

sisley l'integral anti-aging serum product image on white background

Sisley Sisleÿa L'Intégral Anti-Age Firming Serum Concentrated | $630

סרום Dior Prestige Le Nectar

סרום Le Nectar שואב את כוחו נוגד החמצון משני מרכיבים מרכזיים; ראשית, תמצית רוז דה גרנוויל הבלעדית של דיור וכן ויטמין C - אחד מנוגדי החמצון הידועים ביותר שיש. פריחת רוז דה גרנוויל העשירה בנוגדי חמצון של דיור נוצרה על ידי מדענים בדיור שניסו ליצור צמח בעל יתרונות רבים ככל האפשר לעור. 

התוצאה? מרכיב טיפוח בלעדי ויעיל להפליא שמופיע בכל קו הפרסטיג' של דיור שעובד קשה כדי להדוף רדיקלים חופשיים ולמנוע סימני הזדקנות מוקדמים. 

dior prestige le nectar serum product image on white background

סרום Dior Prestige Le Nectar | $520

אליזבת ארדן אנטי אייג'ינג + סרום יומי תיקון אינטנסיבי 

סרום זה מבית אליזבת ארדן מנוסח עם נוגדי החמצון החזקים והייחודיים ביותר שהמדענים של אליזבת ארדן יכלו ליצור. הוא משתמש ב"טכנולוגיית האנטי-אייג'ינג הטובה ביותר אי פעם" הודות למולקולה נוגדת חמצון בשם ארזין. מרכיב רב עוצמה זה התגלה במקור על ידי חוקרים מאוניברסיטת פרינסטון והוא בלעדי לקו טיפוח העור Prevage של אליזבת ארדן. הוא מסוגל להוסיף ברק לעור, לשפר את המרקם ולהדוף את סימני ההזדקנות.

Elizabeth arden prevage antioxidant serum product image on white background

אליזבת ארדן אנטי אייג'ינג + סרום יומי תיקון אינטנסיבי | $265  

Vine Vera Resveratrol Malbec DNA Redefying Serum 

רזברטרול הוא נוגד חמצון חזק נוסף על בסיס צמחי, והוא מופיע ב-מגרש של טיפוח העור מסיבה טובה. זה עוזר להגן על העור שלך מפני גורמי לחץ חיצוניים ומבטיח שהוא יישאר זוהר וזוהר. Vine Vera משלב רזברטרול עם העוצמה של ויטמין E, תה ירוק ופפטידים ליצירת סרום אנטי אייג'ינג חזק לכל אורך הדרך. 

vine vera resveratrol malbec DNA serum product image on white background

Vine Vera Resveratrol Malbec DNA Redefying Serum | $500

עדיין מחפש את הסרום המושלם עבורך? חידון טיפוח העור שלנו יכול לעזור על ידי יצירת שגרה רק בשבילך!

Beauty Affairs Skincare Quiz call to action image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום