ה-Skinny on Skincare Mini-מקררים: האם אתה צריך אחד מהם ומה היתרונות?

אם התעדכנת בטרנדים הנוכחיים, אולי שמת לב שכמה ממשפיעי היופי האהובים עליך הוסיפו שלב נוסף לשגרה שלהם, בצורה של אחסון מוצרי הקוסמטיקה שלהם במקרר.

בעבר נחשבו כמרכיב עיקרי עבור חדרי מעונות או חדרי מלון, מצננים קומפקטיים שונו בשנים האחרונות לאחסן יותר מסתם חטיפים. באיטרציה האחרונה שלהם, "מיני מקררים לטיפוח עור" חמודים וצבעוניים הופיעו בכל רחבי אינסטגרם, ומעוררים את השאלה: האם עלינו לשמור על מוצרי טיפוח[_0127_0]2_7][_5_7] קרים שלנו ?

Try Before You Buy

התשובה? במונחים הפשוטים ביותר, מומחים אומרים שאין צורך ממשי לדאוג לאחסון טיפוח העור שלך בטמפרטורות של קופסת קרח. לרוב, כימאים קוסמטיים השקיעו עבודה רבה בפיתוח פורמולות שיהיו יציבות מדף בטמפרטורת החדר והן יהיו יעילות מאוד בדרך זו.

עם זאת, אם בכל זאת אתה מתפתה לנסות את הטרנד הזה, אנחנו אומרים לך על זה! למרות שקירור מוצרי היופי שלך אולי לא הכרחי לחלוטין, זה יכול להיות די נחמד מכמה סיבות. הנה כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון!

Clarins Multi-Active Eye Creamקרם עיניים מולטי אקטיבי של קלרינס
דהו עיגולים כהים והחלקת עיניים נפוחות עם קרם עיניים זה מבית קלרינס. קרם עיניים זה מקורר במקרר לפני השימוש, מרגיע וממצק עור עייף של תחתית העין.

כמה הטבות בשמירה על המוצרים שלך על הקרח

למרות ששמירה בקירור של טיפוח העור אינה דבר חובה, יש עדיין כמה יתרונות שתוכלו לשים לב אליהם כשאתם שומרים מוצרי טיפוח מסוימים במקרר!

מושלם לעיסוי פנים ועיניים נפוחות, שמירה על הגואה שאה במקרר כמה דקות לפני השימוש היא הקלה מבורכת על העור!

הטבה מס' 1: הקלה מרעננת 
למרות שהקירור לא ישנה בסופו של דבר את התוצאה של התוצאות שלך מפורמולה, מה שהוא יכול לעשות זה לספק דחיפה נוספת של טיפול בקור, אשר עושה יש יתרונות מוכחים לעור. 

בדיוק כפי שציפוי של פציעה עוזר להרגיע דלקת, מריחת קרם קר באופן מקומי יכול לעשות זאת בקנה מידה קטן יותר. לדוגמה, אתה יכול לנסות את זה עם ג'ל אלוורה או מסכת פנים כדי להפחית באופן מיידי אדמומיות וגירוי בעור. זה מועיל במיוחד בחודשי הקיץ ואם העור שלך נוטה להרגיש אדום וחם.

Kiehl's Calendula and Aloe Soothing MaskKiehl's Calendula & מסכת הידרציה מרגיעה אלוורה
יכולות ההרגעה של מסכת הג'ל המרגיעה הזו מקבלים דחיפה אמיתית כשהיא מצוננת לפני השימוש!

הטבה מס' 2: כלים מגניבים
מלבד רק מוצרי הטיפוח שלך, אתה יכול גם להשתמש במקרר קטן כדי לאחסן כלים כמו רולר ירקן או אבן גואה שאה כדי להפיק עוד יותר יתרונות מעיסוי הפנים שלך.

בעוד שסוגים אלה של כלי יופי עושים הרבה בעצמם כדי לקדם את הטיפול בקור הלימפתי כדי לקדם את הניקוז הלימפתי. להפחית עוד יותר נפיחות באזורים כמו הלחיים או אזור תחתית העיניים.

הרגיע ומרגיע עור מגורה בצורה יעילה הרבה יותר עם כלי יופי קר - תנועות העיסוי העדינות ממריצות את זרימת הדם, בעוד שהמשטח הקריר מרגיע ונופח.

הטבה מס' 3: שיפור חוויתי 
בכל הדברים בחשבון, כדאי גם לציין שלפעמים מריחת החומרים החיוניים שלך בקור מרגישה שמימית במיוחד.

בימים חמים במיוחד, פנקו את עצמכם עם שפריץ של טונר צונן או מסיכת גיליון[_0127_5_5_5. טקסי היופי היומיומיים שלך, מה שגורם להם להרגיש מתחדשים יותר או אפילו יוקרתיים. 

אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת אדמומיות מיידית היא באמצעות מסכת סדינים מקררת - פשוט הכנס מסיכת סדין בודדת כמו אחת ממסכות FOREO אלה במקרר לכמה רגעים לפני השימוש!

פסק דין סופי? 

אם אתה מרגיש השראה להשקיע במקרר קטן לטיפוח העור, אין סיבה אמיתית שלא לעשות זאת - במיוחד אם זה הופך את שגרת הטיפוח שלך להרבה יותר מהנה לעשות ביומיום. הבנה שככל שאתה נהנה יותר מהטיפול העצמי שלך, כך גדל הסיכוי שתפתח הרגלים עקביים, זה עשוי למעשה להיות מעשי לחלוטין.

Beauty Affairs Skin Analysis

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום