ההבדל בין הידרציה ללחות + איך לקבוע איזה מהם אתה צריך

האם אתה יודע מה ההבדל בין עור יבש ומיובש? למרות ששני המונחים האלה עשויים להיראות מילים נרדפות, כשזה מגיע לעור שלך, הם למעשה מתכוונים לדברים שונים לחלוטין.

Try Before You Buy

אם אתה מישהו שמרגיש מבולבל בגלל זה, אתה לא לבד. אנשים רבים עדיין צפויים לערבב בין שני המושגים. עם זאת, אם אתה סקרן לדעת מדוע זה חשוב וכיצד הבנת ההבדל יכולה להיות מחליף משחק עבור העור שלך, אנחנו כאן כדי לעזור. הנה הסקופ המלא על כל מה שאתה צריך לדעת!

הידרציה לעומת לחות: ההבדלים העיקריים בטיפוח העור

במונחים הפשוטים ביותר, הדבר העיקרי שאתה צריך לדעת הוא שלעור יבש חסר לחות - הידוע גם בשם שמן - בעוד שעור מיובש חסר היטב... הידרציה, כלומר מים.

ההבדל העיקרי הנוסף שיש לשים לב אליו הוא שעור יבש מתייחס לסוג עור גנטי אמיתי שבו העור מייצר מעט שמן בעצמו. בינתיים, כל סוגי העור (כולל עור יבש סוגי) עלולים לסבול מהתייבשות, שהיא מצב עור ברמת 2._1._0 ]

סרום לחות במיוחד זה מ-Dermalogica מגביר באופן מיידי את רמות המים של העור שלך הודות לתערובת עוצמתית של חומרי לחות.

כיצד לטפל בעור יבש

אם יש לך סוג עור יבש, הדרך הקלה ביותר לדעת היא על ידי הסתכלות על הנקבוביות שלך. מקרוב תבחין שעור יבש מאופיין בנקבוביות קטנות, בקושי נראות. עור יבש מרגיש בדרך כלל יבש למגע, ואף עשוי להרגיש רגיש או תגובתי, ולעתים הופך לאדום או מגורה.

אתה יכול גם לשים לב שלא משנה כמה קרם לחות אתה מורחת על העור שלך, הוא פשוט שותה אותו, אך עדיין אין לו זוהר לחות. ייתכן שתבחין שהעור שלך מתפתל בקלות, פשוט נראה מעט חסר ברק בסך הכל - למרבה המזל, טיפוח העור יכול לעזור!

נעל לחות לעור יבש הודות לשמן הפנים הזה מבית Grown Alchemist. נוסחה עם שמן ורדים, שמן אשחר ים ועוד, שמן הפנים Grown Alchemist Antioxidant+ מרכך את העור ומגן מפני גורמי לחץ חיצוניים.

שמן בעור הוא מה שלא רק אוכף את מחסום ההגנה הטבעי אלא גם מגן על העור מפני פגיעה בפלישה של UV, חיידקים וגורמי לחץ סביבתיים אחרים בעור. גורמי לחץ עור סביבתיים אלו הם האחראים לבעיות כגון רגישות, אקנה ואפילו קמטים מוקדמים!

על מנת להביא יותר איזון לרמות הלחות של העור, ההימור הטוב ביותר שלך יהיה לחות מדי יום, או אפילו פעמיים ביום, באמצעות מוצרים על בסיס שמן ושימוש בחומרים חוסמים[5_0127] כדי לשמור על הלחות נעולה. Some ingredients we love for this include: shea butter, camellia oil, ו שמן ארגן.

קרם הלילה העשיר הזה משתמש בכוח של שמן אבוקדו וחמאת שיאה כדי להעניק לחות עמוקה לעור ולמנוע אובדן לחות לזוהר צעיר.

כיצד לטפל בעור מיובש

לזיהוי עור מיובש, מספר סימנים מובהקים יכולים לכלול קהות, אובדן גמישות, קמטוטים בולטים יותר ועיגולים שחורים. עור מיובש יכול לפעמים אפילו להרגיש שמנוני יתר על המידה, מכיוון שהעור מנסה לפצות על מחסור במים על ידי ייצור יותר שמן.

מים הם מה ששומרים על העור שמנמן וגמיש, ובמקביל גם מזינים את העור להשלמת תהליכים חיוניים כמו מחזור תאי. לעור עם לחות נכונה יש גם מחסום לחות חזק יותר - הנקרא גם מעטפת החומצה. לחלק זה של העור שלנו יש תפקיד קריטי בסיוע לשמור על הלחות היכן שהיא צריכה להיות: בעור.

נוסח עם צורה מעולה של חומצה היאלורונית, סרום ההחלקה המיידי של Grown Alchemist מעניק לחות לעור בצורה יעילה יותר ממוצרי טיפוח אחרים בשוק. סרום זה מרחיק קווים עדינים הנגרמים מהתייבשות ומרגיע את העור.

מעטפת החומצה שלך עוזרת גם להגן על העור מפני גורמי לחץ חיצוניים שעלולים לגרום לרגישות ופצעונים - לכן תמיכה בחלק החיוני הזה של העור שלנו היא קריטית עם טיפוח העור הנכון כדי למנוע איבוד מים!

כאשר התרחש אובדן מים, התיקון יהיה לשלב באופן עקבי יותר מוצרים על בסיס מים עם חומר לחות[_0127_27_3][5_0] מושך מים ואיכות לעור. כמה מרכיבים נהדרים לעור מיובש יהיו חומצה היאלורונית, , [0_2_7][1_2_5_1][0_2_7][1_2][5_1][5_2_7][1_2][5_1][5_1_7][1_2] ו-פנתנול.

ערפל פנים הוא פריט חובה לעור מיובש - נוסחה עם חומצה היאלורונית וסרמידים, ערפל פנים זה מ-Dermalogica עובד קשה כדי לבנות מחדש ולחדש את העור מבפנים החוצה. 

כיצד לתמוך בבריאות עור הוליסטית לקבלת גוון עור זוהר

למרות ההבדלים בין לחות ללחות בטיפוח העור, אולי הדבר החשוב ביותר לדעת הוא שכל סוגי העור זקוקים גם למים וגם לשמן כדי לתפקד בצורה מיטבית.

במקום לחפש מרכיבים המיועדים במיוחד לטיפול בהתייבשות או יובש, גישה תומכת יותר תהיה לשלב שילוב של מים ומרכיבים מבוססי שמן או יותר טוב, לחפש מוצרים ופורמולות המכילות אמולסיה של שני הרכיבים. בדרך זו, תבטיחו שכל הבסיסים שלכם מכוסים ושהעור שלכם יישאר במראהו וירגיש במיטבו.

Beauty Affairs Skin Analysis

אם אתה מחפש את הדרך הקלה לגלות מה הכי טוב לעור שלך, נסה את חידון ניתוח העור שלנו! תקבל דוח מפורט על סוג העור שלך בתוספת שגרת מיני בחינם רק בשבילך. 

מוצרים שהוזכרו:

  • סרום הידרציה מעגלי של Dermalogica
  • נוגד חמצון מגודל אלכימאי+ שמן פנים
  • סרום להחלקה מיידית של אלכימאי גדל
  • ערפל סרמיד חומצה היאלורונית Dermalogica
  • INIKA Organic Phytofuse Renew™ קרם לילה עשיר
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום