האמת על סרומים: הסוגים המובילים שלנו לבחירה + איך להשתמש בסרום בטיפוח העור שלך

למעשה, גם אם אתם מחשיבים את עצמכם לאניני טעם של מוצרי יופי וטיפולים, עדיין יכול להיות מבלבל להבין מה בדיוק הסרומים האהובים עליכם עושים עבורכם.

Try Before You Buy

כדי לעזור לפרק אותו, ריכזנו את המדריך המהיר והקל הזה. המשיכו לקרוא עבור כל הפרטים החשובים שאתם צריכים לדעת!

 

סרומים 101: מהם סרומים ומהם היתרונות של השימוש בהם?

המכונה לפעמים סרום לפנים, סרומים לטיפוח העור, או ליקסים, המונח 'סרום' מתייחס בדרך כלל לנוסחה קוסמטית מרוכזת, המכילה בדרך כלל מרכיבים פעילים ומתמקדת בטיפול בבעיות ספציפיות.

כמעט בכל המקרים, הסרומים נוטים להיות בעלי עקביות דקה יותר בהשוואה לקרמים או מוצרי טיפול אחרים, כך שהם מסוגלים לחדור בקלות לעור ולעבוד עמוק יותר בתוך האפידרמיס.

Murad Retinol Youth Renewal Serum

Murad Retinol Youth Renewal Serum

הסרום הזה מבית Murad מחליק את העור באופן ניכר תוך שבועיים הודות לפעולת רטינול משולשת עוצמתית.

היתרון העיקרי של זה הוא שסרומים הם אחת האפשרויות הטובות ביותר לביצוע שינוי עור אמיתי כמו גם טיפול ממוקד במצבים וחששות שונים. מעור רגיש ועד אקנה, הזדקנות, היפרפיגמנטציה ועוד, יש סרום כמעט לכל דבר, וכמעט כולם יכולים להפיק תועלת מלכלול לפחות אחד בסיבוב הרגיל שלהם.

למצוא את הסרום המתאים יכול להיות מסובך - יש כל כך הרבה לבחירה, אבל איך תדעי מה מתאים לך? קיבצנו באופן כללי 3 קטגוריות נפוצות של סרומים יחד והסברנו מה הם עושים כדי להקל עליך לבחור.

Grown Alchemist Instant Smoothing Serum

סרום החלקה מיידי של Alchemist

נוסחה עם צורה מעולה של חומצה היאלורונית, הסרום הנמכר ביותר הזה מבית Grown Alchemist הוכח קלינית כמעניק לחות יעילה ועמוקה לעור.

 

סוגי סרום: מה לחפש ומה לבחור

מתוך הבנה שהאפשרויות לסרום יכולות להיות כמעט בלתי מוגבלות, זה עשוי להיראות מכריע לדעת אילו מהם אתה באמת צריך כדי לספק את התוצאות והיתרונות הטובים ביותר עבור העור שלך.

כדי להקל על התהליך, זה יכול להיות מועיל להסתכל על כמה סוגים שונים הנוטים להיות מועילים באופן אוניברסלי לרוב סוגי העור.

Murad Vita-C Glycolic Brightening Serum

Murad Vita-C Glycolic Brightening סרום

Murad Vita-C Glycolic Brightening סרום הוא סרום ויטמין C שאין דומה לו - פורמולה זו משתמשת בצורת פטנט מיוצבת זהב של ויטמין C כדי לעורר ייצור קולגן, לדהות כתמים כהים ולהביא זוהר זהוב לעור שלך.

 

סרומים נוגדי חמצון

נוגדי חמצון הם מדהימים עבור יתרונות מגן ומתקן כאחד. במיוחד, ויטמין C הוא בעל ברית רב עוצמה לעור, המסייע להגביר את חסינות העור, לתמוך בסינתזת קולגן ולהבהיר כתמים עמומים או כהים. אולי תרצה גם לחפש תערובת נוגדת חמצון עם מרכיבים אחרים שנלחמים ברדיקלים חופשיים כמו ויטמינים B, D ו-E.

סיבה נוספת להגיע לנוגדי חמצון היא שהם פועלים לריכוך סימני הזדקנות קיימים, תוך מניעת התרחשות של קמטים ופיגמנטציה חדשים יותר. נוגדי חמצון מבצעים את התפקיד הקריטי של נטרול רדיקלים חופשיים - מולקולות מזיקות שעלולות לגרום לנזק לתאי העור וכתוצאה מכך לקמטים עמוקים יותר, עור לא אחיד ואובדן קולגן.

Grown Alchemist Detox Serum Antioxidant+ 3 Complex

Grown Alchemist Detox Serum Antioxidant+ 3 Complex

קומפלקס נוגד חמצון+3 מכיל תמצית ג'ינסנג הודי לניקוי רעלים מעור הפנים מהשפעות של גורמי לחץ סביבתיים הגורמים לעור הפנים להיראות עמום ולהוביל להזדקנות מוקדמת.

 

סרומים לחות

כל סוגי העור זקוקים ל לחות ולחות, כך שסרומים לחות הם דרך מצוינת לשמור על חידוש ורענון העור הגורם לגודש בנקבוביות. המרכיב העיקרי ברבים מסוגי הפורמולות הללו הוא חומצה היאלורונית, שנקשרת עם מים ועוזרת לשמור אותה נעולה בעור. תוספת לחות יכולה גם לעזור לשמור על מראה עור חלק וגמיש.

סרום לחות עוזר לשמור על המים היכן שהם צריכים להיות - בעור שלך. שמירה על לחות מלאה של העור עלולה להשמין קמטים באופן זמני, ולגרום לעור להיראות חלק יותר וללא קמטים. סיבה נוספת להגיע לסרום לחות היא לעזור לשמור על מחסום לחות בריא.

חלק כל כך חשוב זה של העור עוזר להגן עליו מפני אקנה וקמטים גורמי לחץ חיצוניים, כמו גם לתמוך ביכולת הטבעית של העור שלך להחזיק הלחות.

Dermalogica Circular Hydration Serum

Dermalogica Circular Hydration Serum

Dermalogica Circular Hydration Serum הוא סרום לחות אינטנסיבי המציף את העור בלחות מתמשכת, ומותיר את העור שלך זוהר ונראה מוצק מבפנים.

 

סרום אנטי אייג'ינג

ככל שאנו מתבגרים, העור עשוי לדרוש מעט דחיפה כדי לשמור על ביצועיו בקצב צעיר. לשם כך, סרומים רטינול הם הבחירה, שכן הם פועלים כדי לסייע בתחלופה הסלולרית ויכולים להפחית חששות נפוצים כגון גוון לא אחיד, מרקם, נזקי שמש, צלקות, קמטים עדינים וקמטים.

רטינול - ונגזרות אחרות של ויטמין A - לאחר שנחשב לעתים קרובות כסטנדרט הזהב לאנטי אייג'ינג. עם זאת, זה לא אומר שזה המרכיב היחיד שצריך להגיע אליו! פפטידים הם גם מרכיבים אנטי-אייג'ינג פנטסטיים בפני עצמם, מכיוון שהם יכולים להורות לעור לייצר יותר קולגן ולרכך את מראה הקמטים.

Grown Alchemist Age Repair Serum

סרום תיקון גיל אלכימאי גדל

סרום לתיקון גיל עם פפטיד-8 ו-E-2 פוליסכריד הוא סרום חזק ואנטי-אייג'ינג המכוון לקמטים עמוקים ולקמטים. אידיאלי עבור כל קווי ההבעה הדינמיים כולל קמטי הזעף, רגלי עורב וקפלי Nasolabial.

 

טיפים לשימוש: כיצד להשתמש בסרום לטיפוח העור

כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר מהסרומים שלך, סדר היישום הנכון הוא המפתח. תמיד מומלץ להתחיל עם עור שעבר ניקוי טרי. ככלל, יש למרוח תמיד את המוצרים לפי סדר העקביות מהדק ביותר לעבה ביותר, כך שהסרומים צריכים להימשך לאחר הטונר, אך לפני כל קרם לחות, קרם, SPF או איפור.

במקום לשפשף סרומים פנימה, השיטה הטובה ביותר היא פשוט לטפוח מעט מהמוצר כולו ולטפוח בעדינות לתוך העור. אם אתה משתמש ביותר מסרום אחד, כל סרום על בסיס מים צריך להשתמש קודם כל, ולאחר מכן פורמולות על בסיס שמן. כמו כן, מומלץ לאפשר כ-30 שניות בין שכבה לשכבה, על מנת להבטיח שכל מוצר נספג כראוי ומסוגל לבצע ביעילות מרבית.

לחלופין, אם תרצה שכל עבודת הרגליים תעשה לך כדי ליצור שגרת טיפוח לסוג העור שלך, נסה את ניתוח העור שלנו לחלוטין. תקבל טיפים מובילים לסוג העור שלך, בתוספת שגרה מותאמת שתעזור להגיע ליעדי העור שלך - בחינם לחלוטין.

Skin Analysis Quiz

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום