האמת מאחורי טרנד רכיבה על אופניים

במדיה החברתית, אולי ראית הרבה מאוד פוסטים על רכיבה על אופניים בעור - טרנד היופי האחרון לעור זוהר. אבל מה המשמעות של רכיבה על אופניים על העור? זה נשמע קצת כמו גלגול פנים - אתם אולי תוהים, האם זה כרוך בכלי לטיפוח העור?

Try Before You Buy

לא בהכרח, אבל טכניקת טיפוח העור הזו בהחלט עושה גלים ברחבי תחום היופי. הנה ההסבר שלנו על רכיבה על אופניים על העור וכיצד להוסיף אותו לשגרת יופי שלך.

סרום פילינג זה מבית Dr Jart+ מושלם בשגרת רכיבה על אופניים לעור כדי לעזור למזער את הנקבוביות ולטשטש את העור.

מה זה Skin Cycling?

ד"ר בו הוא רופא עור שהגרסה שלו לרכיבה על אופניים של העור שלטה לחלוטין במרחב המדיה החברתית. השיטה שלה, המתמקדת בשגרת הלילה שלה, מציעה מחזור של:

  • יום 1: פילינג
  • יום 2: רטינול
  • יום 3: התאוששות
  • יום 4: התאוששות

היא מסבירה ששיטה זו מייעלת את התוצאות במינימום גירוי. על ידי שימוש ב-פילינג בלילה שלפני הרטינול, אתה מוודא שאין תאי עור מתים מתמשכים בדרך להגברת הגירוי.

שני ימי ההתאוששות מוודאים שמחסום העור שלך נשאר שלם, ומעניק לעור שלך מנוחה ממרכיבים פעילים. זה מוודא שהעור שלך לא כועס ומגורה עד כדי כך שתצטרך להפסיק לחלוטין את שגרת הטיפוח שלך, ומונע ממך את התוצאות שאתה מחפש.

נקה עור והגבר את פוטנציאל האנטי-אייג'ינג שלך עם שמן הרטינול הזה מ-Dermalogica. רכיבה על אופניים על העור יכולה לעזור לך להפיק את המרב מהנוסחה המוכחת קלינית זו. 

בבסיסו, רכיבה על אופניים לעור היא השיטה לסירוגין שלבי טיפוח העור שלך בימים שונים. זה יכול להישמע מעט מפותל, אבל זה לא בהכרח חייב להיות מאורגן לפי מבנה של 4 ימים! 

פשוט ימי שימוש מתחלפים של מוצר טיפוח מסוים נחשב לרכיבה על אופניים לעור. יצירת שגרת מחזור העור המושלמת שלך תלויה בכמה חומרים פעילים אתה משתמש, ובמטרות העור האישיות שלך. עם זאת, אנו ממליצים להתחיל עם השיטה של ד"ר בואו כבסיס, ולהתאים אותה לעור שלך כפי שאתה רואה תוצאות. 

סרום רטינול יעיל זה מבית Murad יכול לעזור לספק יתרונות אנטי-אייג'ינג עקביים לעור - במיוחד כשהוא מיושם כחלק משגרת רכיבה על אופניים של העור.

מדוע אנשים רוכבים על אופניים בעור?

רכיבה על אופניים גוברת בפופולריות כדרך לקבל את כל היתרונות של שגרת הטיפוח שלך - במיוחד אם אתה משתמש בהרבה חומרים פעילים - מבלי להעמיס בטעות על העור שלך. זה אומר שהעור שלך יכול לקבל יותר יתרונות משגרת הטיפוח שלך ללא גירוי מקרי! 

לדוגמה, במקום להשתמש ב-רטינול שלך מיד לאחר הפילינג שלך (באותו לילה, מתכון לעור מגורה), אתה יכול להשתמש בפילינג שלך לילה אחד, ואז רטינול בלילה הבא. 

אליזבת ארדן הבדל גלוי פילינג & Reveal Revitalizing Mask מחזירה את העור עם תערובת יעילה אך עדינה של פילינגים. מסכה מתקלפת זו רותמת את הכוחות של AHAs ו-BHAs לעור חלק וזוהר.

האם שימוש בטיפוח העור לעיתים רחוקות הופך אותו ללא יעיל?

מכיוון שרכיבה על אופניים בעור מתמשכת לעתים קרובות על פני מספר ימים, או שבוע לכל היותר, היא עדיין עקבית מספיק כדי להשפיע על מחזור התחדשות העור הטבעי בן 28 הימים. מחקרים של חומרים פעילים רבים, כולל רטינול, מצאו כי עקביות טובה יותר מתדירות גבוהה יותר או ריכוזים גבוהים יותר של מוצר.

זה נכון במיוחד עבור רטינול - לאורך זמן, העור שלך מקבל יותר תועלת משימוש עקבי שלושה ימים בשבוע בהשוואה למשתמש שמשתמש בו מידי לילה, גורם לגירוי ולכן מפסיק את השימוש ברטינול במשך השבועות הקרובים העור מרפא. אאוץ! 

La Prairie Cellular 3-Minute Peel Resurfacing Mask מסלקת תאי עור מתים לעור זוהר עם תערובת של חומצות פילינג שהוכחה כמחדשת ומביאה זוהר לעור.

היתרונות של רכיבה על אופניים על העור

אז מה הם היתרונות של רכיבה על אופניים בעור? משתמשי TikTok ואנשי אינסטגרם מתלהבים משיטת הטיפוח הזו, אבל אילו יתרונות אמיתיים היא תביא לעור שלך?

בעולם שבו אנו מנסים ללא הרף לחשב את ה-pH של חומרים פעילים ולקחת בחשבון זמני המתנה עם שכבות של מוצרים רבים, רכיבה על אופניים לעור מספקת פתרון נוח להפקת המרב מטיפוח העור. להלן שלושת היתרונות המובילים של רכיבה על אופניים על העור.

Murad Replenishing Multi-Acid Peel הוא פילינג כמו שמעולם לא ניסית. הנוסחה הדו-פאזית מקלפת את העור ביעילות תוך שהיא מותירה אותו רך ומזין לעור זוהר!

העור שלך מרוויח ממספר פעילויות

האמת היא, שכבות פעילים יכול להיות מסובך להפליא בלי לעצבן את כל היתרונות שלהם. סביר יותר שאתה עלול להתמודד בטעות עם פנים אדומות וצורבות במקום זאת! רכיבה על אופניים לעור מעניקה לעור שלך הזדמנות להפיק תועלת אמיתית ממרכיבים פעילים שונים כגון AHA, BHAs, ורטינול מיותר בעור שלך ללא יובש וטיפול באדמומיות. 

רכיבה על אופניים על העור תומכת במחסום לחות בריא

אחד היתרונות החשובים ביותר של רכיבה על אופניים בעור הוא שזוהי דרך להפיק את המרב מהמרכיבים הפעילים תוך הקפדה על מחסום הלחות שלך נשאר שלם. נקרא גם מעטפת החומצה, זהו מבנה עור בסיסי שעוזר לוודא שהעור שלך במצב טיפ-טופ. 

מחסום הלחות עוזר לנעול לחות לתוך העור שלך, מונע התייבשות וגירוי לזוהר זוהר. מבנה זה יכול בקלות להיות מופרע על ידי פילינג יתר - לכן הפסקה ממרכיבים פעילים לפחות יום או יומיים בשבוע בזמן רכיבה על אופניים של העור חיונית לעור בריא.

תקבל תוצאות טובות יותר מטיפוח העור שלך

מכיוון שרכיבה על אופניים לעור מקלה על עקביות עם טיפוח העור שלך, זו אחת הדרכים הטובות ביותר לוודא שאתה מקבל את התוצאות המובטחות. זה במיוחד בהשוואה לשגרת טיפוח שמתחילה ומפסיקה כל הזמן עקב פילינג יתר. 

עם הזמן, תגלה שהעור שלך נשאר זוהר ונשאר מוצק יותר הודות לשגרת הטיפוח העקבית שלך - ובסופו של דבר, האם זו לא המטרה כאן? 

פילינג עדין לליטוש עור שנוסח לשימוש יומיומי, לניקוי עדין של תאי עור מתים ולגירוי התחדשות תאים. עור הפנים נותר במראה זוהר וחלק, מוכן בצורה מושלמת להענקת לחות. 

רכיבת עור: השורה התחתונה

רכיבה על אופניים על העור היא אולי מונח חדש בעולם טיפוח העור, אבל זה בהחלט לא מושג חדש לחלוטין. אנשים רבים החליפו את שגרת טיפוח העור שלהם, אולם ככל שיותר ויותר מוצרים יוצאים, זה יכול להיות קשה לרתום את היתרונות של כל החומרים הפעילים שאתה רוצה. 

רכיבה על אופניים על העור מציעה דרך לחלופי מוצרים ולהפיק את היתרונות של כולם של טיפוח העור שלך מבלי להתפשר בטעות על העור שלך, מה שהופך אותו לטכניקת טיפוח עור מאושרת על ידי מומחה. 

לא בטוח כיצד ליצור שגרת טיפוח מלכתחילה? נסה את ניתוח העור שלנו!

Skin Analysis Quiz

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום