5 טיפים ליצירת ציפורניים מושלמות בבית

כשזה מגיע לעשות מניקור מושלם בבית, זה נשמע כמו משימה לא פשוטה לאנשים רבים. אבל, אתה עשוי להיות מופתע שבעצם קל להשיג תוצאות סלון בבית עם הטיפים והטריקים הנכונים לציפורניים מושלמות! צוות היופי שלנו ריכז את חמשת הטיפים החשובים ביותר שלנו כיצד לטפל בידיים ובציפורניים בבית למניקור ללא רבב, בכל פעם מחדש. 

מניקור שקוף זה הנמכר ביותר בבקבוק משכלל ציפורניים למראה מלוטש במינימום מאמץ!

איך משיגים ציפורניים מושלמות בבית?

כשמדובר בצביעת ציפורניים בצורה מושלמת - ושהן יישארו כך - הנה כמה טיפים וטריקים שאולי כדאי לשים לב אליהם. החל מהמוצרים האידיאליים עבור ערכת המניקור הביתית שלך, ועוד כמה דרכים לוודא שאתה מטפל בציפורניים שלך כראוי כדי להבטיח שהן יישארו מושלמות לאורך זמן רב ככל האפשר!

הוסף נופך של יוקרה צרפתית למניקור שלך עם מגוון בלעדי זה מ-Balmain Paris בשלושה גוונים מפוארים.

1. השתמש תמיד בבסיס & מעיל עליון

אני יודע מה אתה חושב - תמיד חשבת שמעילי בסיס ומעיל עליון הם קצת הונאה, ודרך למותג   כדי למכור לך עוד יותר מוצרים. האמת היא שהם המפתח העיקרי להשגת ציפורניים מושלמות! בסיס ומעיל עליון הם מרכיבים בסיסיים בערכת המניקור שלך בבית - הנה הסיבה.

 מעיל בסיס מעיל בסיס [0127_5_1][5__0][0_0] הופך את הדברים שלך לחלקים של שניים [1_0_2] והדברים שלך חלקים זה המשטח האידיאלי עבור הלק שלך להיצמד אליו. זה משפר את זמן הלבישה של המניקור שלך לציפורניים מושלמות שנראות כאילו בדיוק יצאת מהסלון!

בהתאם ל מעיל עליוןמוצר עליוןמוצר אחד בלבד של מוצר אחד של רק סוג אחד של 1_5_0][5_0][_0] יותר מסוג אחד בלבד של מוצר אחד של 1_2. תועלת לציפורניים שלך. עם זאת, המינימום המינימלי שמעיל עליון צריך לעשות הוא להתייבש במהירות ולהוסיף ברק מסיים למניקור שלך. מעיל עליון באיכות גבוהה גם יעזור לציפורניים שלך להתנגד לשיתובים ולוודא שהמניקור שלך יחזיק מעמד!

שילוב מעיל בסיס ומעיל עליון זה אידיאלי לבלאי ללא שבבים וברק גבוה לציפורניים.

2. השתמש בשמן לציפורניים 

שימוש תכוף בשמן לציפורן הוא דרך מצוינת להבטיח שהציפורניים שלך נראות נהדר, כל הזמן. הם אחד מ מוצרי טיפוח הציפורניים הטובים ביותרהטובים ביותר לטיפוח הציפורניים[_0127_6] 2][_0127_1_5_0][_0127_1_5_0][_0127_1_5_0][1_0127_5_0][_0127_1_5_0][_0127_1_5_0] 

שמן לציפורניים איכותי מעניק לחות עמוקה לעור יבש סביב הציפורניים שלך, מונע ציפורניים ומוודא שאין קצוות מרופטים. יש גם יתרון אחד לשמן לציפורן - למרות שמו, שמן לציפורן מועיל יותר מ רק הציפורניים שלך! 

הציפורניים שלנו מורכבות מאותו סוג חלבון כמו השיער שלנו (קראטין). כעת, כולנו יודעים שטיפול שמן טוב מחליק את השיער שלנו והופך אותו לגמיש יותר מפני נזקים. הציפורניים שלנו נהנות משמנים טבעיים בצורה דומה. שמני ציפורניים הופכים אותם לגמישים יותר מפני שבירה והישברות לצמיחת ציפורניים בריאה.

מועשר בתערובת של שמנים מזינים, שמן הציפורן הזה מלונדון טאון הוא אידיאלי לטיפוח הציפורניים והציפורניים. 

3. חיזוק ציפורניים חלשות

לפעמים, יש רק כל כך הרבה שמן לציפורן יכול לעשות - וזה הזמן להביא את הרובים הגדולים. מחזקי ציפורניים אידיאליים לציפורניים חלשות וכפופות. הם עוזרים לחזק את הציפורניים, מוודאים שהן לא מתכופפות ומתקלפות. ציפורניים חלשות ומתקלפות עלולות לגרום למניקור שלך להיות נוטה להישבר כאשר הציפורניים שלך זזות ומתגמשות מתחת לשכבת הלק. 

השילוב של מחזק ציפורניים ושמן לציפורן אי אפשר לנצח כדי לעזור לגדל ציפורניים בריאות!

Londontown kur Nail Hardener & Base Coat הוא מושיע לציפורניים יבשות ומתקלפות! הנוסחה האכפתית הזו פועלת לחיזוק הציפורניים ולחיזוק חיי המאני שלך, הודות לנוסחה חזקה.

4. הגן על ידיים & ציפורניים

חלק מהשמירה על מראה הציפורניים שלך מושלמות הוא לוודא שאתה מגן עליהן. טיפ פשוט אחד שלעתים קרובות עושה הבדל עצום עבור ציפורניים מושלמות הוא הגנה על הידיים והציפורניים מפני לחות רבה מדי.

האשם הגדול ביותר? שוטף את הכלים. מגע מתמיד עם מים עלול להעמיס על הציפורניים במים, ולהפוך אותן לרכות, פגיעות לשבירה ולק מתקלף. הפתרון הפשוט ביותר הוא פשוט ללבוש כפפות כלים - ולאורך זמן, העור סביב הידיים שלך יודה לך!

טיפ נוסף לכך הוא להשתמש בקרם ידיים לעתים קרובות - הם מושלמים למניעת קילוף ופיצול לציפורניים לציפורניים חזקות, בריאות וללא שבבים.

INIKA Organic Phytofuse Renew™ Cream Hand Cream הוא קרם ידיים מזין השוקע לתוך העור שלך, מעניק לחות עמוקה לידיים יבשות ולציפורניים מבלי להשאיר את הידיים שלך שמנוניות או דביקות הודות לתערובת של שומנים צמחיים מזינים.

5.  בחר פולנית עם ביצועים גבוהים

עוד חלק חשוב של ערכת מניקור בבית[0127_5_1][0127_5_1]ערכת מניקור בבית[0127_5_1][0_6_5_0][7_0127_0] המושלם של לק שתבחר. Londontown הוא אחד ממותגי הלקים האהובים עלינו לאורך זמן בשל איכות הלקים שלהם! גוונים אטומים וקרמיים מושלמים בשתי שכבות בלבד, בעוד שהצבעים העזים עדינים - אך לא נראים - ומחזיקים מעמד על הציפורניים ללא סתתים. 

הלקים של Londontown Lakur Enhanced Color מעניקים ברק דמוי ג'ל וצבע עמיד לאורך זמן עם נוסחה חדשנית של 16 חינם שתמצא רק מלונדון טאון.

ציפורניים מושלמות מהבית: השורה התחתונה

כדי שיהיה לך ציפורניים מושלמות מתחיל בלעשות יותר מאשר רק לצבוע שתי שכבות של לק על הציפורניים שלך. יש לסמן את הציפורניים בשכבת בסיס איכותית, ולאחר מכן לנעול את שתי שכבות הצבע בשכבה עליונה ברק גבוה לגימור דמוי ג'ל. אל תשכח לטפל בציפורניים שלך; זה עוזר לחזק ציפורניים ולהגביר את הצמיחה.

בעלי ציפורניים חלשות יותר ייהנו ממחזק ציפורניים ייעודי לתמיכה בציפורניים בריאות ומניעת סדקים. בחירה בלק בעל ביצועים גבוהים לשימוש גם תוביל רבות לקבלת ציפורניים מושלמות! 

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום