טיפים לטיפול בעור לעור בריא

העור האידיאלי עבור כל אישה הוא בעל עור חלק וצעיר למראה בריא. עם מחויבות ונחישות, לא בלתי אפשרי להגיע לעור בריא למראה הזה. ייתכן שיש מוצרים מסוימים שבהם אתה משתמש או שיטה כלשהי לטיפול בעור שאינה מתאימה לעור שלך מונעת ממך להגיע למטרות שלך.

הנה כמה טיפים לטיפול בעור להשגת עור בריא

1. נקה פעמיים את העור שלך

חשיפת העור שלנו ללכלוך ואבק מדי יום היא מאוד מגרה את העור שלנו. לכן, ניקוי העור שלך כדי לרכך ולגוון את העור כשהוא מסיר איפור וזיהומים פני השטח, זה יהיה הדבר הטוב ביותר שהעור שלך יקבל אי פעם. נקה את העור פעמיים על ידי שימוש בתכשיר ניקוי עדין כמו ניקוי חלב וחומר ניקוי לחות עדין. אם את מרגישה שהעור שלך נקי כל כך וכל הלחות יורדת מהעור שלך, אולי תנסה תכשיר ניקוי אחר.

2. ללבוש SPF נוסף

כמה סוגים של מוצרי קרם יום אינם מכילים כל SPF להגנה על העור שלך. בנוסף, לבישת קרם BB או בסיס המכיל SPF, זה לא מספיק כדי להגן על העור שלך במשך כל היום. לכן, שלבו קרם הגנה בשגרת טיפוח העור שלכם בבוקר. שימו שכבה של קרם הגנה לאחר קרם הלחות, לפני האיפור. טיפ זה לטיפוח העור יעזור לך להשיג את העור הבריא.

3. ראשון

לבישת פריימר לפני איפור היא שלב חיוני שאנו לפעמים שוכחים או מזניחים. אז, רק כתזכורת בתור טיפ לטיפול בעור לעור בריא, לבשו פריימר לפני הנחת איפור. פריימר עוזר ליצור שכבת הגנה על העור שלך, ומאפשר לאיפור שלך להחליק בקלות ולהחזיק מעמד זמן רב יותר. הפריימר מכיל פורמולה קטיפתית היוצרת קנבס מושלם להנחת בסיס וסומק, שומר על האיפור במקום ומראה רענן לאורך כל היום.

4. פנקו את השפתיים שלכם

מדי פעם השפתיים שלנו מתייבשות בקלות בגלל מזג האוויר או שהגוף שלנו מיובש. שתו יותר מים, כמומלץ, עדיף לשתות 8 כוסות מים ביום. כמו כן, השתמשי בשפתון לחות כל כמה שעות כדי לחות את השפתיים שלך כדי למנוע מהן להתייבש.

5. דיאטה בריאה

שמירה על תזונה בריאה היא הטיפ הטוב ביותר לטיפול בעור לעור בריא. זה יכול לשפר את הבריאות שלך ואתה תרגיש הכי טוב עם עצמך. אכלו הרבה פירות וירקות, דגנים מלאים וחלבונים רזים. הישאר דלה בתוספת סוכר, פחמימות מזוקקות ושומנים לא בריאים ואולי תהיה לך עור בריא יותר.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום