מראה איפור ורוד זוהר

בעל מראה איפור זוהר ורוד טבעי הוא מראה אידיאלי במיוחד במגמות האיפור הקוריאניות. מראה האיפור הזה יכול לגרום לעור שלך להיראות ורוד ובריא יותר, וגם לגרום לך להיראות צעיר וזוהר יותר.

הנה איך אתה יכול להשיג עור נעים, זוהר ורוד?

אלה המוצרים שבהם תוכל להשיג את מראה האיפור הזוהר הטבעי הזה. השתמשי בקרם לחות כהה או BB קרם כאיפור הבסיס שלך במקום בסיס, כי אנחנו שואפים למראה זוהר טבעי.

BB Cream של Mica Beauty Cosmetic הוא אחד מהבחירות המובילות של מומחי היופי שלנו. קרם BB זה הוא קרם רב תכליתי 5 ב-1 שנותן לעור שלך את כל מה שהוא צריך כאיפור הבסיס. הוא מלחלח, ממצק ומגן על העור ויוצר גימור זוהר ללא רבב. בנוסף, הקרם BB מיוצר עם פורמולה על ידי התאמה לגוון שמשלים את גוון העור שלך בצורה מושלמת.

עבור גבות, פשוט מלאו אותן עם העדפתכם של עיפרון, ג'ל או פודרה, מה שגורם להן להיראות טבעיות וקל להסתכל עליהן. שלטו בעצמכם עם הקונטור רק עם כמה החלקות של הברונזר על קו הלסת וגם על שקעי הלחיים.

הנה המוצר הסודי להשגת מראה איפור זוהר ורוד זה. השתמשי בסומק, והנה בהמלצת מומחי היופי שלנו, אבקת הסומק המינרלי עובדת בצורה הטובה ביותר במיוחד להורדת המראה הזה! אבקת הסומק המינרלי מציעה רמז יפה של צבע ללבישה על הלחיים והרקות לזוהר בריא. כמו כן, זה גם בטוח לשימוש על העיניים והשפתיים שלך.

לבשי גוון ורוד עירום נחמד לשפתיים כדי להשלים את מראה האיפור הזוהר הוורוד הזה. השתמשו בשפתון נוזלי מאט בנוסחה עשירה בצבעים עז או בשפתון בגוון מומלץ על ידי מומחי היופי שלנו. זהו גימור מאט ומרגיש קל משקל על השפתיים, יש לו גם כיסוי עמיד בפני מריחות שנשאר ער במשך שעות.

מראה זה קל להשגה והוא מושלם למתחילים באיפור.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום