מושלם את טרנד השפתיים האפלות

תמיד יש מעבר של סגנון ומגמה מעונת האביב והקיץ החמים והנעימים לעונת הסתיו והחורף הקרה. אבל, הטרנד הזה הצליח לשמור על עצמו כמראה טרנדי כבר כמה שנים והוא עדיין נשאר כמראה פנימה לעונות הסתיו והחורף. זה מראה השפתיים הכהה. ישנם כמה צבעים שונים שנמצאים בטרנד למראה החורף שפתיים כהות של השנה.

איך משכללים את מראה השפתיים הכהות?

לבישת צבע שפתיים כהה יכולה להראות מראה נועז וחזק. כמו כן, זה יכול להיות די מסובך לשלוט במראה השפתיים הכהות לעונה הקרה הזו. הנה שלב אחר שלב כיצד לשכלל את המראה הכהה!

1. שפתון נגד יובש

קרם לחות לשפתיים מראש. זה כדי למנוע מהשפתיים שלך להתייבש ולהיסדק בעת הנחת שפתון. זה גם עוזר למנוע מהשפתיים שלך לייבש את השפתיים שלך עם שכבת הגנה. פשוט מרחי לחיצה אחת והשפתון יוכל לתקן את השפתיים שלך לאורך כל היום.

2. תוחם שפתיים

תחום את השפה שלך עם תוחם שפתיים או עיפרון שפתיים וצבע אותה פנימה. זהו מדריך להראות היכן השפתון או השפתון הנוזלי שלך למלא אותו. בעזרת תוחם השפתיים או עיפרון השפתיים, זה עוזר למלא את השפתיים במדויק בעת מריחת השפתון.

3. שפתון / ליפסטיק נוזלי

מצא את הצבע המושלם שפה כהה בשפתון או בשפתון נוזלי שאתה מעדיף. לאחר מכן, פשוט מלא אותו בשפתיים שלך. יש כל כך הרבה אפשרויות שונות של צבעים נועזים וכהים לבחירתך לעונת הסתיו והחורף.

4. ליפ גלוס (אופציונלי)

אם אתה רוצה קצת ברק על השפתיים שלך, לבש שכבה שקופה של גלוס לאחר מריחת השפתון או השפתון הנוזלי. כמובן, שלב זה הוא אופציונלי, שכן לבישת שפתיים מאט נחשבת כאופנתית כרגע. שפה מבריקה עשויה להיות הטרנד הבא בקרוב מאוד.

 

האפשרויות המובילות של צבעים למראה שפתיים כהות לשנת 2017 הן השזיף, הסגול, היין והחום.

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום