שגרת טיפוח עור לעור יבש

כדאי שנשנה את שגרת טיפוח העור שלנו לעור יבש, כאשר העונה הקרה והיבשה מגיעה. מכיוון שהוא נוטה להיות יבש יותר, מתקלף והוא נראה עמום. הנה כמה טריקים פשוטים כיצד תוכל להציל את העור שלך במהלך העונה הקרה.

שגרת טיפוח עור לעור יבש

טיפול נכון ופשוט בעור חיוני לעור היבש שלך. בצע את השלבים הבאים יעזור לעור היבש שלך לאורך העונה הקרה.

1. נקה את העור בעדינות

שימוש בשטיפת פנים עדינה תהיה נוחה כשלב ראשון עבור שגרת טיפוח העור לעור היבש שלך. תכשיר ניקוי פנים שמרגיש עדין ואינו מסיר את כל הלחות מהעור שלך יהיה הסוג המושלם. נסה להתרחק מחומר ניקוי מסוג קצף מכיוון שהוא יסיר את הלחות על העור שלך. השתמש במגבת כדי לטפוח את המים מהפנים שלך. לעולם אל תנגב את הפנים שלך בתנועת גלגול, כי זה קשה מדי עבור העור שלך.

2. חיטוב העור שלך

שימוש בטונר המכיל מלפפון או מי ורדים יהיה אידיאלי. מי ורדים בטונר ירגיע את האזור הרגיש שלך ותפחית את האדמומיות על העור שלך. לכן, השתמש בטונר עם כרית כותנה כחלופה עם הידיים שלך תהיה יותר היגיינה. כמו כן, כריות כותנה מסוגלות להסיר כל שאריות לכלוך ואבק מהעור שלך. בנוסף, אתה לא רוצה לקבל שום חיידק מהידיים שלך על העור הניקה שלך.

3. אף פעם לא צעיר מכדי להשתמש בסרום

אף פעם לא צעיר מדי להתחיל להשתמש בסרום על העור שלך. מתן ויטמינים נוספים ויתרונות אחרים לעור שלך. שלב זה לטיפול בעור לעור יבש יודה לך בטווח הארוך. זה עוזר להתחדש, לתקן ולעזור לעור עמום, מיובש לאורך כל הלילה. כשיגיע הבוקר, העור שלך ירגיש חלק ויקבל את המראה הזוהר הנחמד הזה.

4. השתמש בקרם עיניים

העור סביב העיניים שלך שביר יותר, לכן נקיטת צעד נוסף בשגרת טיפוח העור שלך תועיל לך. מכיוון שעור יבש יפתח קווים וקמטים קלים יותר מאשר סוגי עור אחרים. שימוש בקרם עיניים יעזור בבעיות אלו. השתמש בתוספת לחות בקרמי עיניים בהחלט לתקן, להחיות ולחזק את אזור העיניים העדין.

5. החל מסכות פנים

שימו לב לעור שלכם מכיוון שהוא נוטה להתייבש. כלול את שלב טיפוח העור הזה המיועד לעור יבש על ידי מריחת מסכת לחות לפנים המכילה מרכיבי לחות 2 עד 3 פעמים בשבוע כדי לעזור להעניק דחיפה נוספת לעור שלך. מסכת פנים תחזיר את רמת הלחות בעור שלך ותשאיר אותו מחודש, חלק ולחות לאחר מכן.

6. לחות, לחות, לחות

קרם לחות יכול להיות ידוע בתור קרם יום או קרם לילה. ההבדל בין השניים הוא שקרם הלילה מכיל מרקם הרבה יותר עשיר מאשר קרם היום. קרם יום יעזור לך לשפר את התחדשות העור שלך במהלך היום. שילוב קרם הלילה בשגרת טיפוח העור לעור יבש יהיה יעיל לשיפור המראה ולמקסום תהליך חידוש העור שלך לאורך כל הלילה. מספק לעור שלך שפע של יתרונות שגורמים לו להרגיש לחות ומרגיע בבוקר.

 

רוצה לאפס את העור שלך היום? הנה שגרת עור יבש שהרכבנו רק בשבילך כדי להתחיל. עור חלק וגמיש, הנה אנחנו באים!

חבילת שגרת טיפוח 4 שלבים

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

 

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום