מה יש בשגרת טיפוח טובה?

כולנו יודעים כמה עור טוב יכול לעזור לנו להרגיש בטוחים ויפים. ואתה יודע מה? חדשות טובות! זה לא רק עניין של DNA אלא זה גם קשור לשגרת הטיפוח שלך. אני יודע שמוצרי הטיפוח עלולים לבלבל ואולי לא תדע באילו מוצרים להשתמש ובאיזה סדר. אבל אל תפחדי, אני אראה לך צעד אחר צעד איך לטפל בקלות בעור שלך. 


אחת השאלות הראשונות שאתה עשוי לשאול את עצמך היא, למה אנחנו צריכים שגרה? ובכן, כידוע לכולנו יש עורות שונים והאם חשוב להשתמש במוצרים הנכונים, ובסדר הנכון. זה עוזר לנו להבטיח שכל המרכיבים יכולים לחדור לעור שלך ושהוא יקבל את היתרונות של כל מוצר.


השתכנעת? בואו נראה יחד את השלבים הבסיסיים של שגרת טיפוח שבה תוכלו להשתמש בבוקר ובלילה.

facial cleanser beauty affairs skincare routine
  • שלב 1: מנקה

למרות שחטיפת הפנים שלך לעתים קרובות מדי עלולה לייבש את העור, חיוני לנקות אותו כראוי עם זה בחשבון: 

  • בבוקר, אתה יכול פשוט להתיז את הפנים במים חמים או להשתמש בתכשיר ניקוי פנים עדין. 
  • בלילה, חשוב לעשות מה שנקרא 'ניקוי כפול'. ראשית, התחל להסיר את האיפור שלך עם מסיר האיפור הרגיל שלך או תכשיר ניקוי שומני. לאחר מכן, תוכל לנקות את הפנים שלך עם חומר הניקוי הרגיל שלך כדי להסיר עודפי חלב, לכלוך או שאריות איפור. 

ל'אוקסיטן שמן ניקוי לחלב
L'Occitane Immortelle Cleansing Foam
 

  • שלב 2: טונר

לא כולם יודעים מה המטרה של טונר. 

באופן פשוט, טונר מסיר את כל שאריות הניקוי מחומר הניקוי ועוזר לתקן את מחסום העור על ידי החזרת רמות ה-pH שלו למצב נורמלי. זה יכול להחליק, לרכך ולהרגיע את העור, ובנוסף להחזיר לו חומרים מזינים. אתה יכול למרוח אותו בעדינות עם פד להסרת איפור על כל הפנים שלך.

ד"ר אירנה אריס טונר מרענן
L'Occitane Immortelle Precious Face Mist

 

העור שלך מוכן כעת לספוג את כל טיפוח העור!

 

  • שלב 3: קרם עיניים 

כולנו רוצים למנוע קמטוטים או איבוד קולגן באזור העיניים. זו הסיבה שאנחנו צריכים להגן על העור העדין יותר שלנו על ידי מריחת קרם עיניים פעמיים ביום. הוא שומר על בריאות ועובי העפעף ומונע אובדן רפיון. אתה גם תגן על אזור העיניים השביר שלך ממוצרי הטיפוח האחרים שלך. אני ממליץ למרוח קרם עיניים בבוקר ובלילה, לפני השינה.

ד"ר אירנה אריס אולטרה נגד קמטים 4° קרם עיניים ועפעפיים ליום וללילה

 

  • שלב 4: SERUM 

מריחה של סרום היא כלי נהדר להתמקד בדאגה ספציפית לטיפול בעור. סרומים עשויים עם מולקולות קטנות מאוד שיכולות לחדור עמוק יותר לתוך העור ולהעניק ריכוז גבוה מאוד של חומרים פעילים. בהתאם לסרום, אתה יכול להשתמש בו פעם או פעמיים ביום, אך וודא שאתה מורחת אותו לפחות פעם אחת בערב, שכן זה הזמן שבו התאים מתחדשים.

GA-DE Hydra Sublime Royal Pomegranate Oil Recovery שמן
 

 

moisturizer skincare routine beauty affairs
  • שלב 5: קרם לחות 

כדי להשתמש בקרם הלחות ביעילות, אני ממליץ למרוח אותו כשהעור שלך לח מעט כדי לאטום את הלחות שלו. זה ימנע מהעור שלך להתייבש, ויאט את תהליך ההזדקנות. לחות לעור שלך גם עוזרת לחות ולשמור אותו חלק, אז השתמש בו בנדיבות! 

ד"ר אירנה אריס היאלורונית מחליקה נגד קמטים דרמו קרם 1° טיפול יום
קרם לילה של GA-DE Diamonds

 

  • שלב 6: הגנה מפני השמש

כנראה הצעד החשוב ביותר שיש להשתמש בו רק לשגרת הבוקר שלך.  קרם הגנה בהחלט יעזור להגן עליך מקרני השמש האוסטרליות הקשות וקרני ה-UV, ובמקביל ימנע ממך את סימני ההזדקנות הראשונים.  החדשות הטובות הן שלעתים קרובות אתה יכול למצוא אותו מעורבב בקרם היום שלך, שיכול להיות בעל הגנת SPF.

הכריז על קרם לחות מבהיר אולטימטיבי SPF 30
Dr Irena Eris Instant Luminous Lifting Day Cream SPF 20

 

 

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום