סוגי מוצרי טיפוח הגוף

אנחנו מתבלבלים להשתמש באיזה סוג של מוצרי טיפוח הגוף המתאימים למבנה הגוף שלנו, במיוחד עם מגוון אפשרויות המוצרים בשוק. יתרה מזאת, טיפול בגופנו היבש, המיובש והסדוק לפעמים הוא משימה שאנו מזניחים לעתים קרובות. אז, אנחנו כאן כדי לפרק את זה בשבילך.

מוצרי טיפוח הגוף

1. טיפוח הגוף

ישנם סוגים שונים של מוצרי טיפוח לגוף כדי להרטיב את הגוף שלך. ההבדל במוצרי טיפוח הגוף הללו הוא הבסיס של המוצר. זה דורש ניסוי וטעייה כדי לדעת איזה סוג מתאים ועדיף לגופך.

  • קרם גוף קל יותר מחמאת גוף העשויה משמן ומים, הוא נספג בעור במהירות ומשאיר את העור בתחושה חלקה ולא דביק.
  • שמן גוף הוא סוג מוצר טיפוח הגוף המיוצר על בסיס שמן. הכוונה של שמני הגוף היא להגן על המחסום החיצוני של העור שלך על ידי הזנתו. על ידי הגנה על המחסום החיצוני של העור, הוא גם מונע מכל לחות לצאת מהעור שלך. אבל, הוא שוקע לתוך העור במהירות ומותיר את העור בתחושה לא שמנונית.
  • ניתן להכין חמאת גוף מחמאה ושמן, ולכן העקביות של המוצר הרבה יותר עשירה וצפופה. אבל חמאות גוף בדרך כלל מספקות לחות אינטנסיבית לעור. בשל המרקם הסמיך יותר, לוקח לו זמן רב יותר להיספג בעור, אבל לא צריך כל כך הרבה מוצר בשימוש אחד.

2. קרם ידיים

לחות הידיים שלך חשוב באותה מידה כמו לחות לגוף שלך. זו גם שגרה שצריך לפתח. מוצר טיפוח גוף חביב יעזור להזין את הידיים שלך ולהפוך אותן לחלקות ורכות. קרם הידיים יכול לשמש גם כשכבת הגנה לידיים מפני חשיפה יומיומית. כמה מרכיבים שצריך לשים לב אליהם בקרם ידיים טוב בויטמין E, חלב שקדים, אלוורה ואחרים שיספקו לך לחות ויגנו על העור שלך.

3. דֶאוֹדוֹרַנט

דאודורנט הידוע גם כאנטי-פרספירנט הוא בהחלט בקטגוריית מוצרי טיפוח הגוף. לבישת דאודורנט מספקת הגנה על בית השחי עם ניחוח נוסף ומסייעת במניעת הזעה וריח גוף. יש כמה סוגים של דאודורנט שהם הרול און, הסטיק והספריי, זה תלוי בהעדפה שלך מה אתה אוהב. ספריי קל ומתייבש מהר יותר מהרול און והסטיק. בזמן לובש רול-און או מקלות, היזהר לא להכתים על חולצת בית השחי.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום