טיפול בעין 101: המדריך שלך קרמים עיניים וסמים

למרות האיכות העדין שלה, העור סביב העין הוא אחד ביותר המשומשים ביותר-אתה משתמש בו כדי למצמץ, קריצה, ו אקספרס. אם אתה מדליק על טיפול בעיניים, הזדקנות היא לא הדאגה היחידה שלך.


בשל האיכות הרגישה והעדין שלו, אזור העיניים הוא אחד החלקים הראשונים להראות סימנים של יובש, הזדקנות, ומתח. קרם עיניים ימין וסרום יכולים לעזור לרסן בעיות עור של מראה מוקדם. לקרוא על כדי ללמוד כיצד קרמים עיניים וסומים לעשות הבדל, ואיך מוצרי העין הנכונים יכולים להעלות את משחק העיניים שלך.

eye cream 101

מה אתה'll ללמוד מזה בלוג


למה אתה צריך קרמים עיניים וסמי עיניים בשגרה שלך

העור סביב העיניים הוא מיוחד-הוא עדין, שברירי, והוא צריך לקבל לחות יותר חזקה ולחות. מוצרים שבדרך כלל עובדים עבור שאר הפנים לא יכולים לעבוד עבור אזור העיניים.


רופא patricia פרריס, פרופסור באוניברסיטת טוליאן, הדגיש כי בניגוד לחות רגילים, קרמים עיניים מכילים עקביות עבה הרבה יותר חומרים פעילים לטיפול בבעיות עור ייחודיות לאזור העיניים.


סרום העין, מצד שני, הוא אחותו הקשוח של קרם העין. סרומים יכולים לחדור עמוק יותר לתוך העור, לספק תוצאות כי קרם עיניים לא יכול. העקביות של סרום העין הופך אותם למושלמים לשגרת העור בשעות היום.


כאשר אתה להחיל קרם עיניים וסרום עיניים

שניהם ביום ובלילה? איפה הם צריכים ליפול בסדר של שגרת העור שלך כדי לקבל תוצאות מקסימליות?


יש שתי אפשרויות כשמדובר בטיפול בעיניים. לשימוש יומיומי, אתה יכול להשתמש בסרום עיניים קל יותר ולהחיל אותו מיד לאחר שטיפת הפנים. הקפד לסיים את השגרה שלך עם קרם הגנה כדי לעזור להכפיל את ההגנה סביב אזור העור.


קרם עיניים בלילה יישום יכול לספק יתרונות גדולים לעור סביב העיניים. קרם עיניים הם קצת מסובך, אז לבדוק את עקביות שלה כדי לראות אם זה מגיע לפני או אחרי קרם לחות. אם זה כבד יותר, יש להחיל לאחר לחות. אם יש לו עקביות קלה יותר, להחיל אותו לאחר סרום הפנים האהוב עליך.


אתה צריך להחיל מוצרי עיניים על העפעפיים שלך? התשובה המהירה-בדוק את התווית. כמה מוצרי עיניים כגון Lancôme מתקדמים génifique yeux בהיר-פנינה נעשה גם כדי לטפל בעור על העסים. עם זאת, לא כל קרמים העיניים יש תכונה זו.

קרמים עיניים וסמים לדאגות עור שונות

טיפול בעור סביב העיניים שלך לא מסובך. אבל כשמדובר בבחירת קרמים עיניים עבור דאגות עור ספציפיות, נטילת הערה של חומרים יעילים עבור נושא העור שלך יכול לבוא שימושי.


קרם עיניים וסמים עבור הזדקנות העור

אנחנו שונאים לשבור לך את זה, אבל קווים יפים ורגליו של עורב עושים את המראה הראשון שלהם סביב העין שלך. החדשות הטובות הן שרוב הקרמים והשרמים הם מופעל על ידי רטינול-מרכיב אנטי-אייג 'ינג חזק שמכוון את הסימנים המוקדמים של הזדקנות. אם אתה רוצה לשמור על הסימנים של הזדקנות במפרץ, לבחור עבור קרמים עיניים וסרום עם רטינול.


אנו ממליצים:
eye cream for skin aging

Absolue פרימיום Bx עין טיפול עוזר לחדש את עין קונטור עם לחות, ומשפר את מוצקות עור ובהירות. מיד, קווי העין מופיע רך וחלק יותר. העור מרגיש מוצק יותר עם זוהר מתחדש. קווים עדינים וקמטים מופיעים מופחת.

eye serum for aging

ד "ר. Irena אריס טוקיו מעלית מגן והחלקת עין קרם SPF 12 | $87


מפעיל עור יפני מתקדם, המבוסס על קומפלקס פלבונואיד המופק מעץ הפגודה היפני. הקרם נותן לעור לחות אינטנסיבית מיידית. גורמת התחדשות העור וחלוקת התאים לעור למראה צעיר יותר.

קרם עיניים וסמים לנפישות

שיש עיניים נפוחות כל הרותח כדי להחליש את העור. ככל שאנו מזדקן, הבסיס של העור שלנו-כולל זו שמקיפה את העיניים-נחלשת. זה מוביל לעיניים, נפוחות, עיניים נפוחות. מלבד לישון מספיק, אכילה דיאטה דלת מלח, ולהימנע מהמזון לגרום לאלרגיות, הוספת קרמים עיניים וסמים עם פפטידים ו ויטמין C -יעזור מאוד. שני הרכיבים מסייעים המשרד, להחליק, ולהדק את העור.


אנו ממליצים:
eye cream for puffiness

זה-זהב קרם עיניים עם פפטיד כולל פפטיד פפטיד, מחליק את העור. כולל גם קומפלקס תכשיט מינרליים יקרים ופעולה מועילות אחרות כדי לפתח את אזור העיניים.
eye serum for puffiness
סרום מרגיע המונע על ידי תרכיז סביל לצורך תיקון מהיר. באופן נראה טשטוש קמטים וקמטים תוך מרמת העפעפיים. משאיר את העור סביב אזור רך יותר, מוצק יותר ויותר מראה צעיר.

קרם עיניים וסמים עיגולים כהים

פנדה חמודים... אבל לא עיני פנדה. עיגולים כהים יכולים לגרום לך להיראות עייף וללחוץ, לא משנה כמה אתה נח. זה החשיכה של אזור העין ניתן לייחס לגנטיקה ולחשיפה לשמש. רוב הזמן, הם יכולים לקרות בגלל הזדקנות העור וההתייבשות. תיקון מהיר לעיגולים כהים הוא קרם או סרום עם ניאצינאמיד . עבור אזור עיניים שמנמן נראה, גם לשקול הוספת קרמים עיניים עם גליצרין ותה ירוק לשגרה שלך.


אנו ממליצים:
eye cream for dark circles
ר. נ. א. (קומפלקס חדש של עידן רדיקלי) קרם עיניים כוח יש מרקם שמנת בהיר, אשר נספג בקלות על ידי העור, ממלא אותו עם לחות. קרם עיניים ייחודי זה נותן לך עמידות סביב העיניים, ובו זמנית, משפר ומבהיר את פני העור.
eye serum for dark circles
ספוגים עם גליצרין ותה ירוק, זה מרעננות גבוהה קורן ומאיר את העור, משאיר את האזור סביב העיניים או אזורי פנים אחרים עם גימור טבעי, ללא רבב. ביי, עיני פנדה.

קרם עיניים וסרום העפעפיים לתגים

עור מזדקן רגיש יותר להשפעות הכבידה. כאשר העור מאבד את מוצקות, עפעפיים נהיים בלתי נמנעים. הפחתת ייצור הקולגן, ואובדן גמישות העור עלולה לגרום לעפעפיים להירקם. קרם עיניים עם פפטידים אקטואלי יכול לעזור למוצק ולבקש את ייצור הקולגן של העור.


אנו ממליצים:
eye serums for sagging skin

קרם עיניים אנטי-קמט, אנטי-קמט, מעכב את תהליך ההזדקנות העור על ידי הפעלה מחדש של תכונות ההתחדשות ואת הפוטנציאל של העור לחידוש עצמי. משפר את מתח העור ואת הצפות, מגביר את גמישות העור, ומעניק את העור.

הגיע הזמן לתת קרמים עיניים וסמי עיניים את הקרדיט שמגיע להם. הם עדינים, הם לא התחמקות, ובהחלט דוחפת את המראה של הזדקנות העור במשך כמה שנים. נותן את העור סביב אזור העיניים שלך את tlc זה מגיע הוא צעד פשוט מטורף למראה צעיר יותר, רענן, זוהר.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום