רקע מותג: סוכל

"אושר הוא הסוד לכל היופי. אין יופי ללא אושר." -דיוור נוצרי

מה עולה על הדעת כשאתה חושב על דיוור? אייקוני בושם, אופנה, או יוקרה שקיות?

זה קשה לחשוב על דבר אחד בלבד כי דיור הוא שם נרדף למותרות היום-אבל ככה הכל התחיל באחת הערים הכי אופנתיות בעולם: פריז.

דיוור: הימים המוקדמים

Christian Dior Shopfront

בית אופנה נוסף עם שורשים צרפתים, לסגוד בניגוד שאנל שכבר הוקמה עם צילליות היפר-נשיות-קפלים, בדים צפים והדגשה על עקומות. דיוור נוצרי, שנולד ב-1905, עבד כחותך דפוס לרוברט, ולאחר מכן עבור לוסיאן עד 1946, כאשר פתח רשמית את בית הקוטור הנוצרי ב-30 אוברוד.

עבודה עבור שמות מבוססים באופנה באותו זמן אומר שגור לא היה צריך "לחכות כדי שיגלה" כאשר הוא סוף סוף השיק את המותג שלו-למעשה, הפתיחה החגיגית שלו הייתה אירוע המיוחל שיצר שינוי קיצוני באופנה!

העיצובים שבסדור הוצגו היו כל כך שונים מן האופנה הנוכחית של מלחמת העולם השנייה, כי העורך הראשי של הבאזאר של הארפר בזמן אמר, "זו די מהפכה, נוצרי יקר! השמלות שלך יש מראה חדש כזה ".

"מבט חדש" היו שתי מילים המשמשות לתיאור של דיוור אופנה במשך שנים לאחר מכן-הדגש הקיצוני על צורות נשיות בניגוד כבד של התקופה שלאחר המלחמה. הם הביאו קלות ושמחה חדשה לאופנה-סגירת הפרק לתמיד.

Rouge Dior Ultra Rouge Lipstick product
אדום dior אולטרה אדום | $56
של מאוד נוח, עדיין ארוך לובש שפתון שנמשך כל היום. מרלין דיטריך וחן קלי האהוב של קלי!

יופי מחייג

Dior Beauty Flatlayאשראי: דיורפי/אינסטגרם

הדגש של דיוור על ההיפר-נשי שמשתקף גם בהצעות היופי של דיוור. זמן קצר לאחר השקת בית האופנה, דיור השיק את הבושם הראשון, שנקרא "גברת דיור". הוא נוצר כדי מגלם את הנשיות האולטימטיבית של מותג הדיוור בניחוח בודד, ולכן הוא כל כך פופולרי אפילו היום.

Miss Dior Product Image

מתגעגע דיור au de בושם | $240
ניחוח קלאסי, נצחי עם הערות פרחוניים כי מגלם כוח & נשיות.

ידעת שדיוור נוצרי בשם הניחוח של אחותו, קתרין דיאור? היא הייתה חלק מהמחתרת הצרפתית, והנוצרית רצתה לחגוג אותה בדרך כלשהי.

הסיפור מתחיל שכריסטיאן היה שמות סיעור מוחות עבור הניחוח החדש עם חברו, מצוה פנצ 'ה כאשר קתרין פתאום נכנסה לחדר. מצווה כביכול אמר, "אה, הנה מתגעגע דיור ! ובכן, השאר זה היסטוריה.

עם זאת, אתה בטח יודע כי דיאור קוסמטיקה לא מפסיקה עם בשמים-יופי dior התרחבה לכלול איפור יוקרתי, skincare, משהו שגם התחיל מוקדם בחיים של המותג.

Diorshow Pump n Volume Waterproof Mascara product image

משאבת diorshow 'n' נפח מים מסקרה | $56
משאבת 's מהפכנית' s נפח מסקרה עבור אפילו ריסים ארוכים יותר עכשיו מגיע גרסה עמיד למים עבור איפור ללא רבב, כל היום.

הם התחילו לראשונה עם שפתון ומסקרה-2 הגדרת מוצרים של יופי בשנות ה-50 ועדיין חיוניים עכשיו. שפתיים אדומות, פריחות נשיות היו (ועדיין הם!) סימני היכר של יופי, אשר מציבים את הטון לקו היופי של הידור.
השחקנית הגרמנית מרלין דיטריך לבשה באופן בלעדי לאפידים ב-nos. 5 ו 28, על גבי בקשת כי עיצוב כל התלבושות שלה עבור כמה סרטים!

השקות מודרניות, כגון זוהר שפתיים מסתור-רוח, כמעט מזור-כמו שפתון-הם מעדכנים את המקורי קלאסי, הם עדיין פופולריים היום, לצד המסקרה איקוני. אבל יופי לא עוצר שם, או-זה לקח עד 1986 לסיוף את קו ההחלקה הראשון שלהם, גדל לתוך מגוון היופי העצום שאנחנו מכירים היום את המדור.

Dior Addict Lip Glow packaging
מזור אוניברסלי טהור משלים את כל גוונים העור ומוסיף ריח של צבע השפתיים.

נשים @ דיור

Women@Dior Crowd Photo

אשראי: womenatdior.com

האמונה בכוחן של נשים הייתה בלב מה שהפך את המקשר המוצלח, וזה עדיין מתבצע באמצעות תוכנית חונכות של דיוור: נשים @ דיור. זו יוזמה עולמית שמאמנים אלפי נשים ברחבי העולם, עוזרת להם לגדול ולהפוך את העצמי הכי טוב שלהן-משהו שכנות נוצרי היה עומד כיום. התוכנית של נשים @ dior מבוססת על חיזוק נשים על ארבעה ערכי מפתח:

  • אוטונומיה
  • הכללה
  • יצירתיות
  • קיימות

נשים @ dior חברה לאחרונה עם unesco כדי לאפשר לתכנית שלהם להגיע לנשים עוד יותר במדינות כדי לתמוך בסטודנטים נשים חלשות לעתיד טוב יותר. דיוור הוא ההיתוך האולטימטיבי של הפמיניזם והאופנה-ואתם יכולים לראות זאת במותג dna מההתחלה.

אל תשכח לקבל את ענייני היופי שלך על מנת לקבל את העדכניות (והטובות ביותר!) ב יופי מחייג !

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום