רקע מותג: גרלן

לך לא מבין זה, אבל גרלן הוא יוקרה מותג עם כבר היסטוריה מאשר אתה חושב שהוא עושה! יש לו עבר שעובר באופן מפתיע-1828. לא הרבה מותגים יכולים לטעון כמעט 200 שנות היסטוריה, שלא לדבר אחד כמו אירועים ומוצלח כמו guerlain! כך הם הפכו ידועים בזכות הבשמים שלהם ומאוחר יותר, איפור יוקרתי וטיפוח העור.

גרלן: המותג עם אישור מלכותי

Guerlain Shalimar Perfume Bottle

אשראי: גרלן/אינסטגרם

אימפריית היופי כולה התחילה עם בשמים בחנות קטנה בפריז. Pierre-françois pierre-françois Pierre-françois pummerre-françois pumerie-pierre-françois pierre-françois pierre-françois Pierre-françois Pierre-françois Pierre-françois Pierre-françois Pyrre-françois pumerre-françois pumerre-françois.

באותה תקופה היה נפוץ עבור ריחות להיות בהתאמה אישית, ולא למכור בשמים. Pierre-françois היה בושם מצוין-היה לו רקע בכימיה ובפסיכולוגיה, דבר שעזר לו את ניחושיו להתבלט נגד התחרות.

Pierre-françois יצר ריחות יפים כל כך שהוא בסופו של דבר הפך לפרשם של המלך האחרון של צרפת-מלך napoleon בתי המלוכה של אירופה . אני לא יודע מה איתך, אבל אין שום דבר שגורם לי לקנות משהו מהר יותר מאשר תמיכה מלכותית-פשוט להסתכל על אפקט קייט!

מסתבר שרוב האנשים באותו הזמן חשבו באותה דרך-אחרי שהניף הפך לבושם המועדף עבור החצר האירופית, בית הבושם הפך לעסק משפחתי מוצלח במיוחד במשך מאה שנים, לפני שנרכש על ידי lvmh (קונגלומרט היוקרה) בשנת 1994.

לאחר שהפיר-פרנצ 'ואה הלך לעולמו, המשיכו ילדיו ונכדיו ליצור ריחות שהם קלאסיקות כיום, כמו שאלימר ב-1925. אולי לא שמעת על זה, אבל זה היה הבושם הראשון אי פעם להשתמש בהערות וניל זה, רק אפשרי על ידי הבשמים של המאסטר ב guerlain.

Guerlain Orchidee Imperiale Gel Cleanser image

גרלן הקיסרי סחלב ניקוי] $154
ג 'ל ניקוי העור, ג' ל ניקוי זה משאיר את העור רך, רענן ומוכן לשגרת העור שלך.

גרילן יופי

Guerlain Abeille Royal Youth Watery serum packaging

אשראי: גרלן/אינסטגרם

למרות היותו הידוע ביותר בשל ניחוחות, גרלן הייתה גם יד בקוסמטיקה וטיפוח. Pierre-françois היה כימאי, זוכר-אז הוא היה כבר צעד אחד קדימה!

גוּרלן היה אחד המותגים שיצרו את השפתון המסחרי הראשון-לפני כן, צבע השפתיים היה מוצר מלוכלך, עשוי בדרך כלל משעווה beesa ו צבעים הצמח. השפתון המסחרי של גרלן היה מקל של פיגמנט ושעווה, ששוכנו בשפופרת השפתון הראשון אי פעם.

זה נראה ממש נורמלי היום, אבל בזמנו, איפור השפתיים היה מעורב ומוחל עם מברשת-הרעיון של צבע שפתיים במקל על השפתיים ביד אחת היה חידוש שלם!

המותג גם heralded מבוסס במדע-זה נשמע מוזר לנו עכשיו, אבל במאה ה-19, טיפוח ואיפור היו מוצרים לכיסוי העור ולשנות באופן זמני את המראה שלו, לא לשמירה על בריאות העור טובה. גרלן שבר את הקרקע על ידי מנסה להבין את העור ואת ליצור skincare מדעי -משהו שהחברה עדיין מתמקדת היום עם אותם מדעית מגובים מדעית, יופי יוקרתי.

Guerlain Meteorites pearls product image

מטאוריט גרלן מטאוריט פנינים | $92
פנינים קלאסיות מוארות את העור בצורה מושלמת עבור זוהר מואר מבפנים.

גרלן היום

Guerlain Orchidee Imperial packaging image

אשראי: גרלן/אינסטגרם

בגלל guerlain כבר mainstay יוקרה במשך כל כך הרבה זמן, זה כמעט יש רשימה של מוצרי פולחן קלאסי-טרקוטה, bronzer בושם… הרשימה ממשיכה.

כאשר אני חושב על 'גרילין', המוצר הראשון שעולה בראש יש כדי להיות את Météorites וpearles -איפור שצורה לתוך יפה קטן פניני כי הם המושלם סימון על הפנים. הם היו קלאסיים פולחן מאז 1987, ובצדק. מי לא רוצה קצת זוהר על הפנים שלהם מפני כמה פנינים זוהרות מדהימות, זוהרות?

מלבד מגוון מוצרי טיפוח איפור וטיפוח יוקרתיים, המותג מתגאה ספא יוקרתי-שוב, עולם ראשון 1939. שיטת העיסוי של גרילן פותחה כדי לעבוד באופן סינרגסטי עם העור של גרלן, אבל הטכניקה המדויקת נשמרת דממה. הדרך היחידה שתגלה על זה היא אם אתה עומד על אחד משני האפי השומרים הקיימים: אחד בפריז, ואחד בניו יורק.

קווי העור העיקריים של גרילן מתמקדים בשני מרכיבים מדהימים ממקור טבעי: סחלבים ודבש, ו הם מצליחים לעשות את זה לגמרי דרך בת קיימא.

ראשית, גרלן מתחדש על פני 10,000 צמחים סחלבים בסין (מהם מקורם של הפרחים). שנית, הם מחויבים להגן על המין הנדיר של הדבורה השחורה ממנה הן ממקור הדבש הנדיר (ועוצמה) לקו האביל.

גריליין הוא מותג שהוסיף חדשנות חדשה כמעט בכל עשור מאז שהמותג התחיל-ואני לא יכול לחכות לראות מה הם עושים. אל תשכחו להציץ שלנו אוסף גרלן וקבלו את ענייני היופי שלך!

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום