101 יופי: יתרונות מסכת חימר & הטיפים הטובים ביותר לשימוש בהם

אם יש לך שמנוני, שילוב או אקנה עור נוטה, רוב הסיכויים שאתה כבר להשתמש מסיכת חימר -הם גם אחד האהובים עלינו! מסכת בנטוניט היא מוצר פשוט skincare אשר מציע הרבה יתרונות לעור שלך-הנה כמה פלוס כמה טיפים וטריקים כדי לקבל את המרב מהם בשגרת העור שלך!

היתרונות של טיפול מסיכת חימר

יש קצת הטיה כשזה מגיע למסיכות חימר-הם לעתים קרובות מומלץ לעור שמן ושילוב העור על פני סוגי עור אחרים, וזה בגלל איך מסכות חימר עובדות על העור. הנה פירוט של איך מסכת חימר מועיל לעור שלך

1) לספוג חלב עודף & זיהומים

אין דבר יותר מספק מאשר לראות את מסכת בנטוניט שלך ספוג כל שמן עודף כאשר המסכה מתייבשת-אולי תשימו לב שהם נראים במיוחד על האף והמצח, ובכל מקום יש לך אקנה פעיל. בעוד חימר לא מסוגל להשפיע באופן קבוע על ייצור השמן הטבעי של העור שלך, באמצעות מסכת פנים חימר פעם בשבוע או לפני אירועים מיוחדים יכולים לעזור לעור להישאר מט יותר.

סופג חלב עודף אומר כי מסכת בנטוניט יכולה לספוג כל זיהומים חיצוניים שעשויים להיות תקועים לשבום-כלומר, חלקיקי זיהום וחלקיקים זרים אחרים שמצטברים על העור כמו היום עובר. עמוק-ניקוי העור של גירוי חיצוני אלה מגרה דרך ארוכה כדי להבטיח את העור שלך בריא ככל האפשר-ולוודא שהוא נראה טוב ככל האפשר!

Medik8 Natural Clay Mask

Medk8 מסכת חימר טבעי

עם תערובת מפנקת של מרכיבים טבעיים, כולל חימר לבן וירוק, המסכה עובדת קשה כדי למשוך זיהומים ושמן עודף מהנקבוביות שלך, ומותירה את העור שלך רענן ומתחדש.

לחץ כאן כדי לקנות Medik8 טבעי חימר מסכה

2) מזער את המראה של נקבוביות

סיבה נוספת שאנחנו אוהבים להשתמש במסכת פנים היא שהם באופן מיידי לגרום לנקבוביות להיראות קטנות יותר. על ידי ספיגת כל החלב העודף כי תלוי בנקבוביות, מסכות חימר הן אחד ממוצרי טיפוח העור היחידים שיכולים למעשה לעשות זאת-עם זאת, חשוב לציין כי בעוד זה גורם לעור שלך להיראות מדהים, אפקט זה הוא רק זמני. היתרונות של מסכת חימר זה מגיע על הידיים לפני אירועים מיוחדים, מוודא כי העור שלך הוא בד נטול רבב עבור האיפור שלך!

הפנים שלנו-במיוחד אלה מאיתנו עם שילוב עור שמנוני -באופן טבעי מייצרים שמנים פנים כדי לשמור על העור שלנו מרגיש רך וממוזג. זה אומר שבשלב מסוים הנקבוביות שלנו יתמלא באופן טבעי שוב בחטום-בעוד זה לא דבר רע בכלל, זהו גורם אחד שתורם עד כמה הנקבוביות שלנו נראות לעין.

Dr Irena Eris face zone black mud mask product image on white background

Dr. irena ריס אזור הפנים אזור מסכה בוץ שחור
ניסח עם תערובת של שיבוטים כדי לספוג זיהומים, מסכת פלסטלינה זו מ-dr irena מושלמת ליום ספא בבית!

לחץ כאן כדי לקנות dr irena eris הפנים אזור בוץ שחור מסכת בוץ

3) מסייע לרפא אקנה פעיל

מסכות חימר נהדרות עבור העור נוטה לאקנה בגלל היכולת שלהם ספוג את החלב עודף ו כל זיהומים על העור שלך. מסכת חימר זה תועלת ביעילות מתייבש כל מוגלה (קצת ברוטו, אבל המונח הנכון) מאקנה פעיל כגון pustules, פולות, מעודד אותם לרפא ללא קופץ ולגרום לטראומה לעור.

4) מחליק עור מרקם

סיבה נוספת להוסיף מסכת פנים חימר לשגרה שלך היא היכולת של חימר להחליק את העור שלך-ושוב, זו תוצאה מיידית שתראה! של כל מסכת הטבות חימר, זה אחד שיכול לעזור לכל סוגי העור.

כמה חימר מסכות מגיע עם פילינג גרגרי שלהם נוסחת שני-in-one פנים לשפשף פנים מסכת טיפול-אלה לדחוס חימר של עור-החלקת כוח פנים שמרגיש בדיוק כמו תינוק של bum! פשוט אל תשכח לנעול את הידרציה לאחר מכן לזוהרת מיובשת, זוהרת.

Clarins SOS Pure Rebalancing Clay Mask product image on white background

Clarins SOS Pure Rebalancing Clay Mask
לטהר ולחדד את העור שלך עם מסכת החימר מקרינים.

לחץ כאן כדי לקנות קלרינים sos איזון מוחלט מסיכת חימר

איך להשתמש במסכת חימר בשגרת העור שלך

באופן אידיאלי, facememisk שלך צריך להיות משמש מיד לאחר ניקוי -ואם אתה משתמש בחילוף כימי או פיסי, אנו מציעים לדלג על זה בימים שבהם אתה משתמש במסכת חימר. חשוב להשתמש במסיכה שלך בנטוניט מוקדם בשגרה שלך, כי אתה יהיה לשטוף אותו.

Skincare Hack for Using Clay Mask

החלת זה על מוצרי טיפוח אחרים הוא בזבוז מכמה סיבות-אם אתה מיישם אותו על פני עור אחרים, מוצרים אחרים אלה יכולים למנוע מסכת בנטוניט שלך לעבוד כמו גם על העור שלך כפי שאתה רוצה.

שנית, זה אומר שכל מה ששמת לפני מסכת החימר שלך תהיה נשטף-וזה פשוטו כמשמעו מוצרי טיפוח במורד הכיור!

Dermalogica Clear Start Blackhead Clearing Fizz Mask

Dermalogica ברור להתחיל חטט ניקוי פיז מסכה
מסכת פנים זו יש חימר קולין אשר עובד קשה כדי לספוג עודפי חלב וזיהומים

לחץ כאן כדי לקנות dermalogica dermalogica התחל לנקות את מסכת fizz

עוד טיפ לשימוש מסכות פלסטלינה הוא לא לתת להם להתייבש לחלוטין על העור שלך. אני יודע, זה נשמע קצת מטורף-אבל גרזן העור הזה יכול לשנות את האופן שבו אתה משתמש במסכות פלסטלינה. אני יודע מה אתה חושב: לתת מסכת פנים חימר יבש לחלוטין הוא חלק ממה שעושה שימוש בהם so מספק.

זוכר איך אמרנו שאחד היתרונות העיקריים של מסכת פלסטלינה היא ספוג בעצם הכל, כולל חלב וזיהומים? חימר יעיל מאוד גם בספיגת לחות וללחות בעור שלך מדי, ולכן מסכות חימר לא מומלץ בדרך כלל עבור אלה עם עור רגיל יבש-הם יכולים לעתים קרובות להשאיר את העור מרגיש יבש מדי לאחר מכן, ולא חלק ומעודן.

הפתרון? לא לתת את מסכת פנים החימר שלך לקבל יבש עצם על העור שלך. במקום להשאיר את מסכת החימר שלך במשך 20 דקות, נסה להשאיר אותו רק 10 דקות ולראות אם זה משנה-זכור, גם אם זה לא יבש לחלוטין, רק 10 דקות זה מספיק כדי העור שלך כדי לקבל את כל היתרונות של שימוש מסיכת חימר.

עכשיו שאתם יודעים למה מסכות חימר הן מוצר של כוכב-על-כוכב עבור כל כך הרבה אנשים, האם תנסו להם?

אם אתה עדיין מנסה ליצור מסכה שגרתית-חימר או בלי מסכת חימר-נסה בחידון העור שלנו! תקבלו ניתוח של סוג העור, כמו גם שגרה ייחודית המותאמת לסוג העור והדאגות שלכם. תן לזה הזדמנות עכשיו ולקבל את ענייני היופי שלך!

Beauty Affairs Skin Quiz

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום