101 יופי: איך ליצור שגרת טיפוח פשוטה

כשמדובר ביצירת שגרת טיפוח העור שעוזרת לך עם כל דאגות העור שלך, אתה צריך ללכת לפני שאתה יכול לרוץ-ומה אני מתכוון בכך הוא שאתה צריך לקבל את כל היסודות לפני שאתה לוקח שלך טיפוח העור שגרתי ממתחילים להתקדמות.

אם אתה מתחיל יופי, לא לדאוג-הנה המדריך המלא שלנו על איך ליצור את שגרת טיפוח העור הטובה ביותר עבור מתחילים. טיפול יומיומי העור הדרכה שגרתית מסייעת להניח את הבסיס לעור בריא-לא משנה סוג העור שלך! זה הפוסט הראשון בסדרה שלנו שיעזור לך להבין את היסודות של שגרת טיפוח העור שלך.

מה הם היסודות שגרת טיפוח העור?

שגרת טיפוח העור היומית הפשוטה ביותר יש רק שני צעדים- ניקוי ו לחות תפני. אם אתם מדמיינים את שגרת טיפוח כמו כריך, ניקוי ו קרם לחות הן כמו שתי פרוסות הלחם בעוד שכל המילוי באמצע עשוי מדרגות עור כגון טונר, מהות, סרום ועוד.

מקבל את היסודות של ניקוי לחות הוא קריטי לפני המעבר להוספת הדברים ממש טובים לשגרה שלך! ואני יודע מה אתה חושב-אתה כבר יודע איך לנקות וללחות את העור שלך כי יש לך ניקוי יחיד לחות. אולי זה לא יהיה מספיק!

האמת היא, אפילו שני היבטים אלה של שגרת טיפוח העור היומית יכולים להיות מספר צעדים-עבור חלק, ניקוי העור דורש גם הסרת איפור, וזה קריטי כדי לדעת איך לעשות את זה כמו שצריך. אם אתה משתמש רק ניקוי הפנים שלך כדי להסיר את האיפור הזה כל הזמן, רוב הסיכויים שאתה לא מסיר את האיפור שלך כראוי-מוביל לבעיות נפוצות כמו פריצות ועור מגורה!

Clarins gentle foaming cleanser for normal and combination skin on white backgroundClarins Gentle Foaming Cleanser (עור רגיל/מעורב)
ניקוי עדין זה מקציף מחלחלים ומכין את העור ללחות שלך.

מדוע ניקוי חשוב בשגרת טיפוח העור היומיומית?

באמצעות ניקוי פנים בבוקר והלילה הוא צעד חשוב בשגרת טיפוח העור היומיומית-לא משנה את סוג העור שלך. חשוב במיוחד כחלק משגרת הלילה שלך, כמו זה מתי אתה צפוי להסיר איפור (אם אתה לובש כל) ובמיוחד להסרת כל שמנים טבעיים ולכודים לכודים על העור שלך.

ניקוי טוב מטאטא את עודפי החלב (אשר יכול לגרום לפרידות), חלקיקי זיהום (אשר מאיצים את תהליך ההזדקנות של העור) ומשאיר את העור שלך מוכן לשלב הבא בשגרת היופי שלך.

אם אתה לובש איפור, יש צעד נוסף עליך לשקול לפני שאתה הולך ישר לתוך השימוש לניקוי שלך-וזה הסרת איפור. זוהי טכניקה ידועה שנקראת טיהור כפול, ובדרך כלל כרוכה בשימוש במשהו כמו מים מיסלרים או שמן ניקוי כדי לפרק את האיפור כשלב הניקוי הראשון, לפני השימוש לניקוי שני להקציף כל שאריות מתמשכות.

כחלק משגרת טיפול בעור פשוטה, ניקוי כפול זה הכרחי רק כחלק משגרת הערב שלך כדי לנקות ביסודיות את העור של איפור ואפילו זיהום שהצטבר לאורך כל היום.

sk-ii facial treatment cleansing oil product image on white backgroundSK-II שמן ניקוי לטיפול פנים
לנסות מדגם רק $19.95!
הפירה הזו™להחדיר שמן ניקוי SK-II מתפרק אפילו עקשן, עמיד למים איפור לעור נקי לחלוטין.

מה לגבי טונר-זה לא חיוני לניקוי?

טונר הגיע דרך ארוכה מהמטרה המקורית, אשר הייתה לשחזר את האיזון של העור לאחר ניקוי. במציאות, זה למעשה מידע מיושן למדי-בימים אלה, כמעט כל ניקוי הפנים מאוזנים כראוי, כלומר אין צורך בטונר כדי לאזן את ה-ph של העור שלך יותר.

לפני פותחו ניקוי פנים מאוזנים ph, סבונים בר שימשו בדרך כלל כדי לטהר את העור-הבעיה עם סבונים בר היא שפיך הוא הרבה יותר אלקליין מאשר רמת חומצית יותר 4.5 - 6 פעמים. עם זאת, אם אתה משתמש בטונר שאתה באמת אוהב, אל תרגיש שאתה צריך להחליף אותו!

למה לחות חשובה בשגרת טיפוח העור היומיומית?

שגרת טיפוח העור הטובה ביותר עבור כל סוגי העור תמיד כולל שלב לחות. שמירה על העור בריא, שמירה על איזון נאות של לחות העור שלך. Moisturisers לעזור על ידי נעילה כי הידרציה לתוך העור שלך, כמו גם מניעת זה מתאדה משם.

ולוודא כי העור שלך הוא לחות לא תמיד אומר באמצעות קרם לחות שמנת-הם באים בכל מיני מרקמים שונים עבור סוגי עור שונים, ואלה עם עור יבש או מיובש יכולים להפיק תועלת משימוש בשמנים פנים כשלב לחות שלהם.

cliniqe moisture surge product image on white backgroundClinique Moisture Surge Intense Skin Forifying Hydrator
קרם ג 'ל קל משקל מ-clinique מארזים אגרוף, משאלה לחות אינטנסיבית לכל סוגי העור.

האם עור שמנוני צריך קרם לחות?

זה מיתוס ענק על עור שמנוני-אבל אפילו שגרת טיפוח העור היומי עבור סוג העור הזה תמיד צריך להיות קרם לחות. לא באמצעות קרם לחות יכול למעשה לגרום לעור שמנוני להרגיש אפילו עוד שמנוני, מכיוון שיש חוסר של לחות לחות לעור כדי לשמור על העור מרגיש בריא.

הזמנת טיפול בעור פשוט

עכשיו כשעברנו על שני עמודי התווך האלה של שגרת טיפוח פשוטה, הנה מהירות מהירה על הסדר המדויק שהיית משתמש בהם ב-ומדריך תמונה מועילה.

שגרת טיפוח העור היומית (בוקר):

  1. ניקוי
  2. סרום (אופציונלי)
  3. קרם לחות
  4. קרם הגנה

שגרת טיפוח העור היומית (ערב):

  1. מים מיסלרים או שמן ניקוי
  2. ניקוי
  3. טיפול (אופציונלי)
  4. קרם עיניים
  5. קרם לחות

Skincare Routine for Beginners Guide

הוספת צעדים בסיסיים אלה הם מה שיוצר את השגרה המושלמת שלך סוג העור-אבל עכשיו שאתה יודע איפה להתחיל עם היסודות, להרכיב את המוצרים הנכונים עבור העור שלך מעולם לא היה קל יותר.

אם אתה מחליט שזה הזמן לגמור את שגרת העור שלך עם סרום או טיפולים כגון exfoliator כימי, רטינואיד, או מסכת פנים, אתה יכול להוסיף אותם לשגרת טיפוח פשוטה שלך כמה פעמים בשבוע לאחר ניקוי לפני לחות כדי לעזור לך לקבל את העור הטוב ביותר אי פעם!

עם זאת, אני לא מאשים אותך אם אתה רוצה קיצור דרך כדי ליצור את שגרת היופי המושלמת שלך-אם אתה מחפש את הדרך המהירה ביותר לגלות את סוגי העור שלך וליצור שגרת יופי רק בשבילך, נסה בחידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Care Quiz

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום