התקנים מיקרוהנוכחי: כל מה שאתה צריך לדעת

אני יודע מה אתה חושב-זה מכשיר מיקרו-נוכחי גימיק או שזה הדבר האמיתי? אין להכחיש כלי יופי עברו דרך ארוכה בשנים האחרונות. יש גרסה בבית של כמעט כל טיפולי היופי האהובים עליכם: דרמה מתגלגלת, טיפול קל, ועכשיו, אתם יכולים לקבל את כל היתרונות של פנים מיקרו- נוכחיים בבית.

מהו מכשיר מיקרו-נוכחי?

אז מה זה מיקרו-נוכחי מלכתחילה? ובכן, מיקרוהנוכחי פנים הוא אחד הטיפולים הטובים ביותר שם בחוץ שאתה יכול לקבל כשמדובר אנטי אייג 'ינג -מכשיר מביא את כל הטוב הזה לתוך הבית שלך. מכשיר מיקרו-נוכחי מספק זרמים חשמליים סופר נמוכים לעור, ומייד את המראה שלו לזהור צעיר. מי לא רוצה את זה?!

באופן מטפל היופי של משרד, זה מגיע בצורה של שני מוטות שהיא'll לעסות עור שלך, עם זאת, בבית מכשיר במייקרו הוא הרבה יותר ידידותי למשתמש. הם (בעדינות) מעבירים זרם חשמלי דרך שני כדורי מתכת, אשר שניהם צריכים להיות בקשר עם העור שלך כדי לעבוד כראוי.

Foreo bear fuschia product image on white backgroundלדוב™פוקסיה $395
מכשיר ההיי-טק הזה מ-foreo מביא את כל היתרונות של מיקרוהנוכחי טיפולי פנים אליך בבית!

מה עושה פנים מיקרוהנוכחי?

הסיבה שטיפולי מיקרו-הנוכחי הם כל כך פופולריים היא שהם כמעט כמו מיידית (אם זמנית) מתיחת פנים. זרם החשמל סופר-נמוך הוא חזק מספיק כדי להגיע שרירי הפנים שלך, מגרה אותם ובהתאם לשרירים, מעודד אותם להתכווץ או לשחרר מתח.

חלק מהפקיאליסטים קוראים לזה "חינוך מחדש של שרירים"-על ידי גירוי השרירים לשבת איך הם צריכים-ללא פגע על ידי הבעות פנים מוגזמות או עם מתח-סימנים של הזדקנות מתרככים, במיוחד קמטים דינמיים. עם זאת, זה רק יתרון מיידי של פנים מיקרוהנוכחי!

חלק מהיתרונות ארוכי טווח שתראו מהשימוש במכשיר מיקרוהנוכחי הם באופן קבוע עור יותר, להגביר את ייצור הקולגן, כמו גם לעזור מוצרי טיפוח העור שלך לספוג את העור שלך טוב יותר, מה שהופך את כל המועדפים עליך עוד יותר יעיל.

Foreo Micro-foam cleanser product image on white backgroundניקוי קצף מיקרו | $55
ניקוי זה מושלם לסחף כל שמנים מהפנים שלך ומקים את העור לטיפול חדשני זה.

לעשות מכשירי פנים מיקרו-חיים בבית?

בעוד מכשירים מיקרו-נוכחיים הם הטובים ביותר שנותרו בידיים של אנשי מקצוע מיומנים, אין שום סיבה מדוע גירסאות בבית אין את אותם יתרונות! כן, הם לא חזקים כמו אלה שבטיפול של יופי, אבל זה לטובתך ועור.

מכשירים מיקרו-נוכחיים באיכות גבוהה כמו ה-foreo, הופכים את כל היתרונות של מיקרו-נוכחיים בבית קל סופר-בעוד ייקח זמן רב יותר לראות את התוצאות בהשוואה לטיפולים מקצועיים, מכשירי פוראו יש את אותה השפעה על תקופות ארוכות יותר של זמן-ולחשוב על כמה כסף יהיה לך לטיפולי יופי אחרים על ידי חיסכון על טיפולי פנים.

foreo serum serum serum product image on white backgroundסרום foreo סרום | $89
סרום זה מהפוראו מנוסח בצורה מושלמת לשימוש עם הדובה, אופטימיזציה של מיקרוזרמים לתוצאות אנטי-אייג 'ינג.

כיצד להשתמש במכשיר מיקרו-נוכחי בבית

הדבר החשוב ביותר כשמדובר באמצעות מכשיר מיקרוהנוכחי בבית הוא שימוש על עור נקי-כלומר, נקי למעט סרום או ג 'ל על העור. זה חיוני כי שמנים טבעיים על העור שלך, או אפילו השמנים שנותרו מלחות יכולים לעבוד כמחסום ולמנוע את המכשיר שלך להיות יעיל כמו זה צריך להיות!

באמצעות סרום humectant (במיוחד משהו כמו סרום סרום של foreo, אשר מנוסח במיוחד לשימוש עם מכשירי foreo) הוא אידיאלי לשימוש עם המכשיר המיקרוהנוכחי שלך-הם אידיאליים לביצוע מיקרו-זרם לאן שהוא צריך ללכת.

מכשירים רבים בבית, כולל הדוב פוראו דוב, באים עם אפליקציה שיש לו הגדרות מותקנות מראש כדי להפוך את הוספת התקנים מיקרו-נוכחיים לשגרת skincare סופר קל. הדבר הבא שיש לשקול? באיזו תדירות אתה צריך להשתמש בהתקנים הנוכחיים שלך מיקרו.

על פי Foreo של חינוך מומחה, כריס Luckham, אלה החל טרי עם שלהם בבית מכשירי מייקרו זרם צריך להתחיל עם אינטנסיבית במהלך יומי שלושה עד שישה-טיפולי דקות בשבועיים הראשונים. אחרי זה, שימוש במכשיר שלך שלוש פעמים בשבוע מספיק כדי להגביר את העור שלך-וזה לצד כל שאר המועדפים על הטיפוח שלך, גם!

אם אתה עדיין תקוע על יצירת שגרת טיפוח העור מלכתחילה, נסה בחידון העור שלנו!

Beauty Affairs Australia Skin Quiz

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום