מראה איפור עיניים יומיומי פשוט

האם נמאס לך מאותו מראה איפור עיניים של שימוש באותו צבע צללית אדמה חומה טבעית? כמו גם שאין לי מושג מה לעשות עם שאר צבעי הצלליות הבלתי נגועים באותה פלטה. הנה אלטרנטיבה למראה איפור העיניים היומיומי שלך שתוכל ללמוד. נסה לשנות את זה עם כמה צבעים כמו ורוד רך, רמז של כחול או אפילו להוסיף כמה צבעי שימר. זה עדיין מראה טבעי לאיפור יומיומי והוא תואם היטב את הטרנדים האחרונים. בפוסט הזה, נשלב עם צללית ורודה למראה איפור עיניים יומיומי פשוט.

בדוק את הצלליות המינרליות של Mica Beauty שם הן מציעות מגוון עצום של צבעי צלליות העשויות מ-100% מרכיבים טבעיים ועם מינרלים מיקה. הצללית עשויה במרקם עדין ואטום מאוד בהחלקה אחת בלבד מאפליקטור מברשת. זה מתאים לכל סוגי העור.

מראה איפור עיניים עם צללית מינרלית

יש לפחות שתי מברשות למראה האיפור שלך, מברשת שטוחה לאיסוף צלליות ומברשת מיזוג רכה למיזוג הצלליות למראה רך וטבעי יותר. השתמשי בפריימר לעיניים לפני הנחת צלליות, זה עוזר לצלליות שלנו להחזיק מעמד זמן רב יותר, ומונע מהשמנים לקמט את הצלליות שלנו.

1. בתור הבסיס וההיילייטר עבור מראה איפור העיניים צריכים להיות גוון אחד בהיר יותר מהעור שלך. לכן, כל סוג של צבע צללית מאט בצבע בהיר יהווה בסיס נהדר והדגשה נהדרת. לדוגמה, לאדם בהיר, נסה את הצללית Mineral Eye בצבע 56 DayDream מכיוון שצבע הבסיס יהיה מושלם. השתמש במברשת השטוחה כדי לאסוף את הצבע מהפלטה בקלות על ידי לחיצה קלה עליה. הקש את העודפים בקצה הפלטה. התחל לטפוח את הצבע על הפינה הפנימית של העפעף שלך, זה המקום שבו אנחנו רוצים את הריכוז של המוצר, ואז מערבבים אותו על פני העפעף, ועם אותה מברשת שטוחה, מרים את אותו הצבע ומחליקים אותו מעט מתחת לעין. גבה כדי להדגיש את עצם הגבה.

2. לאחר מכן, השתמשי בצללית מאט בגוון אמצע כדי למזג את הצללית ברכות למראה איפור טבעי. לדוגמה, צבע ב-Aphrodite 50 עם צבע תת גוון ורוד יהיה צבע אמצע גוון נהדר להשגת מראה איפור עיניים ורוד. הרימו את הצבע בעזרת מברשת המיזוג וערבלו מעל קפל העפעף, החל מהפינה החיצונית של העפעף ועבדו פנימה.

3. להלן קווי מתאר. קח גוון כהה פי 2 עד 3 מצבע הצללית בגוון האמצע. לְמָשָׁל. הצבע ב-78 בז' יהיה מושלם. אספו כמות קטנה של צבע בקצה המברשת. התחל מהפינה השנייה וערבב לתוך הקפל בחציו החיצוני של העפעף.

4. זהו שלב אופציונלי. הוסף צבע צללית מנצנץ ל מראה איפור העיניים שלך כדי לקבל את המראה הזה של יום גלאם. הצבע ב-72 Earth הוא הגוון המושלם לשמץ של שימר על העין. השתמש במברשת כדי להרים קלות את המוצר ולטפוח על אמצע העפעף למראה גלאם נוסף. לאחר מכן, השתמש במברשת מיזוג נקייה כדי לרכך את הקצוות של איפור העיניים כדי להיראות טבעי יותר.

5. השלימו את המראה על ידי סלסול הריסים ושימו שכבה אחת או שתיים של מסקרה ואז כדאי שתלכו עם מראה חדש של איפור עיניים כדי לכבוש את העולם!

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום