קרן אבקת מינרלים ביוטי

רוצה ללמוד על למה מינרלים אבקת מינרלים הוא אחד הטוב ביותר של קוסמטיקה קוסמטיקה? מוצרים מינרליים צוברים הרבה הכרה בשנים האחרונות אלה ומה הופך מיקה של היופי קרן אבקת מינרלים כל כך מיוחד הוא שהוא עשוי מחומרים טבעיים 100% כגון:

מינרל נציץ

• טיטניום דו-חמצני

• רעילות ברזל

עם זאת, מידע מדהים על מוצר זה הוא שזה ללא שמן, ללא ניחוח, ללא paraben, ללא טלק, ללא טלק, ללא טלק, ללא כימיקלים מזיקים וצבעים.

מיקה יופי קרן אבקת מינרלים מכיל מינרלים כתושים דק, באופן טבעי, והוא מגיע בצורת אבקה רופפת. אתה יכול להחיל את זה עם מברשת הפנים או מברשת kabuki קוסמטיקה. למרות שזה יכול להיות מבולגן ומסובך, זה באמת שווה את זה, כפי שהוא משפר את העור ואת המראה. הוא מתמזג בקלות על כל סוגי העור עם המרקם המשובח שלו כולל סוגי עור שמנוני ורגיש. לאנשים עם עור בעייתי אין דאגות כי קרן אבקת מינרלים אינו מעצבן את העור ומספק כיסוי מוחלט כדי להסתיר את כתמי האדמומיות ואקנה על העור.

אבקת הבסיס המינרלי של היופי מאפשר לעור לנשום, עוזר לאקנה לשפר על ידי לחות ומניעת העור שלך לסתימת. יסודות מינרליים ניתן לבנות, כך שתוכל להחיל מתוך כיסוי בהיר עד אור, בינוני או אפילו מלא, בהתאם להעדפות שלך. זה גם מספק גימור מט ומרגיש חסר משקל על העור, נותן מראה טבעי ללא רבב.

בנוסף, אבקת הבסיס המינרלי של היופי היא רב-תכליתית. לדוגמה, אתה יכול ליצור קונסילר משלך! לטבול את המברשת שלך במים ושופכים החוצה קצת אבקת מינרלים בסיס על מיכל קטן ומערבבים אותו עם המברשת. למרות האבקה היא טהורה, הוספת מים יכול לעשות את זה יותר אטום ועבה עקביות, אשר הוא מושלם לשימוש כמו קונסילר כדי לכסות את כל אדמומיות, רוזצאה וגירוי על העור. יתר על כן, קרן אבקת היופי של מיקה יש חיי מדף ארוכים. 'אל תשפוט ספר על ידי הסמוי', אם כי המכולה של אבקת מינרלים הבסיס הוא קטן נסיעות ידידותי, אבל אתה רק צריך להשתמש מעט מוצר בזמן אחד. לכן, אתה לא צריך לדאוג לגבי הצורך לסיים את המוצר בתקופה של זמן.

מינרל אבקת קרן על ידי מיקה היופי מגיע גם במגוון גוונים אשר יתאים לעור שלך בצורה מושלמת! תן לזה לנסות היום ולדעת את היופי של “איפה הטבע והיופי מתנגשים”!

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום