מראה איפור אפרסק

תוך כדי חיפוש באינטרנט אחר הטרנד האחרון של יופי האיפור. נתקלנו במראה איפור שנלבש על המסלול. בדרך כלל, מראה האיפור המודל הזה הוא יוצא דופן עבורנו האנשים הרגילים לשלב במראה האיפור היומיומי שלנו, אבל גם את מראה האיפור הזה אפרסק קל לשכפל.

ראשית, אנו מתחילים עם פנים נקיות ולחות. לאחר מכן, מרחי שכבה דקה של פריימר איפור. פריימר עוזר ליישר את גוון העור, עוזר גם לאיפור להשאר לאורך היום. השתמש ב-Mineral Foundation Powder של Mica Beauty כאיפור הבסיס שלך. אמנם זו פודרה רפויה, אבל ברגע שהיא משתלבת בעור, היא יוצרת גימור מאט, עם מראה עור טבעי. העור שלך ייראה מושלם! אם הכיסוי אינו מספיק, ניתן למרוח קונסילר על הפגמים והאדמומיות בעור.

מלא את הגבות שלך עם עיפרון גבות או אבקה. כמו כן, מרחי שפתון שקוף כדי להעניק לחות לשפתייך ולאפשר למוצר להיספג בשפתיים. כדי להיות יעיל ולחסוך זמן בהמתנה לספיגת השפתיים שלך, התחל עם איפור העיניים.

אפרסק זה הטרנד!

איפור עיניים יכול להיות בחירה אופציונלית, אבל אם אתה מעדיף לעשות את זה, זה קל רק עם צבע בודד על כל העפעפיים. עם גוון קורל אפרסק יפה של צללית מינרלית. השתמשו במברשת צלליות ומרחו אותה על כל המכסה, ולאחר מכן השתמשו במברשת מיזוג אוורירית כדי למזג את הקצוות כדי לקבל את מראה העיניים הרך והטבעי הזה. זה לא חייב להיות צבע פיגמנט, אבל רמז של צבע יהיה מושלם! לאחר מכן, השתמשי באיילינר ובמסקרה האהובים עליך כדי לצייר ולקוות את עיניך יחד עם ציפוי הריסים כדי ליצור נפח ואורך.

עם אותה צללית מרחי אותם על תפוחי הצ'קים כסומק. בזמן שאנו יוצרים מראה איפור אפרסקי. השתמש בכמה החלקות וערבב אותן כלפי מעלה לכיוון האוזניים שלך בתנועות מעגליות קטנות עם מברשת סומק. מרחי במגע קל כדי למנוע מריחה יתר של הסומק.

יתר על כן, עם שפתון בגוון בצבע 04 Autumn Sun או השפתון האהוב עליך או שפתון נוזלי, יהיה צבע אפרסקי נהדר להשלמת המראה כולו. עובדה מהנה: עם אותו צבע צללית, שפכו מעט מהאבקה למיכל וערבבו אותה עם מעט מים, זה הופך את הפודרה למרקם סמיך יותר ותוכלו למרוח אותה על השפתיים כצבע שפתיים. לכן, שפתון חיוני למראה האיפור שלך, כדי להעניק לחות ולשמש מחסום לשפתיים שלך.

מראה אינספו שאנחנו מעריצים

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום