שמן ורדים: יתרונות וכיצד להשתמש בו

שמן rosehip צריך להיות אחד משמני הפנים הפופולריים ביותר כרגע, לצד חוחובה ו שמן ארגן -ומסיבה טובה. אפילו יש לו ידוענים הבאים, כולל דושקת 'רין' וטין. מיראנדה קר אוהב שמן רוירך אז מה כל כך מיוחד בזה? האם זה בכלל מריח כמו ורדים? שמן rosehip יתרונות העור בכל כך הרבה דרכים-אבל קודם, בואו נתחיל מאיפה זה בא.

מהו שמן רוסיירך?

Rosehip Oil and dried rosehip image

מה זה שמן רוסיירך, בכל מקרה? ובכן, ורדים הם הניצנים שנותרו מאחור לאחר שפרחי ורדים משילים את עלי הכותרת שלהם. שושנים נחשבות לפרי של שיח הוורדים, ולמעשה ניתן לקצור ולהשתמש בהם למגוון שלם של מטרות שונות - אפשר להכין מהם תה שושנים, ריבת שושנים, או, החביב עלי האישי, לדחוס לשמן שושנים. זה נקרא לפעמים גם שמן זרעי ורדים - שניהם אותו הדבר.

רוסייחים הם תמיד בצבע אדום בהיר, לא משנה איזה צבע הוורד היה. הם חייבים את הצבע הבהיר שלהם לרמות הגבוהות של קרוטנואידים, סוג של נוגדי חמצון . נוגדי החמצון הללו הם גם מה שנותנים לשמן את צבעו כתום-אדום עז. קרוטנואידים הם גם סוג של previtamin a-לא בדיוק כמו ויטמין a, אבל עדיין נהדר עבור העור שלך.

בצורת פירות, רוסייחים יש רמות גבוהות של ויטמין C -עם זאת, זהו מיתוס ששמן הרוסייך עצמו מכיל ויטמין c. בואו נחזור לשיעור כימיה בתיכון לרגע-זוכרים את הרעיון של כמו מנוכפים? במילים פשוטות, הרעיון שנפט יכול להתערבב רק עם מים.

לכן, הוויטמין C שנמצא ברוירכיים הוא חומצה l-ascorbic-צורה מסיסה במים של ויטמין C. מים לא יכולים להתמוסס בשמן-ולכן אין ויטמין C מבוסס מים בשמן רוירך. עם זאת, שמן rosehip עדיין יש כל כך הרבה יתרונות עבור העור-הנה כמה מן המועדפים שלנו.

Inika Rosehip Oil image

אינקה אורגני מועשר ברוירך | $39
יניקה משתלב את היתרונות של שמן rosehip עם שזיף kakadu שמן זרעי לילי עבור הגנה נוגדי חמצון האולטימטיבי.

למה טוב שמן רוסייפ?

שמן rosehip יתרונות העור על ידי היותו עשיר בויטמינים ו על ידי בעל פרופיל שמן ייחודי. לכל שמן צמחי שונה יש תערובת שונה של חומצות שומן שקובעות את היתרונות והמאפיינים של כל שמן.

הבהרת עור פגום

שמן זרעי rosehip יש רמות גבוהות של חומצה לינולאית וחומצה אלפא-לינולאית-לינולאית-לעיתים נקראת אומגה 3 ואומגה 6 בהתאמה. מאפיין ייחודי של חומצות שומן ספציפיות אלה הוא היכולת שלהם להאיר נזק לעור אולטרה סגול . הוא מסוגל לעשות זאת על ידי דיכוי היווצרות עודף של מלנין בעור, מבהיר גוון עור לא אחיד לאורך זמן.

איזון עור נוטה לאקנה

רמות של חומצה לינולאית גם מקושרים פרידה-במיוחד, מחקרים מצאו באופן עקבי כי המשתתפים עם אקנה היו נוטים יותר רמות נמוכות יותר של חומצה לינולאית בשמנים הטבעיים של העור שלהם. נהוג לחשוב שעל ידי שימוש בשמן פנים עם רמות חומצה לינולאית גבוהות יותר, הוא מאזן את הרכב השמן של העור ועשוי לסייע בהפחתת אקנה.

מתן הגנה נוגד חמצון

יתרונות העור שמן rosehip כוללים עדיין הגנה נוגדת חימצון ללא צורך בויטמין C. במקום זאת, שמן rosehip עשיר בסוג של נוגדי חמצון הנקרא קרוטנואיד. ניתן לזהות אותם בקלות בזכות צבעם הכתום העז - זה אותו סוג של נוגדי חמצון שהופך את הגזר והבטטה לגוון הכתום המובהק שלהם.

סוגים של קרוטנואידים הנמצאים בשמן רושיפ כוללים בטא קרוטן וליקופן-הם משמשים כפרוויטמין, מה שאומר שהם ממירים ויטמין a על העור. כמו נוגד חמצון, בטא קרוטן הוא סופר יעיל הגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים מזיקים -מולקולות שיכולות לגרום לסימנים מוקדמים של הזדקנות להופיע על ידי פגיעה בעור.

Inika Organic Lip Serum image

אריקה אורגנית סרום | $39
סרום שפתיים אורגני זה מחליק ולחות עם תערובת של שמן rosehip וחמאה ושאה לשפתיים סופר רכים,

מי שמן rosehip הוא הטוב ביותר עבור & איך להשתמש בו

לדעתי, אחד הדברים הטובים ביותר לגבי שמן רוסייפ הוא שזה נהדר עבור כל סוג העור-כן, אפילו עור שמנוני בגלל רמות גבוהות של חומצה לינולאית. לצד מה שמייחד את שמן השושנים, עדיין יש לו את כל התכונות הנהדרות האחרות של שמנים: מרגיע ולחות לעור.

שמן rosehip יתרונות כל סוגי העור-אתה יכול להשתמש בו בתור שכבה סופית בשגרת העור שלך או לערבב אותו עם קרם לחות לפני החלת. כמעט כל סוגי העור יכולים להשתמש בו, יום או בלילה!

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

המוצרים שהוזכרו:

    Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום