טיפוח עור לעור צעיר: האם ייצור הקולגן שלך מספיק?

הו, קולגן - המרכיב המסקרן שמפסיק תכונות אנטי-אייג'ינג אחרות. זה מבטיח עור צעיר יותר, פחות קווים ופנים בהירות יותר שגורמות לאנשים לחשוב שאתה צעיר יותר בעשר שנים. אבל מהו בעצם הרכיב המסתורי הזה, וכיצד מספיק ממנו יכול להועיל לבריאות הכללית של העור? 

המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על מדוע מרכיב חיוני זה חשוב לטיפוח העור, ועל הדרכים הטובות ביותר להבטיח שהעור שלך יספוג את היתרונות של מספיק קולגן.


best collagen products

 

מהו קולגן ולמה זה חשוב

קולגן הוא חלבון שנמצא בשפע בשיער, בעצמות ובעור. רכיב זה הוא זה שמוטל עליו להחזיק את מבנה העור. כמו הפיגומים של העור, הם מספקים נפח כדי לשמור על העור מפני רפיון, ומפני קבלת קווים מוקדמים. עור שמנמן ובריא? יש קולגן להודות על כך.

לפני שנגיע לגיל ה-20, הגוף מייצר באופן טבעי מספיק קולגן לעור. 

אבל כמו כל הדברים הטובים - ייצור הקולגן מתדרדר. הזדקנות, אורח חיים וגורמים סביבתיים יכולים להפחית את ייצור הקולגן ב-30%. כתוצאה מכך, מבנה העור נחלש, והעור מתחיל לצנוח ולאבד את השמנמן הצעיר שלו.

ההפסד הבלתי נמנע הזה בקולגן הוא הסיבה לכך ששימוש בתוספי תזונה ומריחת מוצרי טיפוח מקומיים הממריצים את ייצור הקולגן הם חובה. 

בדיקת עור: האם אתה צריך חיזוק קולגן?

לקחת רמזים מהסימנים הפיזיים של מחסור בקולגן יכול לגרום לך להעניק לעור שלך אהבה קולגן, סטטיסטיקה!

עור נפול

אובדן קולגן = אובדן מבנה העור. היעדר תאים נותני נפח יכול להפוך עור שמנמן לעור רפוי. הפנים יכולים גם להיראות כאילו איבדו את המוצקות ואת קו המתאר.

הופעה של קווים

קולגן הוא חלק חיוני באפידרמיס ובדרמיס. ככל שהקולגן יורד, גם המבנה והגמישות של האפידרמיס והדרמיס מושפעים ומשאירים את העור עם מבנה לא יציב יותר, פחות גמישות וסיכוי גבוה יותר לפתח קווים.

עור עמום

היעילות של העור להתרבות תאים בריאים מתדרדרת ככל שמתבגר. ירידה זו בייצור הקולגן משפיעה על התחדשותם של תאי עור בריאים המביאים מגע צעיר, רענן וזוהר לפנים.

שגרות טיפוח לייצור קולגן טוב יותר

מה שנכנס לגוף - מזון, משקאות, תוספי מזון - ממלא תפקיד גדול בהגברת ייצור הקולגן של העור. שינה מספקת, וביצוע שינויים באורח החיים מעכבים גם מחסור בקולגן.

הדברים שאנו עושים כדי לטפל בעור ברמה מקומית יכולים גם לעזור בשמירה על רמות הקולגן בעור. שקול להוסיף את המרכיבים האלה לשגרת הטיפוח הרגילה שלך.

השתמש בויטמין C מקומי

ויטמין C רב עוצמה ידוע כמייצב RNA שליח פרוקולגן שעוזר לשמור ולווסת את כמות הקולגן המיוצרת על העור. תכונות האנטי-אייג'ינג של ויטמין C גם מגנות על העור מפני ניוון תאים הנגרם על ידי קרני UV.

 

אנו ממליצים

best products for younger skin
מכיל את הצורה הפעילה והיעילה ביותר של ויטמין C - חומצה L-אסקורבית. כל טיפה משפרת את מצב ומראה העור. הוא ממריץ את סינתזת הקולגן, משפר באופן משמעותי את גמישות העור וגמישותו, ומפחית באופן ניכר קמטים רדודים ועמוקים כאחד.

 

אריזה בפפטידים

המריחה המקומית של פפטידים שולחת מסר לתאי העור לבנות אלסטין וקולגן, מה שגורם לעור להיראות ולהרגיש צעיר יותר.

 

אנו ממליצים
 
best collagen skincare
קרם הלילה Gold Premium Firming Night מועשר בתערובת יקרת ערך של חומרים פעילים מבנים מחדש, מרגיעים ומגנים המסייעים לחיזוק חוסנו של העור מפני גורמים סביבתיים ומעניקים לעור מראה צעיר וזוהר.

 

הוסף רטינול לשגרה שלך

רטינול מסייע בשמירה על הבריאות ושלמות העור. מריחת רטינול מפחיתה את איבוד המים, מונעת איבוד קולגן ומפחיתה את פירוק התאים.

 

אנו ממליצים
retinol for collagen 
אנטי אייג'ינג בכמוסה אחת! מופעל על ידי רטינול וסרמיד, כל קפסולה מספקת התחדשות ולחות לעור. תוך חודש אחד, ראה עור צעיר יותר, קמטים ממוזערים ומרקם וגוון טובים יותר.

 

פילינג עם פילינג

קולגן הוא מרכיב ראשוני המשתחרר לתיקון פצעים על פני העור. פעולת הפילינג מכניסה טראומה קלה לעור כדי לאותת על ייצור אלסטין וקולגן. יצירת דקירות קטנות על פני העור גם מגרה את הפיברובלסטים שמאותתת לעור להכפיל את ייצור הקולגן.

 

אנו ממליצים
 
best face exfoliators
מחדש את העור בצורה אינטנסיבית ומשאיר אותו חלק וגמיש. מפחית הצטברות של תאי עור מתים כדי לחשוף עור בריא, מחודש ורענן.

 

ללבוש קרם הגנה

נזקי השמש הם אשם גדול באובדן קולגן ואלסטין. אבל השמש לא תמיד תנצח - במיוחד כשאתה משלב SPF בשגרת הבוקר שלך.

 

אנו ממליצים
best sunscreens
 
כולל את המתחם המוגן בפטנט TiErgoTion המסייע בחיזוק המבנה ובגירוי הצמיחה והתחדשות של האפידרמיס, כל זאת תוך הגנה עליו מפני קרני UV מזיקות. מותיר את העור צלול יותר, חלק יותר ובהיר יותר.

 

 

כשזה מגיע למניעת הזדקנות מוקדמת של העור, כדאי לטפח את המרכיב ששומר על המראה הצעיר של העור - קולגן. הפוך את שגרת האנטי-אייג'ינג שלך ליעילה ונרחבת יותר - עיין בטיפים שלנו לטיפוח עור בשנות ה-30 לחייך כאן.

 צריך עזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

מוצרים שהוזכרו: 

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום