רקע מותג: ysl

בהשוואה לבתי האופנה הצרפתים האחרים, ysl הוא אחד מהחדשים יותר על הסצנה-היא נוסדה בשנת 1961 על ידי הצלבנים של צדיק-לורן ושותפו, פיאר ברג. עם זאת, המסע אל מותג היוקרה המצליח והמשפיע שאנחנו יודעים היום היה קשה יותר ממה שאנחנו מבינים-אפילו עם מנטור מאחד בתי האופנה המצליחים ביותר באותה תקופה. הנה המסע הארוך של איך הסל הגיע מאלג 'ריה לעולם.

Yves סנט-לורן: התחלה

YSL Retail Shopfront image

לא הרבה אנשים יודעים את זה, אבל צאדס-לורן נולד בעיר אוראן באלג 'ריה להורים צרפתים-עיר ידועה בהיסטוריה של האופנה. עם זאת, שנולדה מחוץ לצרפת, לא היה מחזיק את הקדוש-לוורנט מהשגת חלומותיו.

כמו נוער, הוא שמלות מעוצבות עבור אמו ואחותו. לאימו היה מנצנץ שלבנה הייתה היכולת לעשות משהו אפילו יותר טוב מאשר רק ליצור שמלות למשפחה. היא הצליחה למשוך כמה מחרוזות ולארגן פגישה עם העורך הראשי של האווג הצרפתי-משהו שישנה את חייו של הקדוש-לורן.

מיכל דה ברונהוף, העורך הראשי של המגזין הצרפתי, פרסם את סקיצות העיצוב של הקדוש-לורן, והוא מציג את הלאורין הצעיר לקשרי האופנה הגבוהים שלו. הקשר אחד שהיה בעל ההשפעה ביותר היה של בית אופנה צרפתי מבוסס ומוצלח-the בית של דיור נוצרי . עם זאת, לפני שזה יכול לקרות, קדוש-לורן נזקק עוד אימון.

בעצתו של דה ברונהוף, נרשמת ב-chambre syndicale de la haute-הארגון מסדיר ומאמן את כל תלמידיה לתעשיית האופנה הצרפתית. באופן לא מפתיע, הקדוש-לורן סיים את לימודיו כתלמיד כוכב.

מיד לאחר סיום הלימודים, קדוש-לורן נכנס לתחרות עיצוב אופנה לצד מעצבים לא ידועים כמו קרל lagerfeld וזכה-הפרטים של העיצובים שלו הרשימו את דה ברונהוף עד כדי כך שהוא שלח את קדוש-לורן לורין כריסטיאן, שם הוא נשכר במקום-והתלמד שלו בדיר החל.

YSL Pur Couture Vinyl Creamy Lip Stain image

yl lip קרם שפתיים varnis $59
שפתון נוזלי פיגמנט עם שמנת, גימור מבריק.

יסל ודיור

הוא נלקח תחת הכנף של דיור כעוזר עיצוב במשך שנים רבות, וזה המשיך לעצב את העתיד של המותג הסל. "לא יכולתי לדבר לפניו. הוא לימד אותי את הבסיס של האמנות שלי . מה שהיה קורה לאחר מכן, מעולם לא שכחתי את השנים שביליתי לצידו, "היה מה שקדוש-לורן היה לומר על דור אישי-למרות מה שהיה אמור לבוא.

לפתע נפטר בשנת 1957, ובגיל 21, הפך הקדוש-לורן למעצב הראשי בדיור-היו לו נעליים גדולות למלא, אבל נשאר המעצב עד 1960. זו הייתה השנה בה הוא גויס לצבא האלג 'רי-החוויה של טראומה אותו, ועד שלאורנט חזר לפריז, הוא מצא שהוא הוחלף.

YSL Rouge Volupte Shine image

[] [] [] []
שפתון מבריק שמוסיף רק את המגע המבריק ביותר של צבע כדי ללטש את המראה שלך.


תחילת הסל

YSL Bag display image

סנט-לורן תבע בהצלחה את בית הסגור על הפרת חוזה-הוא המשיך להקים בית אופנה משלו 1961 לצד פיאר ברג. מה שהפך את הבית של ysl כל כך אייקוני היה קדוש-לוורנט הפך לפופולרי עבור נשים.

את חליפת טוקסידו עבור נשים 1966 מאפידות את תעשיית האופנה באותה תקופה וכרתה את מעמדה של הסל כמעצבת עם רעיונות חדשים. כיום, בית האופנה נקרא פשוט "קדוש לורן"-עם זאת, כל תחום היופי עדיין שומר על המיתוג.

YSL Rouge Pur Couture Satiny Lipstick image

ysl אדום פור חמוץ שפתון ישב | $59
אחד השומנים הראשונים שפורסמו על ידי yssl בגוונים אדומים ו-fuschia.

יופי

הראשון שוחרר ניחוח ב-1964 מתחיל עם Y, בושם של צ 'ייפריור לנשים. לאחר מכן, הוא בא מקרוב על ידי הקדוש לורן גהה ב-1971, ואולי הכי מוכר בשלושת אופיום ב-1977.

ב-1978, היופי הסל הוכנס כדי להשלים את העיצובים שלו-אחרי הכל, האביזרים הטובים ביותר כוללים שפתון נועז ונגיעות ניחוח, נכון?

המותג התמקד לראשונה בשחרור גזרים נועזים ועזים -נאמן לטבעו הנועז של הקדוש ומשלים את חוסר הפחד שהוא לכד באופנה שלו. Roge pur שפתון מס '19 הוא למעשה עדיין הכי טוב של החברה, בגוון של תשומת לב-תופס, עדיין כחול-גוף גוף גוף.

יופי ysl פותח כדי להתאים באופן מושלם עם העיצובים של הקדוש-לורן-הוא אמר פעם, "רציתי פנים לאישה שאני להתלבש," וזה עדיין משהו שהוא במהותו של יופי הסל היום. כך, אם מגע של שפתון נועז הוא מה שאתה צריך כדי לקבל את ענייני היופי שלך, יופי לא אאכזב אותך.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום