רוזציאה: גורמים, תסמינים וטיפוח העור

כאשר מדובר ב-רוזציאה, מצב העור הזה יכול להיות קצת יותר מסובך לטיפול בבעיות עור אחרות. כתובת כגון אקנה והיפרפיגמנטציה. לצד אקנה, זה מצב עור שאנשים רבים מזלזלים בו בכל הנוגע להרגעת התסמינים ולהופעתו. 

אין תרופה לרוזציאה כשלעצמה, אך ניתן להפחית את הופעת הרוזציאה על העור. עם זאת, התמודדות עם עור נוטה לרוזציאה מתחילה בהבנה של מצב העור הזה מלכתחילה - הנה המדריך שלנו למצב עור עדין זה. 

מהי רוזציאה?

מהי רוזציאה מלכתחילה? האם רוזציאה זהה לבעלי פנים אדומות? ובכן, כן ו-לא. יש יותר ברוזציאה מאשר רק אדמומיות ברמת פני השטח - יש עוד כמה סימנים שצריך לחפש שיכולים להצביע על רוזציאה בעור. 

נכון שאחד הסימנים הראשונים של רוזציאה הוא אדמומיות מתמשכת בעור שלך - במיוחד אדמומיות שמופיעה במהירות ונראית מתמשכת. עם זאת, לאורך זמן, רוזציאה עלולה לגרום לבליטות, מרקם עור לא אחיד, ובמיוחד אצל גברים, אף מוגדל עקב עיבוי העור. 

Dermalogica-UltraCalming-CleanserDermalogica UltraCalming Cleanser 
תכשירי ניקוי מסורתיים הם לעתים קרובות פשטניים מדי עבור עור נוטה לרוזציאה; תכשיר הניקוי הזה של Dermalogica פועל לניקוי עור בעדינות מבלי לגרום לגירוי. 

סימנים נפוצים של רוזציאה בעור הם: 

  • עור נשטף בקלות 
  • תחושת צריבה וצריבה 
  • רגישות קיצונית 
  • וורידים ונימים נראים בקלות 
  • נגעים דמויי אקנה 
  • עור עבה, במיוחד על האף 

למרות שכל אלו הם סימנים נפוצים של רוזציאה, מצב עור זה יכול להיות מאובחן רק על ידי איש מקצוע רפואי - עם זאת, אם כל אלה נשמעים לך מוכרים, אולי כדאי להעלות את החששות שלך בביקורך הבא אצל רופא המשפחה.[ _0127_5_1] 

ANNE SEMONIN EXTREME COMFORT CREAM 50MLAnne Semonin Extreme Comfort Cream 
מועשר בשמנים צמחיים מזינים כדי להכניס לחות חיונית לעור שלך, קרם הלחות הזה של אן סמונין מושלם להרגעת יובש הנגרם על ידי רוזציאה. 

מה גורם לרוזציאה?

האם מוצרי טיפוח מסוימים עלולים לגרום להופעת רוזציאה? הבנה מה יכול לגרום או לעורר רוזציאה מלכתחילה תעזור להרגיע את האדמומיות ולהפחית את ההשפעות הנראות לעין על העור שלך. 

האמת היא שאנשי מקצוע רפואיים אינם בטוחים בגורם אחד לרוזציאה. חושבים ששילוב של גורמים תורשתיים ותגובה חיסונית יכול לגרום למישהו להיות נוטה יותר לזה, אבל הסיבה המדויקת לא ברורה.  

Dr Jart+ Ceramidin CreamDr. Jart+ קרם קרמידין 
קרם K-Beauty זה מבית ד"ר ג'ארט מועשר בסרמידים - מרכיב חיוני לטיפוח העור שמחזק את מחסום הלחות של העור שלך. 

אם העור שלך נוטה לרוזציאה, אתה עשוי לגלות ששילוב של גורמים חיצוניים עלול לגרום להתלקחויות - זה כולל: 

  • אלכוהול 
  • אוכל חריף 
  • חשיפה לשמש 
  • חשיפה לרוח 
  • תרגיל 
  • טיפוח ייבוש 

כן, זה נכון שהרגלי טיפוח ומוצרים מסוימים עלולים לגרום להתלקחות ברוזציאה - עם זאת, זה נובע בעיקר מהעובדה ש [_0127_2_5][7_27_2_5][7_2_5_2_5_2_5_2_5 _0127_5_0] הולך יד ביד עם רוזציאה.  

מחסום הלחות שלך יכול להיחלש באמצעות פילינג יתר, חוסר לחות ושימוש בתכשירי ניקוי הפשטה. מחסום לחות חזק הוא באמת הבסיס לעור בריא - ואם מחסום הלחות שלך לא בריא, זה יכול להיות נקודת המפנה לאדמומיות, רגישות ובליטות שמגיעות יחד עם רוזציאה. 

Anne Semonin Super Active Serumסרום סופר אקטיבי של אן סמונין 
סרום זה מכיל חומצה אזלאית, אחד ממרכיבי טיפוח העור הטובים ביותר לשימוש כדי להרגיע את הרוזציאה. 

מרכיבי הטיפוח הטובים ביותר לרוזציאה 

בעוד שטיפולים קליניים הם הקריאה לפעולה הטובה ביותר בכל הנוגע להפחתת המראה של רוזציאה על העור שלך, ישנם מרכיבי טיפוח שאתה יכול להעזר בהם במוצרי טיפוח יומיומיים כדי לעזור להתמודד עם האדמומיות והרגישות. הנה המדריך שלנו לארבעת מרכיבי טיפוח העור המועדפים שלנו שעוזרים לרוזציאה! 

חומצה אזלאית 

בעוד ש-חומצה אזלאית נרשם בדרך כלל באחוזים של רוזציאה שעשויים להיות גבוהים מ-1. גם בטיפוח העור ללא מרשם? מחקרים מצאו כי חומצה אזלאית פועלת ביעילות כדי להפחית את הרוזציאה הודות ליכולותיה האנטי-דלקתיות החזקות]7_01.[5] 

סרמידים 

כאשר מדובר בהחזרת מעטפת החומצה של העור שלך לחיים, סרמידיםסרמידים הם תוצאות מוכחות לטיפול בעור. בגלל ceramides היכולת הייחודית לעזור לעור להחזיק בלחות חיונית ו-[0127_0_5_1][7_27_1_2][7_27_1_2][7_27_1_2][7_27_1_2][7_1_2. ], סרמידים הם מרכיב חשוב לטיפוח העור שיעזור בהרבה לשמירה על עור הנוטה לרוזציאה נוח ולח. 

DECLARE STRESS BALANCE ANTI-IRRITATION SERUM 50MLDeclaré Stress Balance סרום נגד גירוי 
נוצר בדיוק עבור עור רגיש ונוטה לאדמומיות, הסרום הזה מבית Declaré עמוס במרכיבים מרגיעים כמו Centella Asiatica ו-Panthenol כדי להרגיע עור כועס ואדום. 

ניאצינמיד 

עוד מרכיב סופר-כוכב לטיפוח העור להפחתת רגישות העור, Niacinamide הוא תוספת נפלאה לשגרה שלך. מחקרים מצאו שניאצינמיד מסוגל לשפר את הלחות של עור נוטה לרוזציאה,לשפר את הלחות של עור נוטה לרוזציאה,[0127_5_0][_2][0_2][0_2][_2][_2][_2][_2][_2][_2][_2][_2][_2][0_2] 5_2 וחסר תחושה אדומה עצבני. 

גוטו קולה 

עוד מעצמה של יתרונות אנטי דלקתיים ולחות עמוקה, תמצית צמחים טבעית זו מדהימה ב-מרגיע אדמומיות ומגביר את הלחות העור שלך[1_0_5_1][5_0]els. Centella Asiatica עשירה בנוגדי חמצון ובתרכובות אנטי דלקתיות ייחודיות שעושות שני דברים חשובים:  ועזור לבנות מחדש מחסום לחות שנפגע. 

Dr Jart Cicapair MistDr. Jart+ Cicapair Calming Tiger Grass Mist 
ערפל הפנים הזה משתמש בתערובת של Niacinamide ו- Centella Asiatica כדי לרענן ולהרגיע את העור שלך. 

עכשיו כשאתה יודע איך נראה עור נוטה לרוזציאה ומה אתה יכול לעשות בנידון, אנו מקווים שעזרנו לך לעשות סדר בענייני היופי שלך! 

לחלופין, אם אתה רק רוצה ליצור שגרת טיפוח בקלות המבוססת על סוג העור שלך, נסה את ניתוח העור שלנו! התוצאות שלך כוללות הסבר על סוג העור שלך, כמו גם ההמלצות הטובות ביותר שלנו רק עבור סוג העור ומטרות העור שלך. 

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום