האם סרום לאש באמת עובד?

אם אי פעם תהית אם אי פעם יש צורך לנסות, הפוסט הזה הוא בשבילך. בין אם אתם מנסים לגדל את הריסים שניזוקו-מפלים, הרחבות או כל דבר אחר-או אם אתם רק רוצים קצת אורך נוסף, סרום לאש יעבור דרך ארוכה.

Try Luxury Skincare Before You Buy Beauty Affairs

עם זאת, אנחנו לא מאשים אותך עבור תוהה אם לאש סרומים באמת עבודה ואם הם שווה מנסה ב את מקום ראשון! זו הסיבה שהרכבנו את המדריך הזה של מה שסרומים באמת עושים ומה אתה יכול לצפות משימוש באחד בשגרת היופי שלך, בתוספת המלצה של סרום הריסים האהוב עלינו עבור ריסים ארוכים ברצינות.

מה לעשות הסרום ריסים?

זה כנראה אחת השאלות הראשונות כי רבים יש לפני השימוש בסרום ריסים לצמיחה: מה עושים הסרום ריסים מלכתחילה? אידיאלי, סרום ריסים טוב צריך להביא את רוב, אם לא כל היתרונות האלה ריסים:

  • מאריך ריסים
  • מצב ריסים
  • שיער עבות ריסים
  • לשפר צפיפות ריסים
  • להפחית את שבירה

סרמים ריסים לעשות את זה עם רק תערובת נכונה של מרכיבים התומכים בצמיחת. במקרים רבים, סרמים ריסים מכילים מרכיב זה למעשה משנה את מחזור הצמיחה הטבעי של הריסים שלך-לשים את זה פשוט, הם שומרים את הריסים שלך בשלב הגדילה יותר, וזה מה עוזר הריסים שלך להגיע הרבה יותר ארוך מאשר הם היו בלי להשתמש בסרום הריסים.

להגביר ולגדול את הריסים שלך עם זה מוכח מדעית-סרום ידי המותג האירופי m2 beauté.

מה יש בסרום ריסים?

כשמדובר לענות על השאלה של סרום ריסים באמת עובד, אנחנו צריכים להתחיל על ידי הסתכלות על המרכיבים שנכנסו לסרום ריסים מלכתחילה.

חומרי סרום lash המסייעים לגדל את הריסים שלך יכול להיות מחולק לשתי קבוצות רחבות: לחות ומיזוג מרכיבים, גדילה מגרה מרכיבים.

חומרי לחות ומיזוג כוללים panthenol, שמן קיק, גליצרין, ו ביוטין-רק כדי שם כמה. את תפקיד של אלה מרכיבים הוא כדי לעזור מצב הריסים שלך, הרבה כמו אוויר השיער על הראש שלך.

על ידי שמירה על זקיקים בודדים לחות, מרכיבים אלה לעזור למנוע יובש, שבירה שיכול להוביל פחות דשן, ריסים מפוחים.

מרכיבים מגרה גדילה כוללים לעתים קרובות פפטידים, נוגדי חמצון, ויטמינים, קטגוריה מיוחדת של מרכיבים הנקראים פרוסטגלנדינים, אשר נחשבים הטוב ביותר של הטוב ביותר כשמדובר גדל ריסים ארוכים יותר.

ההשפעות של פרוסטגלנדינים על צמיחת lash התגלתה כתאונה מאושרת-בניסויים לטיפול בגלאוקומה, פרוסטגלנדינים הייתה תופעת לוואי בולטת של חיזוק צמיחת ריסים משתתפי המחקר.

שני במסקרה, מרכך, הריסים המושלם הוא המסקרה המושלמת כדי זוג עם היופי של מ 2 מ "ר עם יופה עפעף פעיל סרום-זה מזין את הריסים שלך במהלך היום, עוד ריסים.

שמן קיק לעומת סרום ריסים

אני יודע מה אתה יכול לחשוב-מה עוצר אותי רק באמצעות שמן קיק במקום בסרום ריסים לצמיחה? שקילה את היתרונות של שמן קיק לעומת. סרום ריסים, ייתכנו כמה הבדלים לעצור אותך לראות את התוצאות הטובות ביותר האפשרי עבור ריסים ארוכים, שופעים.

כשמדובר בהשוואת שמן קיק לעומת סרום lash, אין שום ראיות מדעיות לשמן קיק, שיפור צמיחת הריסים באותו אופן שבו סרום הריסים ניסח עם פרוסטגלנדינים עושה.

זה חשב כי רוב היתרונות האנקדוטיים לראות החלת שמן קיק כדי ריסים מגיעים מהעובדה כי שמן קיק תנאים אותם, עוזר למנוע יובש ושביר.

אמנם זה נכון כי פשוט מיזוג ריסים יכול לעזור לשמור על קו הריסים להיראות מלא יותר, מיזוג זקיקי השיער הוא רק חלק אחד של מקבל ריסים טבעיים כמו זקיקי.

זה הסוד של אמן איפור מושלם ריסים-באמצעות ריסים מסרק לאחר מסקרה מגדיר ומפריד בין הריסים להיראות נטול רבב, דמויית.

הרחבות לעומת סרום לאש.

השוואה נפוצה נוספת לסרומים lash הן הרחבות-למה להשתמש בסרום ריסים לצמיחה כאשר אתה יכול פשוט ללכת לקבל הרחבות? האמת היא, הרחבות לאפר לעומת סרום ריסים הם שני מוצרים שונים מאוד עבור שני סוגים שונים מאוד של אנשים.

הרחבות ריסים מחוברים שלך טבעי לאש ודורש מאמץ, תחזוקה, וקבועים פגישות כדי לשמור על מראה טוב. ישנם גם מסוימים איפור & מוצרי טיפוח כדי למנוע שימוש, כמו גם לוודא שאתה ישן דרך מסוימת כדי לשמור על הריסים שלך נראה טוב.

בהשוואה לסרום ריסים, כי אתה פשוט להחליק על קו הריסים שלך ממש לפני השינה כדי לשמור, זה די ברור איזה אפשרות קלה יותר. יש עוד דבר שיש לקחת בחשבון כאשר השוואת הרחבות לעומת הרחבות לעומת סרום ריסים, מדי; הרחבות לאפר יש סיכוי גדול יותר לגרום נזק הריסים שלך, משאיר לך צורך בסרום ריסים לצמיחה, בכל מקרה!

טיפול מיזוג זה נותן הריסים שלך תארו גבות הדחיפה נחוצה הרבה כדי לחדש גבות דלילות קו.

כיצד להשתמש בסרום ריסים לצמיחה?

אחד הדברים הטובים ביותר על השימוש בסרום ריסים עבור הריסים ארוכים יותר הוא שהם פשוט קל לשימוש. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להחיל את זה כמו אייליינר על קו הריסים העליון שלך-אין צורך להחיל על קו הריסים התחתון שלך, כסכום קטן מעביר כשאתה עוצם את העיניים-וסיימתם.

עם זאת, שימוש בסרום ריסים לצמיחה יכול לקחת קצת סבלנות. בגלל איך איכות הריסים-כמו את היופי של מ 2, עפעף הפעלת סרום-להשפיע על מחזור הצמיחה הטבעי שלך, זה יכול לקחת עד שלושה חודשים כדי להופיע תוצאות מלאות. עם זאת, זה לוקח רק ארבעה שבועות כדי לראות שינויים הריסים שלך להראות.

הסרום הזה של אליזבט דן משתמש בכוחותיו של פפטידים כדי להגביר את צמיחת הריסים הטבעית שלך.

האם סרום ריסים רע לעיניים שלך?

למרבה המזל, התשובה היא רק לא. סרמים lash לא היו קשורים לבריאות העין או בעיות עיניים, והם בטוחים לשימוש באזור העיניים העדין שלך! זה בטוח לחלוטין להשתמש בסרום ריסים לצמיחה, ושלא כמו חלופות אחרות כגון עבות, הרחבות ריסים, לא מגיע עם הסיכון של פגיעה הריסים הטבעי שלך.

עכשיו שאתה יודע את התשובה לשאלה, “האם סרום lash באמת עובד?”, אנחנו מקווים שסייענו לך לקבל את ענייני היופי שלך כדי במשך זמן רב יותר, luseries!

או, אם יש לך את זה ממוין ואתה מחפש את שגרת טיפוח מושלמת לסוג העור שלך, נסה את ניתוח העור שלנו. אתם תקבלו שגרה רק עבורכם!

Beauty Affairs Skin Analysis

המוצרים שהוזכרו:

  • מ "ר יופי, עפעף הפעלת סרום
  • מ "ר יופי שחור ננו מסקרה
  • מ "ר יופי דיוק גבוהה ריסים
  • מ "ר eeezone הם מורכבים
  • אליזבת ארדן קליני לאש מצח שיפור סרום

  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום