8 אלכימאי גדול-המוכרים שאנחנו אוהבים

אלכימאי גדל עור מותג שאנחנו גאים לומר הוא אוזי בית-והמוצרים שלהם הם ברצינות מדהים, לאתחל. אם אתה מחפש מותג חדש כדי לנסות 2022, למה לא להוסיף אלכימאי גדל לרשימה שלך?

Try Before You Buy

אתוס המותג כולו של אלכימאי מגודלים הוא לחבר את הטוב ביותר של מרכיבים טבעיים עם עור מוכחים מדעית, כגון פפטידים ונוגדי חמצון. זה מה שהופך את הליגות האלכימאי שגדל מעל השאר עם נוסחאות שפשוט עבודה.

האלכימאי הצומח הטוב ביותר

העברנו את מוצרי האלכימאי המבוגרים האהובים עלינו שאנו חושבים שהם ראויים למקום בשגרת היופי שלכם. יש משהו לכל דאגה לעור וסוג העור ברשימה הזו-אז אנחנו בטוחים שתמצאו אהוב חדש מאלכימאי מבוגר!

אלכימאי מגודר עדין ניקוי פנים

מספיק עדין לעור רגיש אפילו, זה ניקוי פנים מאלכימאי מגודלים הוא מושלם עבור זיהומים סוחפים ומשאירים את העור מרגיש רענן ונקי. את עדין ג 'ל ניקוי פנים הוא סולפט-משלוח ניקוי שwhisks משם חלב עודף עבור מעודן, עור מושלם עם את כוח של נוגדי חמצון. זה גם ארוז עם בוטסטים מרגיעים לעור בצורה של אלוורה ותמצית קמומיל-אלה שניהם עובדים קשה כדי להגדיל את רמות הלחות של העור ולהפחית את הדלקת בעור עבור תוסס, זוהר רענן.

זה בעדינות קצף ג 'ל ניקוי whisks משם זיהומים ולכלוך מהיום, prepping שלך עור לשארית יופי שגרתי.

אלכימאי מגודר קרם ניקוי קרם

אם אתם מעדיפים ניקוי קרם, האלכימאי שגדל הידרא-שחזור קרם עשוי להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. אידיאלי עבור עור רגיל יבש, זה ניקוי קרם מחורר את העור עם כוח של תמצית עלה זית כדי לטפח ולהגן. הוא גם עשיר שמן זרעי קמליה , שמן מעשיר באופן טבעי לעור אשר עמוס בחומצות שומן כדי לחזק את מחסום הלחות של העור, מניעת תחושה יבשה, הדוקה לאחר הניקוי.

ניקוי קרם הוא מושלם להבאת לחות נוספת לעור תוך כדי מטאטא את תאי עור מתים לעור רענן ונקי.

סרום תיקון גיל-תיקון

היופי הנקי הזה סרום משתמש בכוחם של נוגדי חמצון חזקים ופפטידים מזינים לעור כדי ליצור נוסחה נגד הזדקנות כמו שמעולם לא ניסית לפני כן. הנסיוב במיוחד כדי למקד את קפלי nasolabial, קמטים מצח, ורגליים עורב, סרום תיקון האלכימאי שגדל-תיקון קמטים דינמיים על ידי עידוד ייצור הקולגן של העור.

מופעל על ידי פפטידים, סרום אנטי אייג 'ינג זה מגביר את ייצור הקולגן לעור צעיר יותר, נראה צעיר.

קרם עיניים אלכימאי בגיל תיקון קרם עיניים

לשמן עיגולים כהים, קווים עדינים, ותחת שקיות עיניים עם קרם עיניים חזק זה מאלכימאי בוגר. ניסח עם פפטיד טבעי, האלכימאי גדל-קרם עיניים יעיל עובד קשה לרענן ולהחיות עייף מתחת לעיניים.

התאמה מושלמת לסרום תיקון גיל-תיקון, קרם עיניים להחיות את העיניים מעצימות ומרכך את המראה של קווים עדינים לזוהר צעיר.

אלכימאי מגוחכת פנים

עדין מספיק כדי מקלף לכל סוגי העור, האלכימאי גדל לליטוש פילינג פנים לשנות לחלוטין את פילינג פנים משחק. קילוף בעדינות גרגירי עמילן תירס משם תאי עור מתים, ושמנים עודפי שמנים, ומשאיר את העור מעודן וברור. חומצה פולילקטית טבעית הנמצאת בעמילן תירס מגרה את התחדשות הסלולר לעור צעיר למראה זוהר.

לתאי עור מתים תאי עור מתים לחשוף את העור טרי, קורן עם קילוף עדין זה.

אלכימאי מגודלים + שמן פנים

שמן הפנים הזה מאכימאי גדל מחדיר את העור עם מינון רב עוצמה של צמחי נוגדי חמצון , הודות לתערובת של אשחר ים, רוסייפ ועוד. התערובת המושלמת של נוגדי חמצון וחומצות שומן עובדים על מנת להגן על העור מפני גורמי לחץ חיצוניים, תוך הגדלת מחסום הלחות הטבעית של העור לעור בריא ובריא.

להביא אור מבפנים זוהר לעור שלך ולתת לעור שלך דחיפה נוגדי חמצון עם הכוח של שמנים בוטניים בשמן פנים זה.

אלכימאי גדל קרם לילה

ידעת כי העור עובר חיוני תיקון תהליכים בזמן שאתה ישן ? לכן שימוש בקרם לילה עם מרכיבים skincare נכון כל כך חיוני כדי להתעורר לעור קורן. אלכימאי שגדל מחדש קרם לילה משתמש בתערובת מושלמת של פפטידים, נוגדי חמצון, ויטמינים, חומצה היאלורונית, וחומצות שומן אומגה חיוניות כדי ליצור קרם לחות שמחדש את העור מבפנים.

לתת את עצמך ואת העור שלך לישון לילה טובה עם קרם לילה משקם מאלכימאי בוגר.

לגדול אלכימאי מסיכת טיהור עמוק

מסכת חימר זה עושה יותר מרק לטהר העור סופג חלב עודף . נוסחה עשירה ומזין נארזה בויטמינים, נוגדי חמצון, לחות שמנים צמחיים כדי לחדש את העור תוך כדי זיקוק נקבוביות לעור ללא פרידה.

מיד לטיפוח העור ולמזער את המראה של נקבוביות בזכות חימר בנטוניט, מזין ויטמינים, ואת הנוסחה מסכת לחות.

או, אם במקום המלצות מוצר אתה רוצה להתקדם מהר לשגרת טיפוח מותאמת אישית, נסה בחידון העור שלנו!

Skin Analysis Quiz

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום