Rock S/S 2018 מראה מבריק!

עכשיו האביב הגיע! מגמות חדשות בתחום היופי והאיפור מופיעות במסלולי האופנה לאביב וקיץ 2018. מראה מבריק זכה לתשומת לב לאורך כל המסלול על דוגמניות, וכולם אוהבים את זה. ליתר דיוק, מראה מבריק הוא רמת ההדגשה הבאה לאיפור שלך והוא מוסיף אלמנט חדש ומגניב ל"ברק סקסי" למראה הכללי שלך.

הבעלים של המראה המבריק!

המראה האופנתי הזה הוא מאסיה וטרנד היופי שלהם עוזר להעניק לעור מראה טלני וזוהר באופן טבעי. במיוחד איפור מזרחי ומערבי שונים מאוד מבחינת המראה וההליך. כעת, המראה המבריק הזה עבר לטרנד היופי המערבי שזכה לביקורות חיוביות וזוכה לטובה על ידי אמני איפור מובילים רבים שעושים את הצעד שלו בתור הדבר האחרון בתחום האיפור המערבי. ישנם שני סוגים של מראה מבריק שאתה יכול לנסות, הם העור המבריק והעיניים המבריקות.

שלבים למראה מבריק

להשגת מראה העור המבריק, יש למרוח פריימר על עור נקי ולחות. פריימר עוזר לגרום לאיפור להישאר זמן רב יותר על העור ומהווה מחסום לאיפור ולעור שלך. לאחר מכן, מרחי בסיס, השתמשי ב-Pressed Mineral Foundation של Mica Beauty לכיסוי בינוני כדי למזער נקבוביות וקמטוטים בעור עם גימור טבעי.

לאחר מכן, מצא היילייטר שאתה אוהב. צבעי היילייטר טרנדיים הם בגווני פנינה, זהב צהוב ונחושת בהתאם לגוון העור שלך. השתמש במברשת זוויתית כדי להרים את המוצר ולהחליק אותו על עצמות הלחיים והמצח לקבלת אפקט ברק גבוה כדי ליצור את מראה העור המבריק. אם אינך מוצא את גוון היילייטר המושלם, נסה את הצללית המינרלית של Mica Beauty, הרטב את קצה המברשת במים, תייבש אותו מעט והרימי את המוצר מצבע הצלליות המינרליות שבחרת והחלקי אותו על פניך. זה בטוח לשימוש על העור כולל עור שמן ורגיש.

למראה עיניים מבריק, צור על ידי התחל עם פריימר לעיניים כדי להחזיק את הצללית שלך לאורך כל היום. לאחר מכן, ערבבו את הצללית המינרלית של Mica Beauty שבחרת וטפחו אותה על המכסה. לאחר מכן, ערבבי את הצלליות שלך כדי ליצור ולהוסיף מימד למראה איפור העיניים שלך. הנה הטריק להשגת עיניים מבריקות, הוסף את הגלוס של Mica Beauty בתור גלוס לעיניים על עפעפי העיניים שלך כדי להשיג מראה מטומטם.

אתה יכול גם להשיג את המראה הזה מבלי להשתמש בצללית כלשהי על העפעפיים שלך. מרחי פריימר, ואז טפחי גלוס שקוף עם האצבעות על העפעפיים. שימוש בגלוס יכול להיות דביק אבל הוא נשאר טוב. היזהר בכמות המוצר שאתה מניח על העפעפיים שלך, כי יותר מדי מוצרים יטפטפו על הפנים שלך. נסה את המראות האלה והיו מגמתיות במקום העבודה שלך או בבית הספר.

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום